sony-logo
بر اساس خبرهای واصله سونی موبایل قصد دارد تمرکز خود را در بازار کشورهای خاورمیانه و آفریقا بیشتر کند. خاورمیانه و آفریقا از جمله مناطقی است که در سال های اخیر بازار موبایل در آنها رشد زیادی داشته و به همین خاطر نیز سونی قصد دارد تا بیش از پیش بر روی بازار این مناطق تمرکز کند.

مدیر خاورمیانه و آفریقای سونی موبایل گفته است فروش گوشی های هوشمند اکسپریا در این مناطق در سه سال گذشته دو برابر شده که این نشان از محبوبیت گوشی های هوشمند سونی در بازار کشور های خاورمیانه و آفریقایی دارد.

بر اساس آمارهای رسمی ارائه شده توسط سونی 10 درصد از کل فروش گوشی های اکسپریا مربوط به خاورمیانه و آفریقا است که این میزان برای اروپا، آسیای جنوب شرقی و ژاپن به ترتیب 34، 27 و 23 درصد بوده است.

به گفته مدیر بخش خاورمیانه سونی این شرکت برای حضوری قدرتمند تر در این مناطق برنامه های خاصی از جمله امضای قرارداد های همکاری با اپراتور ها را دارد. سونی چندی پیش نیز اولین فروشگاه موبایل در زیر آب را در شهر دبی افتتاح کرد که این خود نشان از توجه ویژه سونی به این منطقه دارد.

telecompaper