سونی فروش رسمی هدست بلوتوث SBH70 را آغاز کرد.

8
۱۲,۳۶۹

Sony-SBH70-Stereo-Bluetooth®-Headset_2-640x434
تمام لوازم جانبی که سونی در ماه های اخیر معرفی کرده بود، در چند روز اخیر در سایت رسمی سونی موبایل برای فروش در اختیار کاربران قرار گرفت. در روزهای اخیر خبر های متعددی پیرامون آغاز فروش رسمی محصولات مختلفی از جمله شارژر، هدست، کیف و … بدست رسید که در اختیار شما قرار دادیم.

در ادامه فروش لوازم جانبی محصولات سونی، هدست بلوتوث SBH70 نیز به طور رسمی در فروشگاه آنلاین سونی به فروش گذاشته شد. این هدست بلوتوث که استاندارد مقاومت در برابر آب با شماره IP57 را داراست هم اکنون در سرتاسر اروپا قابل سفارش است.

در انگلستان سونی این هدست را با قیمت 60 پوند به فروش میرساند که این قیمت در آلمان و ایتالیا برای علاقه مندان به این هدست 80 یورو است. علاوه بر این سه کشور، در دیگر کشورهای اروپایی از جمله فرانسه و اسپانیا هدست SBH70 توسط سونی با قیمت 90 یورو به فروش میرسد. در حالی که این هدست در ابتدا با چند رنگ متنوع از جمله زرد، صورتی، آبی، سفید و مشکی به نمایش گذاشته شده بود، اما در فروشگاه آنلاین سونی تنها دو رنگ مشکی و سفید در دسترس خریداران قرار گرفته است.

Sony-Stereo-Bluetooth®-Headset-SBH70-UK-640x379

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

8 دیدگاه ها

  1. هه آگه بیاد ایران با احتساب قیمت دلار و سود دلال های گرامی خدا تومن میشه
    هی، ما که می ریم با هدفون های تقلبی MH410 که تو کارتون گوشی بود آهنگ که نه صدا می شنویم

    پاسخ

    OMID Z1 گفته:
    ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۲:۴۴

    دوست عزیز. حرف دلم رو زدی. زد وان خریدم هندزفری بهتر بود ک داخل کارتنش قرار داشت. ولی سونی z2خریدم هندزفری تقلبی داخلش بود تازه خدا رو شکر که شارژر حداقل اصلی بود. الان خواستم نویز کنسلینگ بگیرم دیدم که قیمتش خیلی زیاده. بیخیال شدم.

    پاسخ

    ALI Z2 گفته:
    ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۴:۴۲

    اره دادا واقعا چرا باید اینجوری باشه؟
    الان همین گوشی ما(z2) حتی تو نسخه هند هم داخلش پر از لوازمه که مطلبش رو تو خود سایت دیدم
    حالا همه لوازمش به کنار من نویز کنسلینگ خیلی دوس دارم چون یکی از قابلیت های گوشیمه و من باید بتونم از همه قابلیت های گوشیم استفاده کنم.طرف اپل داشت میومد جلو من پز هدفون هاش رو می داد گفتم ای دل غافل که نویز کنسلینگ تو کارتون گوشیم نبود و گرنه اون موقع بت می گفتم.

    پاسخ

    Jamshidi گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۰۳

    من xperia z2 داشتم داخل کارتنش نویز کنسلینگم بود دو هفته پیش فروختمش اپل 6 گرفتم اصلا قابل مقایسه نیست اپل صدای هندزفریش عالیه بر عکس سونی

  2. خوب شد میخواستم نویز کنسلینگ دسته دوم بخرم الان صبر میکنم تا این دسته دومش رو میخرم

    پاسخ

    R گفته:
    ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۲:۰۱

    اینو چند هفته پیش تو نمایندگی ( ارومیه ) سونی پرسیدم
    گفت 290 هزار یکیشم گفت 315

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here