سونی فروش پروژکتور خود با رزولوشن 4K را به قیمت 5 هزار دلار آغاز کرد.

0
۳,۷۳۵

اگر تاکنون درمورد پروژکتورهای 4K مطالبی خوانده باشید، حتماً می دانید که ارزان ترین پروژکتورهای موجود در این زمینه از گران قیمت ترین تلوزیون های 4K هم گران تر هستند. اما حالا به نظر می رسد که با رشد فناوری این رویه در حال تغییر کردن می باشد. کمپانی سونی سری جدیدی از پروژکتورهای 4K خود را امروز معرفی کرد که یکی از آن ها با شماره مدل VPL-VW285ES می باشد که در حقیقت یک 4K HDR Home Theater Projector است و با قیمت 5 هزار دلار به فروش خواهد رسید. شاید در نگاه اول این قیمت بسیار گران به نظر برسد اما باید توجه داشت که این پروژکتور ارزان قیمت ترین پروژکتور 4K تولیدشده به وسیله ی سونی می باشد.

این پروژکتور تصویری در حداکثر سایز 200 اینچ با رزولوشن 4K را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در زمینه ی HDR هم این پروژکتور از استانداردهای HDR10 و HLG پشتیبانی می کند. باید به این نکته هم توجه داشت که این دستگاه تنها از 1500 لومن برای نمایش تصویر استفاده می کند. این دستگاه می تواند تصویری با رنگ های مناسب را به کاربر نمایش دهد اما برای دریافت تصویر بهتر با غلظت رنگ تیره ی بیشتر بهتر است که از پروژکتورهایی با روشنایی بیش از 2500 لومن استفاده شود.

مدل دیگری که امروز معرفی شده است، VW385ES است که با قیمت 8 هزار دلار به فروش می رسد. این پروژکتور در مقایسه با مدل قبلی، کانتراست تصویر بهتری را به کاربر نشان می دهد. همچنین، سونی از مدل VW885ES نیز رونمایی کرد که روشنایی 2000 لومن را دارا است و از لیزر برای دستیابی به کانتراست بی نهایت استفاده می کند.

پیشتر هم کمپانی دل از پروژکتور 4K خود با قیمت 6 هزار دلار رونمایی کرد. حالا سونی با عرضه ی پروژکتوری با همین رزولوشن تصویر و با قیمت کمتر تلاش می کند تا ارزان قیمت ترین پروژکتور 4K را به نام خود ثبت کند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here