سونی نسل جدید تلویزیون های 4K خود را با تکنولوژی جدید نمایش تصاویر HDR معرفی کرد.

8
۱۰,۵۳۶

sony-bravia-x930d
سونی دقایقی قبل، کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه CES 2016 را به انجام رساند که در آن محصولات جدیدی از این شرکت معرفی شدند. همانند سال گذشته، تلویزیون های 4K از سونی مهمترین محصولاتی بودند که از سونی به نمایش در آمدند.

سونی تلویزیون های 4K خود را در ابعاد 55 تا 85 اینچی و در چهار اندازه 55، 65، 75 و 85 اینچ معرفی کرد. طراحی تلویزیون های جدید سونی ما را به یاد تلویزیون های فوق باریک سری X900 می اندازد که سال گذشته در همین رویداد معرفی شده بود.

تلویزیون های جدید سونی با خود تکنولوژی های جدیدی را نیز به همراه دارند. در نسل جدید تلویزیون های هوشمند سونی، از تکنولوژی های جدید برای نمایش تصاویر HDR استفاده شده است. همچنین سونی از تکنولوژی Backlight Master Drive در تلویزیون های جدید خود استفاده کرده است.

سونی سه نسل مختلف از تلویزیون های هوشمند خود را با نام های X940، X930D و X850D معرفی کرده است ولی در خصوص زمان عرضه و قیمت آنها هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

xbr-x930d-btyc-1

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

8 دیدگاه ها

  1. و این است قدرت سونی ! بهترین برند برای افراد خاص !

    امیدوارم ترول های بازیافتی سایت رو بگند نکشن با فن بوی بازیشون !!! 😐

    پاسخ

    SONY 4K گفته:
    ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۳۱

    سلام انریکه خودتی؟!!!من عاشق کاراتم.سونی 100%

    پاسخ

  2. آقای معراجی خسته نباشید

    بنظرشما هم کنفرانس مضخرفی بود؟!

    پاسخ

    میلاد کاردان گفته:
    ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۹:۰۹

    کنفرانس فوق‌العاده بود پر از نوآوری و خلاقیت البته خوب انتظار از سونی خیلی بالاست اما خلاقیتی که تو این کنفرانس بود تو هیچ کنفرانس شرکت دیگه ای نیست و نخواهد بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here