سونی میگوید ما هیچ ترسی از کنسول ارتقا یافتۀ مایکروسافت نداریم.

8
۶,۴۸۰

چند روز پیش 2 تن از سردمداران کمپانی سونی به مصاحبه با مجله خبری Time پرداختند و همانطور که در خبرهایِ پیش برایِ شما گفتیم، پیش از آغاز کنفرانس مطبوعاتی سونی در نمایشگاه E3 2017 به بیان جزئیات بسیار خوبی پرداختند که قطعاً ورق را به نفع این کمپانی ژاپنی تغییر خواهد داد و باعث میشود پیروز از میدان کارزار بیرون آید.

البته این تمام ماجرا نبود و سردمداران بخش پلی استیشن با رسانه هایِ زیادی به گفتگو پرداختند. یکی از سوال هایِ بسیار مهمی که یکی از رسانه ها پیرامون مراسم E3 به آن اشاره کرد، درباره پروژه Scorpio بود. پروژه اسکورپیو همانطور که میدانید نسل ارتقا یافتۀ کنسول XBX1 مایکروسافت است، که قرار است پاییز امسال عرضه شود.

آقایِ Jim Ryan، مدیر مسئول فروش جهانی پلی استیشن در پاسخ به این سوال اینگونه پاسخ داد: « ما مایکروسافت را بخاطر ساخت چنین کنسول قدرتمندی ستایش میکنیم، اما ترسی از پروژه اسکورپیو نداریم ». وی در ادامه می افزاید: « ما به کار خود اطمینان داریم و وقتی پایِ محتوی نرم افزاری به میان می آید، سونی همیشه برنده رقابت است ».

آقایِ Ryan به عنوان مثال به بازی هایِ Horizon: Zero Dawn و Uncharted: Lost Legacy اشاره میکند، که با بازخوردهایِ بسیار خوب کاربران تا کنون مواجه شده اند. بازی Horizon: Zero Dawn تا کنون فروش بسیار مناسبی را برایِ سونی در دنیا رقم زده است و اشتیاق کاربران برایِ عرضه قسمت جدید بازی Uncharted وصف ناشدنی است. همین 2 مورد به تنهایی برایِ شکست مایکروسافت کافی است.

آقایِ Ryan اشاره میکند که از هر 5 کنسول فروخته شده سونی در دنیا یک نسخه Pro میباشد، که آمار بسیار خیره کننده ای است و قطعاً ادامه پیدا خواهد کرد. از طرف دیگر، مایکروسافت اگر بخواهد برایِ سونی تهدیدی ایجاد کند، یا باید آنقدر کنسول خود را ارزان روانه بازار کند یا اینکه باید گنجینه عظیمی از بازی هایِ انحصاری را پیشِ رویِ کاربران قرار دارد، که هر دویِ این سناریوها برایِ مایکروسافت غیرممکن هستند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

8 دیدگاه ها

  1. سونی فروشش رو میکنه و کاری به این بازی با اعداد نداره. مهم ترین عامل تو فروش یه کنسول بازی های انحصاری اونه که سونی تو این مورد حریفی نداره

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here