سونی موبایل به خریداران آمریکایی گوشی اکسپریا M4 Aqua یک پیشنهاد جذاب ارائه داد !

6
۶,۹۵۷

CWNgV-tVAAEz06V

حدود 1 ماه پیش بود که اعلام کردیم سونی قیمت گوشی اکسپریا M4 Aqua را برایِ بازار آمریکا به 199 دلار کاهش داد. حال مجدداً خبر میرسد که سونی به مناسبت آغاز سال جدید میلادی و تعطیلات کریسمس، به عنوان یک پیشنهاد ویژه چند ساعته، یک بار دیگر قیمت گوشی محبوب اکسپریا M4 Aqua را به 149 دلار کاهش داده است.

البته همانطور که گفته شد سونی برای همیشه این کاهش قیمت را بر گوشی مذکور اِعمال نخواهد کرد و کاربران تنها 4 ساعت فرصت دارند از این پیشنهاد ویژه سونی بهره مند شوند! از آنجایی که نسخه آنلاک شده گوشی اکسپریا M4 Aqua در بازار ایالت متحده آمریکا از محبوبیت زیادی برخوردار است، سونی برای احترام به مشتریانش چنین پیشنهادی را برای مدت محدود ارائه داده است.

این گوشی هم اَکنون و تنها تا 4 ساعت آینده از طریق فروشگاه آمازون در خاک ایالت متحده آمریکا با قیمت 150 دلار قابل سفارش است.

Sony Xperia US on Twitter- -Lightning Deal- #Xperia M4 Aqua for $149 for the next 4 hours starting now @amazon!

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

6 دیدگاه ها

  1. یه روتبط عمومی نذاشته برا خودش یه نفر می خواد مشکلات گوشی رو به این مهندسای احمق سونی اعلام کنه راحت باشه مردمم وفوقتی می خرن می گن سونی خرابی داره

    پاسخ

  2. من خودم m4 دارم چهار تا آبدیت دریافت کرده هنوز یه کوچولو باگ داره شانس آوردیم رابط کاربریش به اندروید خام نزدیک هست وگرنه سونی فقط باید بگ رفع می کرد. یه بنده خدا اومد تو مغازه اینو بخره بهش گفتم خوبه چهار تا آبدیت داره باید اونا رو انجام بدی می گه آبدیت چیه اونوقت سونی دلش خوشه گوشی پر از باک میده بازار با آبدیت نرم افزاری می خواد حلش کنه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here