Sony-Xperia-Z3-Compact-3

شاید شرکت سونی آمار خوبی در فروش اسمارت فون ها نداشته است، اما آن ها همیشه تاثیرات زیادی را در این زمینه داشته و یکی از این تاثیرات به وجود آوردن رقابت برای رنگ های مختلف در اسمارت فون ها بوده است. Thomas Waldner رئیس بخش طراحی های سونی موبایل معتقد است آن ها در زمینه ی طراحی و رنگ اسمارت فون ها پای خود را فراتر از رنگ های مشکی و سفید گذاشته و یکی از اولین شرکت هایی بودند که اسمارت فون ها را در رنگ های مختلف عرضه می کردند.

” وقتی که پای اسمارت فون ها وسط می آید، سونی در زمینه ی رنگ حرف اول را می زند. “

اگر نگاهی به گذشته بیندازیم می بینیم که شرکت های اپل، سامسونگ و HTC در اوایل نگاهی بازی رنگ های اسمارت فون ها نداشته و بیشتر از رنگ مشکی استفاده می کردند این در حالی است که اکسپریا Z1 در رنگ های جذاب زرشکی و زرد هم راهی بازار شد. اگر چه اکنون ممکن است شرکت سونی اسمارت فون های خوش رنگی مثل لومیا نداشته باشد؛ اما همین شرکت باعث پیشروی اسمارت فون ها در رنگ های متنوع شد.

“وقتی که ما در مورد رنگ زرشکی اکسپریا Z1 با اپراتور ها صحبت کردیم آن ها تمایل زیادی را برای فروش این رنگ از خود نشان ندادند و معتقد بودند رنگ های مشکی و سفید فروش بیشتری خواهد داشت. ما به این اپراتور ها فشار وارد کردیم و جواب هم داد. در نهایت رنگ زرشکی هم فروش بسیار خوبی داشت.”

هم اکنون و با معرفی جدیدترین اسمارت فون ها، گلکسی نوت 4 با چهار رنگ متفاوت و آیفون 6 با سه رنگ راهی بازار می شوند. نظر شما در مورد رنگ اسمارت فون ها چیست و آیا این رنگ ها می تواند نظر کاربران را در مورد خرید یک اسمارت فون تغییر دهد یا سخت افزار نقش مهم تری را ایفا می کند؟