سونی دومین برند برتر خارجی در زمینه فروشنده گوشی های هوشمند در کشور تایوان

16
۷,۲۶۳

Sony-building-1
هر چه که به انتهای سال نزدیک میشویم، آمارهای بیشتری از کشورهای مختلف به دست میرسد که وضعیت فروش گوشی های هوشمند را تشریح میکند. از کشور تایوان خبر میرسد که سونی در آخرین آمارهای ارائه شده در این کشور، در بین پنج تولید کننده برتر تلفن های همراه در سال 2015 قرار دارد.

در آخرین آمارهای ارائه شده از کشور تایوان، فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه آخر سال جاری 17 درصد نسبت به قبل کاهش داشته است. بر اساس این آمار، سامسونگ به لطف فروش گوشی های میان رده خود گلکسی A8 و گلکسی J7 در رتبه نخست پر فروشترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند قرار گرفته است.

Asus و HTC دو برند تایوانی در خاک خود، رتبه های دوم و سوم را در زمینه فروش گوشی های هوشمند در اختیار دارند و پس از آنها سونی در رتبه چهارم قرار گرفته است. سونی پس از سامسونگ، دومین برند خارجی در کشور تایوان است که بیشترین میزان فروش را در بخش گوشی های هوشمند به خود اختصاص داده است.

پس از سونی، اپل تنها برند غیر آسیایی حاضر در این لیست است که رتبه پنجم را برای خود به ثبت رسانده است. این آمار تا پایان سه ماهه سوم سال جاری میلادی در نظر گرفته شده و هنوز فروش گوشی های سری Z5 در آن اعمال نشده است. قطعا با احتساب فروش گوشی های هوشمند خانواده Z5 جایگاه سونی در کشور تایوان که همواره یکی از مهمترین بازارهای آسیایی برای سونی بوده بهبوده خواهد یافت.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

16 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید
    برنامه ای هست که بدون اتصال گوشی به کامپیوتر با خود گوشی ، گوشی رو روت کنی ؟
    ممنون

    پاسخ

    Mohammadsoley گفته:
    ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۴۶

    اره هست

    پاسخ

    sajad گفته:
    ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۰۹

    میشه اسمشو بگین ؟

    پاسخ

  2. لامصب از زمانی که سری Z5 رو معرفی کرده همش خبرای خوب درمورد سونی میشنوم، انگار مشکل سونی طراحی تکراری نبوده بلکه یه گوشیه خاص نیاز داشته بزنه

    پاسخ

  3. سلام و خسته نباشید، لطفا اگر تونستین آماری هم از فروش سری z5 ارائه بدین، چون محصولات فوق العاده ای هستن حتما فروش خوبی خواهند داشت، لااقلآمار تو ایران رو بزنید، ممنون
    Just Sony

    پاسخ

  4. ماشالله سونی ی کم دیگه بجنبه، برترین برند تو تاریخ جهان میشه، چون هیچ کم و کاستی نداره!
    منم دیروز تبلیغ Xperia Z5 رو تو اتوبان چمران دیدم، انگار دنیا رو بهم دادن، دست مریزاد ولی تابلوش کوچک بود!
    دوستان من میخوام یکی از ساعت های هوشمند سونی رو تو تابستان بگیرم به نظر شما تا اون موقع Smart Watch 4 سونی میاد؟

    پاسخ

    Hossein z1 گفته:
    ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۹:۰۲

    یادش بخیر زد که معرفی شده بود کل تهران تبلیغش بود

    پاسخ

  5. این عکس رو واسه موضوع خرید سهام دوربین سازی کمپانی توشیبا هم زده بودین:(. ای بابا سامسونگ توی خاک تایوان با وجود htc بازم میفروشه! اخه ما glx داریم ملت میرن میخرن اونا که دیگه htc دارن چرا میخرن؟؟؟؟؟:)

    پاسخ

  6. سلام
    من نمیدونم چرا گوشیم غیر از قاب ژله ای با کیف کتابی هیچی دیگه نداره یعنی چی یک و نیم پول دادم میگن چون فروش کم بوده تو ایران قابش نیستz3compact

    پاسخ

    armin1256 گفته:
    ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۰۷

    داداش خداروشکر کن که زد3 کامپکت خریدی
    من هرجارو گشتم اصلا پیدا نمیکنم خود گوشیو بخرم،حالا قاب و … پیش کش

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here