سونی لیست گوشی هایی که اندروید 4.4 کیت کت را دریافت میکنند اعلام کرد.

8
۳۶,۶۷۵

همانطور که سونی هفته گذشته وعده داده بود برنامه خود برای به روزرسانی گوشی های اکسپریا را به اندروید 4.4 و 4.3 اعلام کرد. در خبر قبلی برنامه سونی در مورد به روزرسانی گوشی های اکسپریا به اندروید 4.3 را اعلام کردیم که حالا نوبت به اندروید 4.4 و گوشی هایی که این نسخه را دریافت میکنند رسیدیم.

Xperia-z1-android-kitkat
در لیست اولیه سونی 6 گوشی قرار دارند که اعلام شده قطعا این نسخه را دریافت میکنند. Xperia Z, Xperia ZL, Xperia Tablet Z, Xperia Z Ultra و Xperia Z1 دستگاه هایی هستند که قطعا اندروید 4.4 کیت کت را دریافت میکنند. البته در خصوص زمان به روزرسانی این محصولات چیزی گفته نشده اما طبق اعلام سونی و برنامه ای که برای به روزرسانی این محصولات به اندروید 4.3 دارد دستگاه های نام برده قطعا تا پایان سال 2013 نمیتوانند کیت کت را دریافت کنند.

و اما نکته جالب در مورد لیست سونی عدم مشاهده نامی از اکسپریا ZR و SP در این بین است. ZR که مشخصاتی مشابه پرچمدار سونی یعنی اکسپریا Z دارد جایی در برنامه های سونی برای اندروید 4.4 کیت کت ندارد. علاوه بر ZR جای خالی اکسپریا SP نیز که پس از گوشی های سری Z سونی قدرتمند ترین محصول سونی تا به امروز بوده نیز به شدت احساس میشود.

سونی نیز در مورد این تصمیم خود دفاعی به عمل آورده و اعلام کرده است: محصولات نام برده لیست اولیه سونی برای به روزرسانی گوشی های اکسپریا به کیت کت میباشد و در آینده ای نزدیک گوشی های دیگری نیز به آن اضافه خواهد شد.

البته سونی در کنار برنامه خود برای اندروید 4.4 لیست گوشی هایی که اندروید 4.3 را نیز دریافت میکنند اعلام کرد که میتوانید در زیر آنها را مشاهده کنید.

برنامه به روزرسانی گوشی های سونی به اندروید ۴٫۳ اعلام شد.

xperiablog

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

8 دیدگاه ها

  1. لعنت به سونی اگه واسه SP اندروید 4.4 نده بیرون،مگه میشه گوشی 2013 آندرویدی که در 2013 معرفی شده دریافت نکنه،من شنیدم این سونی لعنتی 18 ماه از گوشی واسه ساپورت رام پشتیبانی میکنه.

    پاسخ

    hadi گفته:
    ۱۷ آبان ۱۳۹۲ - ساعت: ۱۴:۱۱

    به گفته سونی این لیست اولیه هست. مطمئنا اگه لیست بعدی ارائه بشه اکسپریا اس پی 100٪ در لیست خواهد بود

    پاسخ

  2. امید دارم که SP و ZR هم انشالله به 4.4 آپدیت بشن !
    هر 2 این گوشی ها بسیار خوب هستن و حقشون هست به عنوان دستگاههای 2013 از این آپدیت بهره مند بشن .
    مطمئنم سونی Feed Back ها رو میگیره و مطمئنم که تغییری در این سیاستش ایجاد میکنه .

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here