سونی میگوید ساعت هوشمند FES این شرکت از اواخر ماه نوامبر در کشور ژاپن عرضه خواهد شد !

8
۷,۰۳۵

watch1

ساعت FES سونی که به کمک کاغذ الکترونیکی تولید شده بود را بخاطر دارید؟ تقریباً یک سال پیش بود که خبری پیرامون معرفی ساعت هوشمند فوق العاده باریکی با فناوری کاغذ الکترونیکی ( E-paper ) برای شما منتشر کردیم. در همان زمان اشاره کردیم که E-paper ممکن است که یک تکنولوژی قدیمی باشد، اما مردم هنوز در حال اکتشاف کاربردهای جدید آن هستند و ظاهراً lمهندسین سونی در حال توسعه ساعت هوشمند فوق العاده انعطاف پذیر، باریک و خلاقانه ای از همین جنس هستند!

حال و پس از گذشت تقریباً یکسال، واحد تحقیق و توسعه سونی اعلام کرده است که ساعت هوشمند فوق باریک و پیشرفته این شرکت که با فناوری E-paper ساخته شده است به زودی تجاری سازی شده و به تولید اَنبوه خواهد رسید و برایِ اولین منطقه در دنیا، وارد بازارهایِ کشور خانگی سونی، ژاپن خواهد شد.

گفته میشود این ساعت خلاقانه که پیش فروش آن از صبح امروز در کشور ژاپن آغاز شده است، از 21 نوامبر 2015 میلادی و از طریق برخی از خرده فروشان معتبر و بزرگ ژاپنی ( مثل MoMA ) به دست کاربران خواهد رسید و احتمالاً زمانی دیرتر و در ماه دسامبر 2015 میلادی در برخی از کشورهایِ جهان به صورت رسمی عرضه خواهد شد.

این ساعت هوشمند که از جنس کاغذ الکترونیکی ساخته میشود بسیار انعطاف پذیر و باریک بوده و طرح صفحه و دستبند آن نیز با 24 سبک مختلف میتواند تغییر پیدا کند، که تقریباً تمامی سلیقه ها را پوشش خواهد داد. البته باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که این ساعت بیشتر برای افرادی که از جنبه مُد به این ساعت هوشمند نگاه میکنند با ارزش است و از دیدگاه سخت افزاری ویژگی خاصی را به کاربر ارائه نمیدهد.

خبرها حاکی از این هستند که اولین قیمت در نظر گرفته شده برای مدل هایِ پیش فروش شده این ساعت هوشمند چیزی حدود 29.700 ین ( با احتساب مالیات و عوارض ) در نظر گرفته شده است، که قیمت این محصول را زیر 245 دلار نگه میدارد. نظر شما همراهان همیشگی درباره ساعت هایِ FES سونی چیست؟

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

8 دیدگاه ها

  1. به نظر جالب میاد
    ولی قیمتش اگه روی 150 دلار به پایین بود بهتر میشد فروش خیلی بهتری هم میداشت
    متاسفانه تا بیاد تو ایران هزار و یک جور قیمت میکشن روش :/

    پاسخ

  2. آقا سینا امروز نگین خاورمیانه بودم صفحه نمایش z5 تو رنگ سفید چرا اینجوری بود رنگ سفیدش با زدتری خودم مقایسه کردم داغون بود بی زحمت یه برسی صفحه نمایش بین مامپکت z5 و خود z5 با z3 بزارید ببینید نن باورم نشد زرد بود اسنتد هم نبود منتظر پاسخ هستم عکس هم گرفتم

    پاسخ

    LeGenDrY گفته:
    ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۴۱

    اتفاقا زد3 نسبت به زد5 داغونه

    پاسخ

  3. نازه میخوام

    پاسخ

    HSDPA گفته:
    ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۴۹

    نظر من اینه که خیلی گروووووونه!!!

    پاسخ

    Sony forever گفته:
    ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۵۹

    اره بابا ی چی گفتم بعد قیمت رو دیدم

    پاسخ

    ruhan گفته:
    ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۹:۲۳

    سلام به همه عزیزان، البته این ایده رو قبلا هم گفته بودم، ای کاش سونی این e paper هارو بهینه سازی کنه و به عنوان پوسته خارجی گوشهایش استفاده کنه، اونوقت میشه گفت که به هر سلیقه ای میتونه پاسخگو باشه و میشه حتی با تغییر رنگ تم، پوسته خارجی گوشی هم تغییر رنگ بده، وای تصورش هم آدمو هیجان زده میکنه، سونی اگ بخواد میتونه.
    Just Sony

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here