سونی در سال 2021 سه گوشی پرچمدار شامل یک مدل کامپکت عرضه می کند

0
۲۶,۱۳۹

در گذشته سونی یکی از معدود شرکت های تولید کننده گوشی موبایل بود که تلفن های همراه هوشمندش را در دو مدل معمولی و کامپکت به بازار عرضه می کرد. بعد ها اما، این شرکت تصمیم گرفت تا رویه خودش را تغییر دهد، اما شایعات اخیر می گویند که رقابت شکل گرفته بین کمپانی های مختلف باعث شده تا ساخت یک مدل کامپکت به ضرورتی در این کسب و کار تبدیل شود. یکی از اینسایدر ها اطلاعاتی را فاش کرده است که می گوید سونی با نسخه های کامپکت و پریمیوم گوشی های خودش در سال بعد بازخواهد گشت.

اگر این اطلاعات درست باشند، در اوایل سایر 2021 شاهد معرفی از سمت سونی خواهیم بود که شامل سه مدل گوشی کامپکت، معمولی و نسخه بزرگتر (پریمیوم) خواهد شد. یکی از دلایلی که باعث شده است سونی دوباره علاقه مند به عرضه چنین مدل گوشی های به بازار باشد و این بازار از دست رفته را دوباره از آنِ خودش بکند، ظهور موفق عرضه گوشی های کوچک از سمت شرکت هایی مانند اپل (آیفون SE 2020)، گوگل (Pixel 4a) و سامسونگ است.

منبع این خبر در وب سایت Android Police بوده و توسط کاربری با نام “HGHR181” به اشتراک گذاشته است که نوشته اش را می توانید در اسکرین شات زیر مشاهده کنید. سونی سال گذشته نام گذاری متفاوتی را برای محصولات جدیدش در نظر گرفت و خط تولید گوشی های با نام XZ را متوقف کرد. این نام جدید که برگرفته از بخش دوربین های سونی هستند ممکن است در آینده با نام های S یا III تغییر کند.

سونی در سال 2021 سه گوشی پرچمدار شامل یک مدل کامپکت عرضه می کند

با اینکه، فعلا پیشنهاد می کنیم این اطلاعات را در حد یک شایعه در ذهن خودتان داشته باشید، اما بازگرداندن گوشی هایی مانند XZ Compact و XZ Premium به سری جدید گوشی های اکسپریا وان می تواند ایده جالبی باشد. کاربران در سال 2020 شدیدا نیازمند گوشی هایی هستند که هنوز هم صفحه نمایش آنها کوچکتر از 5 اینچ یا برابر با 5 اینچ است. باید منتظر ماند تا سونی در آینده ای نزدیک اطلاعات بیشتری از این ایده را با ما به اشتراک بگذارد.

[تعداد: 5    میانگین: 4.2/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here