سونی سنسور IMX324 را برای صنایع خودروسازی معرفی کرد.

3
۴,۶۴۷

از آن جایی که به نظر می رسد بازار اسمارت فون ها بسیار اشباع شده است، سونی تصمیم گرفته است تا برای نمایش توانایی های خود و همچنین گسترش فعالیت های خود، علاوه بر تولید سنسور برای دستگاه های مختلف، سنسوری را نیز برای صنایع خودروسازی طراحی و عرضه کند. سنسور جدید این کمپانی IMX324 نام دارد که سایزی برابر با 1/17 اینچ را دارا می باشد و توانایی ثبت 7.42 مگاپیکسل رزولوشن را دارا می باشد که امکان استفاده از آن در خودروها وجود خواهد داشت.

این سنسور رزولوشنی سه برابر سنسورهای رایج فعلی را در اختیار تولیدکنندگان خودرو قرار می دهد که امکان دریافت تصاویری با وضوح بیشتر از فاصله ی 160 متری را فراهم می کند. همچنین، سونی برای عملکرد هرچه بهتری این سنسور در محیط های تاریک، از فناوری استفاده کرده است که هر چهار پیکسل به یک پیکسل تبدیل می شوند. همانطور که احتمالاً می دانید، هرچه که ابعاد هر پیکسل در سنسور بیشتر باشد، پیکسل ها می توانند نور بیشتری را جذب کنند و در نهایت تصویری با سوژه هایی واضح تر را به ثبت برسانند.

این سنسور همچنین با (IPU) EYEQ 4 و 5  Mobileye EYEQ هماهنگ است که امکان استفاده از این سنسور در خودروها را فراهم خواهد کرد. سونی برای بررسی این سنسور، آن را به تست AEC-Q100 ارسال کرده است که امتیاز 2 به آن اختصاص داده شده است.

سنسور جدید سونی به قابلیتی مجهزشده است که در برابر اطلاعات ثبت شده موانعی را برای ویرایش قرار خواهد داد. بنابراین، امکان ویرایش آسان تصاویر ثبت شده به وسیله ی این سنسور وجود نخواهد داشت.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here