Xperia_z3_series_campaign_1-640x426

شما بدون شک شعار جدید و معروف “بهترین را داشته باشید” که همزمان با معرفی سری Z3 از سونی منتشر شد را شنیدید. بنابراین این روش جدید شرکت بزرگ سونی در کمپین بازاریابی جهانی برای سری های مختلف Z3 و مدل های جدید از SmartWear های این شرکت از جمله SmartBand و SmartWatch 3 است.

شعار “به خوب راضی نشوید.بهترین را داشته باشید” در تمام رسانه های تلویزیونی ، چاپی و دیجیتالی برای برجسته کردن جزئیات بزرگ و مهم گوشی ها هوشمند سونی استفاده شده است.

در تبلیغات تلویزیونی که به تازگی منتشر شده ویژگی هایی از اکسپریا Z3 را با نمایش اسکی در کوهستان برفی آن هم در تاریکی و با پوشیدن لباس های روشن نشان می دهد که مربوط به کیفیت دوربین این پرچمدار سونی می شود.

تبلیغات سونی در این رابطه در حال عبور از سطح جهانی آن هم در سراسر 20 بازار فروش این شرکت در جهان و درماه اکتبر است.

این تبلیغات با قسمت های 40 ثانیه ای که ویژگی های خاص از این گوشی هوشمند مانند مقاومت در برابر آب ، ریموت پلی استیشن4 و سایر ویژگی های اکسپریا Z3 را نمایش می دهند.

سونی همچنین با راه اندازی و انتشار سری فیلم های “بهترین را داشته باشید” که این سری فیلم ها داستان هایی از زندگی واقعی افرادی است که استفاده آنها از اکسپریا Z3 به آن ها کمک می کند “بهترین را داشته باشند” به معرفی ویژگی های این گوشی و افزایش محبوبیت این گوشی در بین طرفداران این گوشی می پردازد.

Xperia_z3_series_campaign_4-640x426

ویدئوی تبلیغاتی تلویزیونی از اکسپریا Z3 (ویدئو اول)

 

Xperia_z3_series_campaign_4-640x426

ویدئوی تبلیغاتی تلویزیونی از اکسپریا Z3 (ویدئو دوم)

Xperia_z3_series_campaign_4-640x426

ویدئوی تبلیغاتی تلویزیونی از اکسپریا Z3 (ویدئو سوم)

در ادامه عکس هایی از تبلیغات جدید و منتشر شده که در شروع به آن اشاره کردیم را مشاهده می کنید:

Xperia_z3_series_campaign_2-640x426 Xperia_z3_series_campaign_3-640x426 Xperia_z3_series_campaign_4-640x42622 Xperia_z3_series_campaign_5-640x426 Xperia_z3_series_campaign_6-640x426