سونی تلفن اکسپریا P را با روکشی از طلای 24 عیار پوشاند تا آن را به یک تلفن لوکس بدل کند

0
۷,۰۵۹

معمولا تلفنهای لاکچری یا لوکس، مشخصات سختافزاری معمولی داشته و در عوض بدنه آنها از طلا و جواهرات یا مواد کمیاب و گران قیمت ساخته میشوند. علاقمندان این دست از گجتهای گرانقیمت نیز بیشتر به ظاهر ابزار توجه دارند و کارایی آنها در اولویتهای بعدی است. اما شرکتهای مختلفی نیز در دنیا فعالیت میکنند که گجتهای مطرح بازار مانند آیفون و آیپدها را تغییر شکل داده و در بدنه آنها از مواد گران قیمت استفاده میکنند. حال سونی خود دست به کار شده و تلفن پرچمدار اکسپریا P را با طلای 24 عیار پوشانده است.

سونی سعی کرده تا کاربران علاقمند به محصولات لوکس را به سمت تلفن خود جذب کند، با این تفاوت که این بار این افراد پولدار میتوانند یک تلفن 2 هستهای با نمایشگر 4 اینچ را تجربه کنند.
سونی قصد ندارد برندی شبیه به ورتو خلق کند و مدام محصولات لوکس تولید نموده و با یک نام خاص وارد بازار کند. در حقیقت این کمپانی ژاپنی با این اقدام خود تنها به دنبال آزمایش بازار است و فعلا تمایلی به ایجاد مدل تجارت جدید ندارد. به همین دلیل است که تنها 15 دستگاه از این تلفن ساخته شده است.


سونی در وبلاگ رسمی خود اعلام نموده:
ما همواره به دنبال روشهای تازه برای بکارگیری مواد مختلف هستیم، ما ایدههای متنوعی را دنبال نموده و به عنوان مثال سعی میکنیم تا بدنه باریک و طراحی یکپارچه اکسپریا P را که مجهز به پوشش پشت آلومینومی است برجسته کنیم، و چه چیز بهتر از طلای 24 عیار میتواند این کار را انجام دهد.
اگر تمایل دارید تا یکی از این تلفنهای طلایی نه چندان ارزان را تهیه کنید باید مداوم به صفحه فیس بوک سونی نگاهی بیاندازید، چون این شرکت اعلام نموده که هفته آینده اطلاعات مربوط به نحوه فروش اکسپریا P طلایی را در این صفحه منتشر خواهد کرد.

منبع : xperiablog

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here