سونی از جدیدترین لنز فول فریم خود، پرده برداشت.

3
۴,۳۵۰

Sony_-Full_Frame_FE_50mm_F2.8_Macro-Lens_2-e1472601806748-600x470 (1)
سونی به تازگی از لنز فول فریم خود لنزی ماکرو 50 میلی متری با گشادگی 2.8 دریچه دیافراگم موسوم به SEL50M28 برای دوربین های لنز محور سری E پرده برداشت.

لنز ماکرو 50 میلی متری با حداکثر گشادگی 2.8 که تصاویری با کیفیت خارق العلاده در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد. در حالت 1:1 ماکرو، ثبت کننده تصویر میتواند عکس های کلوز آپ شارپ تری از سوژه های خود بگیرند. علاوه براینها با رنج جامعی از کنترل ها در این دوربین رو به رو هستیم کنترل هایی همانند انتخاب نوع فوکوس، انتخاب محدوده فوکوس و همچنین دکمه مخصوص به انجام فوکوس که اطمینان عکاسی بدون دردسری را به اکثر عکاسان چه حرفه ای و چه غیر حرفه ای می دهد.

حداقل فاصله برای فوکوس در این لنز 6.3 اینچ بوده و تصویری عریض تر برای ثبت هرچه بهتر بکگراند سوژه ها در مقایسه با لنز های ماکرو دراز کانونی را به ثبت رسانده است. این لنز بسیار سبک وزن بوده و براحتی قابل حمل و جابجایی است. همچنین این لنز با شیشه ای با پراکندگی بسیار کم برای جبران انحراف محوری رنگ ها در فوکوس های فاصله نزدیک همراه شده است که این امر باعث ثبت تصاویری بسیار شارپ و با کیفیت می شود. ساختار بصری و مکانیکی این لنز باعث شده است که این لنز فاقد هر گونه تشعشع و تابش روح مانند نور حتی بدون محفظه نیز باشد. همچنین این لنر در برابر رطوبت و گرد و خاک مقاوم است.

انتظار می رود این لنز در آمریکا با قیمتی بین 500 تا 650 دلار در اواسط ماه سپتامبر و در اروپا با قیمتی معادل 600 یورو از ماه اکتبر به بازار عرضه شود.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here