سونی موبایل تکذیب کرد: شرکت بازرگانی ایران، نماینده ما نیست!

0
۷,۴۷۰

Sony-Building-Tokyo-Ginza
اعطای نمایندگی سونی موبایل به شرکت بازرگانی ایران تکذیب شد
در پی اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص معرفی “شرکت بازرگانی ایران” به عنوان نمایندگی جدید واردات سونی موبایل به کشور، این خبر از سوی شرکت سونی موبایل تکذیب شد.
لازمه دریافت نمایندگی از شرکت سونی موبایل در ایران، مجوز رسمی از کشور مبدا میباشد که این مجوز هرگز صادر نشده است. با اشاره به تخلفات صورت گرفته، شرکت بازرگانی ایران توانست بدون در اختیار داشتن نامه مخصوص (تنفیذ نامه) از دفتر مرکزی استکهلم سوئد سونی به اعطای نمایندگی بپردازند که این امر غیر قانونی است.
این در حالی است که در سال گذشته وزارت بازرگانی تا آخرین لحظه حتی در تعطیلات نوروز مدعی بوده که بدون برگه تنفیذ نامه رسمی صدور مجوز نمایندگی در ایران برای تنها وارد کننده انحصاری این برند یعنی شرکت “آرمان همراه آرین” امکان پذیر نمیباشد.
از این رو قرار گرفتن نام شرکت “بازرگانی ایران” در سایت وزرات بازرگانی تخلف محسوب میشود، چرا که لازمه فعالیت این شرکت یا هر شرکت دیگر در بخش صوت و تصویر سونی باید از کشور مبدا یعنی ژاپن و در بخش موبایل از سوئد صورت گیرد، که متاسفانه تا کنون مجوزی در خصوص نمایندگی از سوئد به این شرکت اعطا نشده است.
در حال حاضر شرکت “آرمان همراه آرین” تنها نماینده سونی موبایل در ایران به شمار میآید و این در حالی است که دفتر مرکزی سونی موبایل نیز این موضوع را تایید کرده و همچنین ادعای شرکت فوق را کذب دانسته است.

اتی رسان

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here