شروع پیش فروش تبلت اکسپریا Z2 در اروپا

12
۵,۰۸۵

xperia-tablet-z2-16_1467647884
پیش فروش تبلت اکسپریا Z2 در مناطق مختلف اروپا آغاز شد. تبلت 10.1 اینچی اکسپریا Z2 با پردازنده اسنپدراگون 801 و رم 3 گیگابایتی در دو نسخه LTE و Wi-fi از ماه آوریل عرضه خواهد شد که هم اکنون پیش فروش آن با قیمت های متفاوتی در اروپا آغاز شده است.

در انگلستان این تبلت با قیمت 500 پوند (حدود 610 یورو) به فروش میرسد که البته فعلا در این کشور فقط نسخه 16 گیگابایتی در دسترس قرار گرفته است.

در کشور آلمان پیش فروش این تبلت در سایت comtech با قیمت 500 یورو آغاز شده که به نسبت سایت رسمی سونی که این تبلت را 650 یورو پیش فروش کرده بسیار مناسب تر است. این قیمت برای نسخه وای فای 16 گیگابایتی است که نسخه 32 گیگابایتی نیز به قیمت 550 یورو به فروش میرسد. نسخه 16 گیگابایتی LTE نیز با قیمت 650 یورو در دسترس قرار گرفته است.

در دیگر مناطق اروپا نیز قیمت ها متفاوت در نظر گرفته شده است. در فرانسه 630، در هلند 670 و در اسپانیا این تبلت با قیمت 700 یورو پیش فروش میشود.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

12 دیدگاه ها

  1. یعنی این از PS4 گرون تره؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
    من تو سایت سونی رفته بودم زده بود 399 یورو 16 گیگ وا فای
    بعد الان اینجا قیمتش شده 500 یورو؟!؟!؟!؟!

    پاسخ

  2. خددایی دارم میگم غیر از سونی برند دیگه گوشی داشتید که اینقدر سنگ سونی را به سینه میزنید.سونی برنده !!!!!! هست یا نه!!!من دارم گوشی عوض میکنم یا nxuse 5 یا نت 3 یا وان!به نظر من شما برین سونی را بفروشید یک برند دیگه بگیرید!!!اصلا برید … بخرید

    پاسخ

    امید گفته:
    ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ساعت: ۱۸:۴۱

    چشم هرچی شما بگید آقا متین الان میریم تا 5 دقیقه دیگه با یه تیکه پلاستیک در خدمتتونیم ok?! در اسرع وقت پیگیری میکنیم و همگی باهم غیده سونی رو میزنیم و میریم چسبه زخم میخریم (سامسونگ)!!! واینم بگم که
    (We love you and will Sony)
    Plastic No No No

    پاسخ

    Arya_ZD گفته:
    ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ساعت: ۲۱:۳۰

    اولا اگه می خوای سامسونگ بخری یه محافظ فلزی بگیر که حتی رو صفحه هم بیاد چون ممکنه بشکنه
    نکسوس 5 هم تو بنچمارک بعضی جاها حتی از زد هم پایین تر آورد
    اچ تی سی وان هم که فقط ادعا داره سال تا سال یه گوشیه خوب میده اون هم گرون قیمت از زد اولترا به غولی پایین تره اما قیمتش بالاتره
    سونی همیشه برتره اینو تو مخت فرو کن

    پاسخ

  3. چون سونی تو اکثر کشورها فروشگاه های مستقیم داره و خودش اقدام به فروش میکنه ، بر اساس سیاست های اون کشور جنس رو وارد میکنه و میفروشه و ممکنه تو المان هزینه گمرک و مالیات کمتر باشه ، اما تو ایران نمایندگی داره و نمایندگی با  دلار 3000 تومنی جنس میاره 10درصد مالیات میزنه و کلی سود روش میکشه و در نهایت با قیمت بالایی دست مشتری میده . حتی  آفرها و تخفیفات جهانی هم شامل حال ما نمیشه.

    پاسخ

  4. یک سوال فنی ! دقیقا چرا تو المان  گجت های سونی ارزون تره ؟؟؟!!

    پاسخ

    matin گفته:
    ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ساعت: ۱۸:۲۷

    حالا جالبه بدونی توی ایران ارزونتره مثلا  توی سایت آلمان Z1 compact    پانصد یورو است که اگر در قیمت حال یورو ضرب کنیم میشه
    500*4=2000     یعنی قیمتش باید توی ایران 2 میلیون باشه

    پاسخ

  5. سونی واقعا در زمینه موبایل و تبلت فعال تر از قبل شده!
    دلمون رو بُرد ناقُلا
    : – )

    پاسخ

    مرصاد ت گفته:
    ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ساعت: ۱۵:۲۶

    اِی کاش سونی یک نمایندگی رسمی و تحت نظارت کامل خودش تو کشورمون داشت و می تونستیم هرچیزی که مربوط به سونی میشه، از شیر مُرغ تا جون آدمیزاد رو با بهترین قیمت و خدمات تهیه کنیم! از موبایل گرفته تا پلی استیِشن و ….
    من حدودا 6 ماه پیش یک کابل MHL می خواستم، سونی سنتر هم رفتم! ولی طرف حتی نمی دونست چی هست این کابل!

    پاسخ

    امید گفته:
    ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ساعت: ۱۵:۳۶

    ایرانه دیگه مرصاد کاریش هم نمیشه کرد…………………….!
     

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here