سونی در حال برنامه ریزی برای معرفی یک ویندوز فون در سال 2014

11
۶,۳۵۷

sony_wp
بر اساس اطلاعات بدست آمده به نظر میرسد سونی قصد دارد تا یک محصول ویندوز فون را در سال 2014 روانه بازار کند. با توجه به سابقه سونی و تنوع در استفاده از سیستم عامل های مختلف این خبر میتواند جای تامل داشته باشد که سونی در سال 2014 پس از چهار سال دوباره به استفاده از سیستم عامل مایکروسافت در تلفن های همراه خود روی بیاورد.

سونی تا به حال دو گوشی از خانواده اکسپریا (X1,X2) را با سیستم عامل ویندوز موبایل معرفی کرده بود. حالا این طور به نظر میرسد که سونی دوباره از ویندوز فون در محصولات خود استفاده خواهد کرد. این در حالی است که سونی احتمال استفاده از سیستم عامل فایرفاکس را نیز در محصولات سال 2014 خود مطرح کرده بود.

این اقدام میتواند یک ریسک بزرگ از جانب سونی نیز باشد. با توجه به سهم بسیار بالای محصولات لومیا از بازار ویندوز فون ورود سونی نیز به این عرصه میتواند با ناکامی همراه باشد. اما از طرفی پا گذاشتن سونی به بازار ویندوز فون میتواند درصدی از علاقه مندان به این شرکت را که نیاز خود را در استفاده از سیستم عامل مایکروسافت مشاهده میکنند راضی نگه دارد.

techcrunch

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

11 دیدگاه ها

  1. منم قبول دارم
    ویندوز فون خوب و خیلی هم قشنگ ساده فوق سریع شارژم خیلی عالی نگه میداره
    برای کسایی که زیاد نیازی به برنامه یا بازی ندارن
    ولی بنظر من ارزش نداره که ویندوز فون با لای 1.5(میلیون) خرید.

    پاسخ

  2. خیلی خوب میشه. چنین ارزویی داشتم. ویندوزفون عالیه و برا خیلیا بهترین انتخاب. خیلی شیک، ساده، روون، سریع، پایدار، کم مصرف، با امنیت فوق العاده بالا ، بهینه و …

    پاسخ

  3. اونایکه میگن وینفون بده تا حالا ی گوشی وینفو توی دستشون کرفتن تا ببینن چه قدر بهتر از اندروید از نظر سرعت و ظاهر

    ببینید من با ios 7 , android win phone 8 کار کردم ای او اس با وینفون سرعتش یکی بود ولی اندروید خیلی هنگ میکرد

    گوشی هاشم اینا بود iphone 5.lumia 820.xperia z

    پاسخ

  4. والا وین فون تا اونجایی که یادم هست از 2010 اومده و وین فون 8 هست که یک ساله رونمایی شده!باز اگه اشتباه میکنم،عذر خواهی میکنم،در هر صورت منظور بنده این هست که محبوبیت جهانی اندروید رو نداره و برای سونی که در حال پیشرفت روز به روز هست،تمرکز روی وین فون ممکنه به پیشرفت تو حوزه گوشیهای اندرویدش لطمه بزنه اونم در مقابل رقیب های خودش.

    پاسخ

    Son of Sparda گفته:
    ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ساعت: ۱۸:۰۰

    منم قبول دارم
    تنوع خوبه ولی در حال حاضر نباید از رقبا عقب بیفته ولی معلومه که وین فونی که میخواد بزنه گوشی میان رده هستش ودر حد 1020 نیستش ولی شاید اگه ضد آب باشه یا چیزای دیگه سونی اضافش کنه نسبت به لومیا خوبه.

    پاسخ

  5. عالی میشه :دی
    هر کی با ویندوزفون کار کرده عاشقش شده ، 5 ماهی میشه از اندروید به وین فون 8 کوچ کردم فقط دوبار گوشیم خاموش روشن کردم اونم بعد آپدیت خودش اینکارو کرد ! هنگ نداره که هیچ لگ هم نمیزنه ، کمبود نرم افزار بازی هم نداره !
    ویندوز فون دیگه طرفدار نداره ؟ (وین فون 8) یه ساله اومده ! شما اول برو فرق ویندوز موبایل با ویندوز فون یاد بگیر بعد بیا راجب وین فون نظر بده !

    پاسخ

  6. بر عکس به نظر من win phone اونقدر هم میگن بد نیست،البته به آندروید نمیرسه
    اینو هم بگم من خودم وین فون ندارم و از اونایی که هم آندروید داشتن هم وین فون اینو شنیدم
    و می خواستم تو سال آینده یک گوشی وینفون بخرم،حالا اگه سونی قرار باشه گوشی وینفون بده بیرون من صبر میکنم تا ببینم گوشی سونی چه جوریه بعد تصمیم گیری میکنم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here