سونی دومین نسخه بتای اندروید P را برای اکسپریا XZ2 منتشر کرد.

4
۳,۷۶۲


پس از عرضه اولین نسخه بتای اندروید P توسط گوگل در ماه گذشته، این نسخه علاوه بر گوشی های هوشمند پیکسل که حمایت مستقیم گوگل را در اختیار دارند، برای چند گوشی هوشمند دیگر نیز ارائه شد. یکی از گوشی هایی که شانس دریافت اندروید P را به صورت بتا داشت، اکسپریا XZ2 از سونی بود که بلافاصله پس از گوگل پیکسل نسخه اول را بدست آورد.

همانطور که در خبرهای قبلی خواندید، گوگل دومین نسخه بتای اندروید P را هم از هفته گذشته عرضه کرد که البته در مرحله اول تنها گوشی های پیکسل آن را دریافت کرده بودند. گوگل تایید کرد که سایر گوشی های حاضر در این طرح از جمله اکسپریا XZ2 از سونی نیز به زودی دومین نسخه بتا را خواهند دید که همین امر محقق شده و حالا دومین نسخه بتای اندروید P نیز برای پرچمدار سونی منتشر شده است.

این آپدیت برخی از مشکلات موجود در نسخه قبل از جمله مشکل میکروفون در حین برقراری تماس را حل نموده است. همچنین دیگر مشکلات موجود در نسخه اول بتا از جمله مشکل GPS و مشکل اتصال به شبکه های +4G نیز با این آپدیت حل شده است. به تمام این موارد نیز میتوان حل شدن مشکل شارژ بی سیم و مشکل عدم تغییر به حالت شب را هم اضافه کنیم.

نسخه بتای اندروید P توسط سونی و با همکاری گوگل برای اکسپریا XZ2 عرضه شده که کاربران میتوانند بدون نیاز به هیچگونه تغییر خاصی در گوشی خود آن را بر روی گوشی خود نصب کنند. البته که نصب این نسخه با توجه به بتا بودن آن به هر کسی توصیه نمیگردد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

4 دیدگاه ها

  1. حیف xz که اندروید پی رو دریافت نمی کنه، گوشی به این قدرتمندی و زیبایی، خیلی بده یعنی واقعا اسنپ ۸۲۰ در توانش نیست!
    باید سه سال تمام یک گوشی اونم پرچم‌دار از طرف سونی حمایت میشد 🙁

    پاسخ

  2. بهتره سونی از این به بعد تمام گوشی هاش رو به صورت اندروید وان معرفی کنه، کاری که نوکیا داره انجام میده،،،، اندروید خالص گوگل تقریبا تمام نیاز کاربر رو برطرف میکنه و سونی مجبور نیست برنامه موازی با گوگل روی گوشی نصب کنه، تا ۲ سال هم از بابت آپدیت امنیتی مطمین هست، رم گوشی هم با برنامه های بیخود پر نمیشه، کاربر هرچچی دلش خواست رو خودش نصب میکنه

    پاسخ

    _Saeed گفته:
    ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ساعت: ۲۰:۳۷

    اندروید وان برای گوشی های پایین ردهست.

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ساعت: ۲۱:۳۴

    رابط کاربری سونی چیز دیگه ایه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here