سونی گوشی اکسپریا وان مارک IV را به دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد کرد

8
۴۳,۴۴۶

به دنبال جذابیت بازاریابی دستگاه ها ، تولید کنندگان پیوسته وضوح سنسور های دوربین تلفن همراه خودشان را افزایش می دهند و اکثر کاربران را متقاعد می کند که مگاپیکسل بیشتر اکنون بر بازار خرید و فروش تلفن های همراه مسلط شده است. اما هنوز هم کمپانی هایی وجود دارند که از مد روز و ترند های بازار تکنولوژی پیروی نمی کنند. از جمله آنها می توان به دو شرکت ژاپنی و آمریکایی سونی و اپل اشاره کرد. اما به نظر می رسد که این برند ها نیز سال آینده از دنباله رو چنین ترند و مد روزی باشند.

به روزرسانی عظیم دوربین گوشی سونی اکسپریا وان مارک IV

بر همین اساس ، به تازگی گزارشاتی منتشر شده است که می گوید گوشی هوشمند اکسپریا وان مارک IV این شرکت نه تنها تعداد سنسور ها را به چهار عدد افزایش می دهد ، بلکه وضوح آنها را نیز بیشتر می کند. از بین چهار سنسور ، سه سنسور 48 مگاپیکسلی و یکی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. این یک جهش قابل توجه در برابر تغییرات رخ داده در گوشی سونی اکسپریا وان مارک 3 است که به ماژول سه گانه دوربین های 12 مگاپیکسلی مجهز شده بود. بسته به سنسور ، اندازه پیکسل ها نیز می تواند از 0.8 تا 1.2 میکرومتر متغیر باشد.

یکی از اینسایدر های کمپانی سونی پیش بینی خود را از این تغییر ارائه داده و می گوید که ماژول 50 مگاپیکسلی بر اساس سنسور IMX766 سونی با فرمت نوری 1/1.56 اینچ ، یک سنسور 48 مگاپیکسلی سونی IMX 689 یا IMX 789 و همچنین دو سنسور دوربین 48 مگاپیکسلی سونی IMX582 یا سونی IMX586 با اندازه 1/2 اینچ در این تلفن همراه وجود خواهد داشت.

آیا دوربین گوشی سونی Xperia 1 IV واقعا اینگونه خواهد بود ؛ به احتمال زیاد تا اواخر اسفند یا اوایل فرودین سال 1401 می توانیم به صورت رسمی شاهد رونمایی سونی از پرچمدار جدیدش در کشور ژاپن باشیم.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا سونی لازم است تا به سمت سنسور های 48 و 50 مگاپیکسلی کوچ کند؟

[تعداد: 8    میانگین: 4.1/5]

8 دیدگاه ها

  1. یا ابلفضل اگه این بیاد دیگه نیاز نیس از حالت manual ,تنظیماتش رو تعقیر بدید حالت auto کافیه تا همه گوشی ها رو درسته قورت بده ایول سونی حتما حتما میخرم اینو دیگه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here