سونی همچنان در حال کار بر روی اندروید مارشمالو است. اطلاعات جدید در هفته های آینده

10
۸,۳۷۰

android6-marshmallow
در روزی که کاربران سونی موبایل، تمرکز خود را بر کنگره جهانی موبایل و گوشی های جدید سونی جمع کرده بودند، ماجرای به روزرسانی اندروید 6.0 مارشمالو برای اسمارت فون های اکسپریا کمتر مورد توجه بود. اما سونی موبایل به پاسخ سوال یکی از کاربران در خصوص به روزرسانی مارشمالو واکنش نشان داد.

بعد از توییت هایی که زیرمجموعه های سونی در کشورهای مختلف در خصوص به روزرسانی اندروید 6.0 در روزهای گذشته منتشر کرده بودند، این بار صفحه رسمی سونی موبایل در توییتر وارد میدان شده و به سوال کاربران در مورد تاریخ به روزرسانی مارشمالو پاسخ داده است.

در پاسخ به سوال یکی از کاربران در مورد زمان آپدیت رسانی اندروید 6.0 مارشمالو سونی پاسخ میدهد که آنها همچنان در حال کار بر روی اندروید مارشمالو هستند و این نسخه هنوز آماده انتشار نیست. البته این بار سونی توضیحات بیشتر را به زمان دیگری موکول کرده و میگوید اطلاعات بیشتر از برنامه به روزرسانی سونی را در هفته های آینده اعلام خواهند کرد.
897
همانطور که میدانید امروز سه گوشی هوشمند اکسپریا X، اکسپریا XA و اکسپریا X Performance همگی با نسخه پیشفرض اندروید 6.0.1 معرفی شدند که این نشان میدهند سونی این نسخه را چه در گوشی های قبلی و چه در گوشی هایی که هنوز معرفی نشده توسعه داده است. با تمام تفاصیل به زودی اطلاعات بیشتری از سونی میتواند ما را از وضعیت به روزرسانی مارشمالو بیشتر مطلع کند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

10 دیدگاه ها

  1. خداکنه رابط کاربری اندرید ۶ مثل سری X بشه که امروز معرفی کرد واقعا فوق العادست من که عاشق رابط کاربری سری X شدم محشره
    آقای معراجی لطفا تم های اکسپریا X رو پیدا کنید بذارید تو سایت

    پاسخ

    شایان گفته:
    ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۱۶

    فقط وقتی روی دوربین سلفی سوییچ میکرد کیف کردم!! حتی از سوییچ جی ۴ هم سریعتر بود!”و البته قشنگتر!!
    و البته راس میگن! تم ها و والپیپر ها رو اگه میتونید گیر بیارید و توی سایت بزارید.بالاخره سونی از والپیپر های سری flow در اومد!یا حداقل اینطور به نظر میرسه…

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here