سونی در لیگ NBA از نمایشگر 440 اینچی خود رونمایی کرد.

8
۴,۱۸۵

در جریان برگزاری NBA 2018 در لاس وگاس، کمپانی سونی یک رنج جدیدی از تلوزیون ها را به بینندگان معرفی کرده است. در این تلوزیون جدید، از سیستم CLEDIS استفاده شده است که در حقیقت تصویر 440 اینچی را با رزولوشن خیره کننده ی 8K در اختیار بیننده قرار می دهد. در حقیقت، تا پیش از این بینندگان از رزولوشن  8K x 2K (7,680 x 2,160) بهره مند می شدند اما با فناوری جدید سونی، این رزولوشن به 8K x 4K (7,680 x 4,320) افزایش یافته است که طول تصویری برابر 9.75 متر و ارتفاعی برابر 5.5 متر را دارا می باشد.

علاوه بر رزولوشن، سیستم CLEDIS دارای بهینه سازی های دیگری نیز می باشد. برای نمونه، روشنایی این نمایشگر به 1000 نیت رسیده است و نرخ رفرش آن هم برابر 120 هرتز می باشد. هرچند که در زمان جابجایی سریع سوژه ها در این تلوزیون ها مشکلاتی مشاهده شده است.

سونی با استفاده از فناوری جدید خود در لیگ بسکتبال آمریکا، امکان بهره مندی بینندگان از تصویر بزرگ با زاویه ی دید 180 درجه را فراهم کرده است. حالا به نظر می رسد که شبکه ی FOX قصد دارد تا از همین سیستم برای نمایش بازی های جام جهانی 2018 روسیه نیز استفاده کند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

8 دیدگاه ها

  1. واقعا دم سونی گرم
    ک همیشه تو همه چیز حرف اول رو میزنه
    درود بر مهندس های سونی ک خستگی ناپذیرن
    حالا چهارتا ترول بیان اینجا
    چهارتا حرف درپیت بزنن

    پاسخ

  2. چیزی که باهاش میشه سونی رو متوجه شد
    نه اون xz2 داغون

    پاسخ

    Ali ti گفته:
    ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ساعت: ۰۲:۳۶

    اقا شما خوشت نمیاد باشه همه متوجه شدن!دیگه هی توی هر پست ک نیا و نگو نظرت رو!خیلی ها هم خوششون میاد ولی دلیل نمیشه هی بیان تعریف کنن.دوربینش ترکونده ولی میگی اس۹ ضعیف شده ،سونی فرق نکرده!حداقل با ۴پنج تا گوشی مقایسه هاشو دیدم ک همه گفتن xz2 حتی باید از p20 pro بهتر امتیاز بگیره!مخصوصأ توی شب ک پیشرفتش بیشتر از روزِ بنظرم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here