سونی توضیحات بیشتری درباره بروزرسانی عظیم آینده کنسول PS4 ارائه داد !

7
۴,۶۱۱

controller-light-11b7a64b.0

هفته گذشته بود که به نقل از سونی اعلام کردیم این شرکت ژاپنی در نظر دارد نسخه بتایِ بروزرسانی عظیم آینده کنسول محبوب خود را برایِ برخی از کاربران دنیا عرضه کند. امروز سونی برایِ تمام کسانی که در این طرح ثبت نام کرده اند و مورد تأیید سونی قرار گرفته اند نامه ای الکترونیکی حاوی دستورالعمل دریافت نسخه بتایِ بروزرسانی آینده کنسول PS4 ارسال کرده است.

اما از چه بابت این موضوع برایِ ما مهم است؟ بدیهی است که با انتشار نسخه بتایِ بروزرسانی بعدی و عظیم کنسول محبوب Playstation 4 جزئیات زیادی از این بروزرسانی به بیرون درز پیدا میکند. حال اطلاعاتی حیاتی از این بروزرسانی به بیرون درز کرده است که نشان از تمرکز بیش از اندازه سونی بر رویِ بهبود رابط کاربری کنسول PS4 و کاربردی تر کردن آن دارد.

بهبودهایی که کاربران بلافاصله از آن یاد کرده اند شامل صفحه پس زمینه تازه رابط کاربری PS4، سربرگ تجدیدنظر شده What’s New، حالت جدید اعلام اعلانیه ها به کاربر و آیکن هایِ دوباره طراحی شده سیستمی میباشد. همچنین گزارش شده است که منویِ سریع سیستمی بازطراحی شده است ( این میانبر سریع با فشردن و نگه داشتن دکمه PS به کاربران نمایش داده میشود ).

اینطور که گفته میشود، برایِ دسترسی به منویِ سریع سیستمی دیگر نیازی نیست کاربران محیط بازی را ترک کنند و اَکنون با فشردن و نگه داشتن دکمه PS بخشی از صفحه نمایش توسط این منویِ سریع اِشغال میشود و اختلالی در تجربه کاربری گیمر ایجاد نمیشود. همچنین اعلام شده است که منویِ به اشتراک گذاری نیز به کلی بازطراحی شده است، که سونی پیشتر از این نیز وعده چنین بهبودی را داده بود.

اما سونی به یکی دیگر از نیازهایِ کاربران نیز پاسخ مثبت داده است. همانطور که شاید بدانید، کنسول PS4 دارایِ یک لانچر اختصاصی میباشد و با توجه به درخواست هایِ مکرر کاربران، اَکنون گیمرها میتوانند در صفحه اصلی رابط کاربری Playstation 4 خود پوشه ایجاد کنند. همچنین این قابلیت در بخش کتابخانه نیز افزوده شده است.

این ویژگی میتواند کمک شایانی به کاربران کند تا بازی ها و برنامه هایِ خود را به خوبی مدیریت کنند و بازی ها و برنامه هایِ مورد علاقه خود را در پوشه هایِ مد نظرشان قرار دهند. سونی تغییراتی در بخش دستاوردها ( Trophy ) و مشخصات کاربران نیز اِعمال کرده است، تا کاربران بتوانند راحت تر و ساده تر از قبل به مشاهده محتوی مد نظر خود بپردازند و روند پیشرفت خود را با دوستانشان مقایسه کنند.

سونی هنوز دقیقاً مشخص نکرده است نسخه نهایی بروزرسانی شماره 4.0 کنسول Playstation 4 که از آن به بزرگترین بروزرسانی سیستمی تاریخ سونی برایِ کنسول پلی استیشن یاد میشود چه زمانی به دست کاربران میرسد، اما چیزی که روشن و بدیهی است، در آینده ای نه چندان دور و در هفته هایِ آینده باید منتظر ارائه تغییرات بیشتری در خصوص این بروزرسانی باشیم.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

7 دیدگاه ها

  1. میگم دوستان :وقتی watch dogs 2 رو نصب کنم PS4 ارور میده
    کسی هم این مشکل براش پیش اومده؟

    پاسخ

    Morteza_ گفته:
    ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۱۶

    داداش مگه اومده واچ داگز ۲؟؟؟؟!!! تازه یکی دو روزه پیش خریدش تو پلی استیشن استور شروع شده، بعد شما از کجا آوردی نصبش کردی؟؟؟ تازه ارورم داده؟؟!!!

    پاسخ

    Mehran Mirzayi گفته:
    ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۴۲

    واچ داگز ۲؟
    از کجا آوردیش داداچ؟

    پاسخ

    xperia msy گفته:
    ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۳۳

    از یه سایت خارجی گرفتم

    پاسخ

    xperia msy گفته:
    ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۳۴

    یعنی الکی حجم اینترنت دادم

  2. ممنون بابت خبر سینا جان
    آقا سینا به نظرتون احتمال داره پرچمدار جدید سونی حافظش ۶۴ باشه؟

    پاسخ

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۰۲

    سلامت باشید …
    امکانش هست نسخه دو سیم شبیه به سری X از حافظه ۶۴ گیگ برخوردار باشه .
    البته حدس و گمان هست و هیچ نظر قطعی ای نمیشه داد !

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here