سونی موبایل پس از مدتها بروزرسانی جدیدی برای برنامه AR Effect خود منتشر کرد.

2
۴,۷۳۷

AR Effect C1

سونی موبایل ساعاتی پیش نسخه جدیدی از برنامه محبوب AR Effect را منتشر کرد. این برنامه در جدیدترین بروزرسانی خود به نسخه 4.4.2 ارتقا پیدا کرده است. این نسخه در مقایسه با نسخه ماقبل خود ( یعنی 4.4.5 ) یک ارتقایِ نرم افزاری بزرگ محسوب میشود و تغییراتی را نیز با خود به همراه دارد.

سونی تأکید میکند که در این نسخه ویژگی هایِ جدیدی گنجانده شده است، اما نامی از آنها نمیبرد و تنها اشاره میکند که طبق معمول همیشه، مشکلات گزارش شده در این نرم افزار در نسخه هایِ قبل برطرف شده است و کارایی کلی نرم افزار نیز بهبود یافته است.

برنامه اختصاصی واقعیت مجازی سونی افزونه‌ای برای دوربین هایِ اکسپریاست که افکت هایِ جالبی هنگام عکسبرداری یا فیلمبرداری به تصویر اضافه میکند. این برنامه در خود چندین تم را جای داده و علاوه بر این نیز از تم هایِ زیادی پشتیبانی میکند. تم هایِ این برنامه در فروشگاه نرم افزاری اکسپریا قابل دریافت میباشند.

این بروزرسانی هم اَکنون از طریق پلی استور در دسترس است، اما اگر تا به این لحظه برنامه AR Effect خود را بروزرسانی نکرده اید یا در دریافت آن با مشکل مواجه شده اید، میتوانید نسخه جدید این نرم افزار را از فروشگاه نرم افزاری اکسپریا دریافت کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here