سونی در تلاش است تا گوشی های اکسپریا در مجموعه بعدی فیلم جیمز باند به نمایش گذاشته شود.

15
۷,۱۱۶

xperia-sony-logo
سونی معمولا در بسیاری از فیلم هایی که توسط کمپانی سونی پیکچرز ساخته میشوند، از برخی گوشی های اکسپریا در قسمت هایی از فیلم استفاده میکند. اما این بار خبر میرسد که سونی قصد دارد تا به همکاری سازندگان مجموعه فیلم های جیمز باند، گوشی های اکسپریا را در این فیلم نیز به نمایش بگذارد.

سری فیلم‌های جیمز باند، مجوعه‌ای از فیلم‌هایی است که براساس شخصیت داستانی خیالی خلق شده و از سال 1962 تا به امروز تولید این فیلم ادامه دارد. این فیلم دومین فیلم پر فروش تاریخ در سبک فیلم های دنباله دار است که سونی با علم به محبوبیت بالای این فیلم قصد دارد تا از آن به عنوان ابزاری برای تبلیغات گوشی های اکسپریا استفاده کند.

این خبر از طریق ایمیل های سونی به بیرون درز کرده است. ایمیل هایی که در ماجرای هک سرورهای سونی در اواخر سال گذشته یک به یک افشا شدند. سونی در این ایمیل ها به سازندگان فیلم جیمز باند پیشنهاد امضای قراردادی را میدهد که توسط آن در قسمت هایی از این فیلم برخی گوشی های اکسپریا به نمایش گذاشته شود.

البته در این ایمیل ها سونی پیشنهاداتی را به سازندگان این فیلم داده که یکی از آنها عدم نمایش هیچ گوشی دیگری در این فیلم است. این پیشنهاد در حالی مطرح شده که بنابر پاسخ سازندگان این فیلم، کمپانی سامسونگ نیز درخواستی برای نمایش گوشی های خود در این فیلم داده است. سونی در چند مقطع ایمیل هایی ارسال کرده که حالا انتشار این ایمیل ها در فضای مجازی یکی دیگر از سیاست های سونی را برملا کرده است.

Xperiablog

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

15 دیدگاه ها

  1. بنظرم اگه سونی تبلیغشو بیشتر و بیشتر کنه و نمایندگی فعال بزاره تو اکثر کشورها و شهرها موفقیتش تضمین میشه.درسته این کارو کمو بیش کرده ولی یک دهم سامسونگم نبوده.

    پاسخ

  2. فیلمو سونی پیکچرز میسازه اونوقت بیاد سامسونگو نشون بده؟

    پاسخ

    مهدی حسینی گفته:
    ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۰:۱۱

    فیلم جیمز باند ربطی به سونی پیکچرز نداره
    متعلق به شرکت Eon است

    پاسخ

    Armin گفته:
    ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۰:۲۰

    داداش اگه شما مجموعه جیمز باندو دنبال کرده باشید اول وآخر فیلم مینویسه Colombia Pictures Sony Pictures Entertainment

    پاسخ

    Armin گفته:
    ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۰۲

    دوستان مدیران قبلی سونی به هیرای مدیر عامل کنونی سونی هجوم آوردند و اونو به باد انتقاد گرفتن مدیران محترم لطفا دقیق تر از دیجیاتو پوشش بدین… در کنار بعضی از خبرهای سونی به راحتی میگذرید واشاره ای نمیکنین مثل پیشفروش تلویزیون های براویا نسل جدید ومعرفی اسپیکر های سازگار با Google Cast و…

    محمدرضا گودرزی گفته:
    ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۰:۲۵

    دقیقا اکسپریا تی تو جمیز باند اسکای فال به نمایش دراومده

    پاسخ

    محسن گفته:
    ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۰:۵۶

    اون موقع اصلا T2 نیومده بود 😀

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here