سونی سیستم عامل فایرفاکس را برای اکسپریا E منتشر کرد.

0
۶,۰۹۳

Sony-Firefox-OS-device
سونی خیلی سریعتر از آنچه که فکرش را میکردیم به سیستم عامل فایرفاکس پیوست. همانطور که پیش از این اعلام شده بود سونی قرار بود از سال 2014 از سیستم عامل فایرفاکس بر روی دستگاههای خود استفاده کند که حالا اولین تجربه خود را با سیستم عامل فایرفاکس بر روی گوشی اکسپریا E در دسترس همگان قرارداده است.
این رام از طریق برنامه فلش تولز رسمی سونی قابل نصب است . البته این رام فقط بر روی بوت لودرهای باز قابل نصب است . طبیعی است که این رام برای استفاده روزمره مناسب نیست اما اما فرصت بسیار مناسبی است برای کسانی که میخواهند این سیستم عامل نوظهور را تجربه کنند.
در این رام هیچ یک از اتصالات رادیویی کار نمیکند . این بدین معنیست که در این رام هیچ یک از قابلیت های بلوتوث ، وای فای ، تماس و … فعال نخواهد بود. حتی طبق گفته سونی حساسیت صفحه لسمی نیز در این رام به خوبی کالیبره نشده است.
سیستم عامل فایرفاکس توسط موزیلا و با هدف جلوگیری از سلطه گوگل در دنیای اسمارت فون ها و سیستم عامل های متن باز تهیه شده است. که تا به اینجا شروع خوبی در همراهی با شرکتهای تولید کننده اسمارت فون داشته که امیدوار است در آینده بتواند سهمی چشمگیر از بازار اسمارت فون ها را در اختیار خود قرار بدهد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here