سونی تا سال 2040، به صورت کامل از انرژی های تجدیدپذیر استفاده خواهد کرد

7
۳,۲۰۷


استفاده از انرژی های تجدیدپذیر یکی از اهدافی است که در سال های اخیر شرکت های معتبر شدیداً به دنبال آن بودند. انرژی تجدیدپذیر به انواعی از انرژی گفته میشود که منبع تولید آن نوع انرژی، بر خلاف انرژی‌ های تجدیدناپذیر (فسیلی)، قابلیت آن را دارد که توسط طبیعت در یک بازه زمانی کوتاه مجدداً به وجود آمده یا به عبارتی تجدید شود.

در همین راستاً تعدادی از شرکت های بزرگ فناوری در جهان، متعهد شدند که در آینده تمام انرژی مصرفی خود را از انرژی های تجدیدپذیر تامین کنند. به این پیمان که با نام RE100 شناخته میشود، تاکنون بیشتر از 140 شرکت در سرتاسر جهان اضافه شدند که سونی نیز یکی از این شرکت هاست.

سونی رسماً تایید کرده که تا سال 2040، مصرف انرژی خود را از منابع تجدیدپذیر تا 100 درصد افزایش خواهد داد. سونی متعهد شده است تا سال 2040، تمام انرژی های مورد نیاز خود را برای تولیدات مختلف از منابع تجدیدپذیر بدست آورد. برای دستیابی به این هدف سونی سایت های تجاری خود در چین و شمال اروپا را برای تامین انرژی مورد نیاز خود افزایش خواهد داد.

سونی همچنین به افزایش پنل های خورشیدی در مناطقی نظیر ژاپن، تایلند و … روی خواهد آورد. با این کار سونی انتقال برق در شبکه های داخلی خود را گسترش خواهد داد تا بتواند انرژی مورد نیاز خود را به پاک ترین شیوه ممکن و دور از آلودگی زیست محیطی تامین کند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

7 دیدگاه ها

  1. باید میگفت نهایت تا سال ۲۰۲۵ تا سال ۲۰۴۰ کل دنیا از انرژی تجدید پذیر استفاده میکنن

    پاسخ

    ramyar hejazinia گفته:
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۱:۵۳

    دوست عزیزمحصولات زیادی داره تلویزیون،اسپیکر پلی استیشن که کار تولید این ها بسیار پر مصرف هستش اونم به تعداد بالا، قطعا سخت هست که بتونه با انرژی تجدید پذیر تولید بکنه که واقعا برنامه طولانی میخواد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here