سونی هدست بلوتوث SBH56 را با یک قابلیت بسیار جذاب و کاربردی معرفی کرد.

6
۱۰,۳۰۵


تنها یک روز پس از پایان کنگره جهانی موبایل که با معرفی چهار گوشی هوشمند از سونی همراه بود، اولین هدست بلوتوث سونی در سال 2017 به صورت رسمی معرفی شد. هدست بلوتوث SBH56 جدیدترین ابزار جانبی گوشی های هوشمند اکسپریا است که سونی آن را به صورت رسمی در سایت خود رونمایی کرده است.

این هدست نسل جدید هدست SBH54 است که علاوه بر ویژگی های قدیمی یک قابلیت جدید و کاربردی را با خود همراه دارد. این هدست قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند به عنوان ریموت کنترل دوربین برای ثبت عکس های سلفی را داراست.

هدست SBH56 مجهز به یک پورت یو اس بی Type-C است که باتری 110 میلی آمپری آن را میتوانید در فرصت کوتاهی شارژ کنید. وجود دکمه های کنترل صدا، NFC و بلوتوث 4.2 و نیز قابلیت اتصال به گوشی های اندرویدی با نسخه 4.2 و بالاتر و همچنین آیفون با iOS نسخه 9 و بالاتر از مهمترین مشخصه های این هدست به شمار میرود. ضمن اینکه بر روی این هدست یک گیره کوچک در نظر گرفته شده که با استفاده از آن میتوانید این هدست را به لباس خود متصل کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

6 دیدگاه ها

  1. دوستان برای سونی z5 نرم افزار دیگه ای برای فیلم گرفتن حالت اسلوموشن موجود نداره ؟
    نرم افزار های دیگه فکر کنم یکم کیفیت رو میاره پایین
    timeshift خیلی امکاناتش محدوده . مخصوصا اینکه من میخوام خیلی آهسته تر از اینی که هست بشه

    پاسخ

    behzad 007 گفته:
    ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۰۰

    ***
    برای سرعت خیلی آهسته باید با نرخ کمتر فیلمبرداری کنید ک این نرخ هم برمیگرده به ساپورت سخت افزاری و بیس برنامه ای ک سونی ب دوربین تعریف کرده … گوشی های قبلی سونی همگی حداکثر ۱۲۰ برمیدارن
    ***

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here