Sony-make.believe
روز گذشته نشست مطبوعاتی مدیران سونی برگزار شد و در آن مدیران به بیان برنامه ها و استراتژی های این شرکت در سال جاری پرداختند. کازو هیرای مدیر عامل سونی که هفته گذشته در خصوص مشکلات مالی سونی و برنامه های آنها برای سود دهی در سال آینده خبر داده بود در این نشست با تاکید بر صحبت های قبلی خود استراتژی های این شرکت برای سال 2014 را نیز برای خبرنگاران تشریح کرد.

مدیران سونی در این نشست بر چند بخش مهم تاکید داشتند که خلاصه ای از آنها را با هم مرور میکنیم.

ادامه استراتژی این شرکت در معرفی پرچمداران اکسپریا:
سونی قصد دارد در سال جاری نیز همانند گذشته 2 پرچمدار در طول یک سال معرفی کند. انتخاب بهترین ها در قالب یک اسمارت فون قدرتمند میتواند باعث ایجاد موفقیت در عرصه تلفن های هوشمند گردد. بر این اساس میتوانیم منتظر معرفی اکسپریا Z3 در تابستان سال جاری باشیم.

همکاری با اپراتور های ایالات متحده آمریکا:
سونی یک بار دیگر بر همکاری این شرکت با اپراتورهای ایالات متحده تاکید میکند. سونی میخواهد فعالیت خود را در ایالات متحده ، همچون اروپا و ژاپن بیشتر کند.

گسترش فعالیت در حوزه گجت های پوشیدنی:
گجت های پوشیدنی که چند وقتی است نمونه های زیادی را از آن دیدیم در سال جاری ادامه خواهد داشت. ساعت و دست بند هوشمند آغاز راه سونی در این قلمروست.

توجه بیشتر به محصولات رده بالا:
مدیر عامل سونی در اینباره میگوید: ما قصد داریم با توجه به نیاز های هر منطقه بر محصولات با کیفیت و رده بالا تمرکز کنیم.

رشد تولید تلفن های هوشمند و لوازم جانبی:
هدف گذاری سونی در سال جاری رسیدن به آمار فروش 50 میلیون اسمارت فون از خانواده اکسپریاست. آنها علاوه بر این مقدار قصد دارند تا بر روی لوازم جانبی نیز تمرکز بیشتری داشته باشند.