IMG_20140822_161455

 

سونی موبایل به دنبال ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود در صدد اجرای طرح های متنوع و ابتکاری است.در اولین قدم؛این شرکت،اخیرا نرم افزار xperia care را به روزرسانی کرد تا بتواند پاسخگوی اطلاعات مورد نیاز و عمومی کاربران  اسمارتفون های اکسپریا باشد.

این شرکت همچنین بخش my support را? در دستور کار خود داشته و دارد.شما توسط این بخش میتوانید به صورت آنلاین با کارمندان بخش پشتیبانی سونی در ارتباط باشید و در مورد آپدیت های نرم افزاری و همچنین چک کردن گارانتی محصولات خود اقدام کنید.در حال حاضر،این بخش ها در بسیاری از کشورها راه اندازی شده اما نکته ای که مارا خوشحال میکند این است که طبق گفته وبسایت رسمی سونی،این بخش تا سال آینده برای کشورهایی از جمله عربستان و ایران نیز در دسترس قرار خواهد گرفت!

 

در بخش my support ،سونی سرویس تعمیرات و خدمات پس از فروش را در سوئد،فرانسه،انگلستان و اسپانیا راه اندازی کرده و به دنبال پشتیبانی رسمی از کشورهای دیگر تا قبل از پایان سال میلادی است!

آن چه که سونی در خدمات جدید خود به دنبال آن است طبق مصاحبه انجام شده بدین شرح است:

اولین چیزی که برای ما مهم میباشد،این است که آیا گوشی مورد نظر نیاز به تعمیر دارد یا خیر؟!از این رو با راهنمایی کردن گام به گام و کامل مشتری،این امر برایمان مشخص خواهد شد و میتوانیم برای چگونگی اقدام هر چه سریع تر مشتری،او را آگاه سازیم.

همچنین تعمیرات یا درواقع خدمات میتواند به صورت آنلاین بررسی و انجام شود!

خدمات عالی به مشتریان وفادار یکی از بهترین راه ها برای متمایز شدن این شرکت از سایرین است.
امیدواریم سونی هرچه سریع تر بتواند به این مهم دست پیدا کند.

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به وبسایت رسمی سونی و لینک مربوط به این خبر،لاگین کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر به گوش مسوولین سونی برسانید.