سونی نسل دوم دوربین فیلمبرداری FS7 را معرفی کرد.

4
۵,۱۵۴

gsmarena_001
دوربین FS7 از جمله دوربین های نیمه حرفه ای بازار است که در بین فیلمسازان یوتیوبی و سازندگان فیلم های کوتاه، برای ساخت ویدئوهای کوتاه محبوب است. طراحی جمع و جور و قیمت مناسب در مقابل کارایی فراوان، این دوربین را به رقیب جدی برای دوربین های حرفه ای بازار تبدیل کرده است.

حالا سونی یک مدل ارتقا یافته از این دوربین را با نام FS7 II معرفی کرده که در کنار مدل قبلی به فروش خواهد رسید. بر روی کاغذ این دوربین با نسل قبلی خود تفاوت های کوچکی دارد اما حقیقت امر این است که با یک دوربین کاملا حرفه ای تر و جدیدتر از سونی رو به رو شده ایم.

طراحی کلی دوربین نسبت به نسل اول تغییر پیدا کرده است. اما یکی از مهمترین قابلیت های جدید دوربین، اضافه شدن یک فیلتر الکترونیکی ND است. فیلترهای ND یا کاهندهٔ نور، فیلترهایی هستند که شدت نور را کم می‌کنند. این‌گونه فیلترها زمانی کاربرد دارند که لازم باشد سرعت شاتر را بیشتر از آنچه دیافراگم اجازه می‌دهد کاهش داد یا دیافراگم را بیش‌تر از آنچه سرعت شاتر اجازه می‌دهد، باز کرد. فیلترهای کاهندهٔ نور، خاکستری رنگ هستند و غیر از کاهش نور ورودی، هیچ تاثیری بر تون رنگ‌ها ندارند.

همینطور این دوربین به یک قفل مخصوص برای اتصال لنز مجهز شده که توسط آن میتوانید لنزهای مختلف را به دوربین در حالتی که روشن است متصل کنید. این دوربین قرار است از ماه ژانویه سال بعد و با قیمت حدود 10 هزار دلار روانه بازار گردد.

gsmarena_002

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

4 دیدگاه ها

  1. سامسونگ و بقیه شرکت ها اگه عرضه اش دارن بیان این رو کپی کنن
    شنیدم ماشین لباس شویی های سامسونگ هم به مشکل خورده و فراخوانی داده

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here