شایعه یا حقیقت: آیا شبکه CBS در پی تصاحب Sony Pictures میباشد؟

5
۴,۶۵۹

هفته گذشته بود که شایعه ای پیرامون ادغام دو بخش بسیار بزرگ در کمپانی سونی مطرح شد. این شایعه اشاره داشت که به دلیل مشکلات مالی، سونی قصد دارد بخش ساخت فیلم خود ( Sony Pictures ) را زیر چتر بخش سرگرمی ها و پلی استیشن بیاورد و با ادغام این دو بخش، یکبار برایِ همیشه به مشکلات Sony Pictures خاتمه دهد.

اما حالا از ژاپن خبر میرسد که گویا شبکه CBS در پی تصاحب Sony Pictures میباشد. نیویورک پست ادعا میکند که در طی هفته گذشته، آقایِ Leslie Moonves، رئیس شبکه CBS با پروازی به کشور ژاپن سفر کرده است تا پیشنهاد بسیار مناسبی را برایِ تصاحب بخش ساخت فیلم این شرکت که تحت عنوان Sony Pictures فعالیت میکند به این کمپانی ژانی اَصیل ارائه دهد.

به نظر میرسد این موضوع شایعه ای بی پایه و اساس باشد، چون هیچگونه منبع معتبری برایِ این دیدار وجود ندارد و از طرفی آقایِ Leslie Moonves، رئیس شبکه CBS این موضوع را به طور کامل رد کرده است و سونی نیز اذعان میکند هیچگونه دیداری درباره این موضوع انجام نشده است تا بخواهیم درباره آن صحبت کنیم.

علی ایحال، چه این پیشنهاد ارائه هم شده باشد و حتی دیداری بین سران کمپانی سونی و سردمداران شبکه CBS صورت گرفته باشد هم جایِ تعجب ندارد و دلیل نمیشود با اعلام آمادگی یک شرکت برایِ خرید بخشی از یک کمپانی عظیم ما داستان را تمام شده بدانیم و بگوییم سونی قصد چنین کاری را دارد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

5 دیدگاه ها

  1. ن خداوکیلی نباس سونی اینکارو بکنه حیف بخدا من خیلی از فیلمای سونی خوشم میاد همشم دیدمو دارم فیلماشو اصن فک نکنم ضرر دهی داشته باشه سودم داره صددرصد

    پاسخ

  2. نمیدونم این داستان چقدر حقیقت داره
    ولی به نظرم من ابزار تبلیغاتی خوبی برای سونی هست ( حتی اگه خود بخش سونی پیکچرز سوددهی نداشته باشه ) و فروشش برای سونی بیشتر ضرر داره تا سود

    پاسخ

  3. بخش سونی پیکچرز مثل وایو نیست که بخواد بفروشه
    هیچوقت این کار نمیکنه
    بعضی چیزا اگه ضرر هم بدن نگه داشته میشن
    عضو مهمی برای سونی هست

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here