سونی موبایل قیمت اکسپریا XZ را برایِ بازار ایالت متحده آمریکا کاهش داد.

6
۶,۰۹۹

به نظر میرسد کم کم به روزهایِ پیش فروش و عرضه گوشی هایِ جدید سری X سونی نزدیک میشویم، چون سونی در حال کاهش دادن قیمت آخرین پرچمدار خود در برخی از بازارهایِ مهمی میباشد که اکسپریا XZs وارد آنها خواهد شد. در جدیدترین حرکت، سونی موبایل آمریکا برایِ فراهم آوردن مقدمات ورود گوشی اکسپریا XZs به بازار این کشور، قیمت آخرین پرچمدار سونی را کاهش داده است.

بر اساس آماری که دقایقی پیش به دست ما رسیده است، اکسپریا XZ هم اَکنون در خاک ایالت متحده آمریکا با قیمت استثنایی 449.99 دلار در دسترس کاربران قرار دارد. این میزان حدود 250 دلار ارزان تر از قیمتی است که سونی برایِ ورود گوشی هوشمند اکسپریا XZ به بازار ایالت متحده آمریکا در نظر گرفته بود و یک پیشنهاد بسیار عالی برایِ کاربران آمریکایی و علاقه مندان به محصولات سونی در این کشور میباشد.

هم اَکنون خُرده فروشی آنلاین B&H هر سه رنگ پلاتینی، مشکی معدنی و آبی جنگلی گوشی اکسپریا XZ را با 250 دلار تخفیف در دسترس کاربران قرار داده است. اینطور که از شواهد پیداست، فعلاً این پیشنهاد تا پایان امشب ادامه دارد، اما مشخص نیست که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. سونی اَخیراً قیمت اکسپریا XZ را برایِ بازار هند که یکی از بازارهایِ هدف این کمپانی ژاپنی میباشد نیز کاهش داده بود.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

6 دیدگاه ها

  1. کاش xzs میومد ایران. الآن برای امثال منی که با گوشی با صفحه های بزرگ مشکل دارن، هیچ گزینه ی خوبی نیس و باید گوشی یکسال پیش رو بخریم.

    پاسخ

  2. سونی از اول xz رو تو ایران ارزون داد دمش گرم
    من موقع کارت هدیه داشت خریدم ۲۱۵۰ گوشی ۳۵۰ کارت هدیه گوشیم شد ۱۸۰۰!
    الانم ک ۱۸۰۰٫۹۰۰ هست یعنی حدود ۵۰۰ دلار

    پاسخ

  3. سلام
    دوستان یعنی کسی نیست اطلاع داشته باشه؟؟
    اندروید نوگت مگه قرار نبود اوایل ۲۰۱۷ بیاد؟
    من باسونی موبایل توی بخش چتشون حرف زدم گفتن یک ماه پیش ریلیز شده منتهی ریجن های متفاوت زمانبندی متفاوت دارند.
    خب پس چرا هیچ سایتی هیچ خبری نمیذاره در این رابط؟
    ممنون میشم پاسخ بدین.

    پاسخ

    .Saeed گفته:
    ۰۲ فروردین ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۵۶

    ریلیز ریجن 😐 فارسی را پاس بداریممم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here