شرکت هولدینگ تایوانی TPK قرار داد خود با ژاپن دیسپلی را لغو کرد.

0
۲۸,۲۶۳

در ماه فوریه ای که گذشت، شرکت ژاپن دیسپلی (JDI) از سرمایه گذاری 700 میلیون دلاری شرکت هولندیگ تایوانی TPK به جهت ساخت پنل های صفحه نمایش خبر داد و اعلام کرد که در این راه خط تولید پنل های OLED این شرکت قرار است در جاده ابریشم چینی ها احداث شود. اما به نظر می رسد که تایوانی ها تصمیم گرفته اند تا تنها به سرمایه گذاری 230 میلیونی اکتفا کرده و همین مسئله باعث شده است تا این شرکت گزارشی مبنی بر قطع همکاری با این شرکت هولدینگ تایوانی را منتشر سازد.

این مشکل زمانی مشخص شد که در گزارش وب سایت The Verge به از دست دادن رتبه دوم تولید نمایشگر تلفن های همراه هوشمند از سمت شرکت ژاپنی JDI اشاره شده بود. هم اکنون این شرکت وظیفه تولید صفحه نمایش های LCD را برای شرکت اپل بر عهده دارد اما بر اساس تصمیم شرکت اپل برای مجهز ساختن گوشی های آیفون جدید خود به پنل های OLED باعث خواهد شد تا شرکت JDI از گردونه رقابت خارج شده و تنها به تولید پنل های صفحه نمایش LCD برای مدل های قدیمی آیفون ادامه دهد.

اکنون اما با تصمیم شرکت های سرمایه گذاری آمریکایی Oasis Management و شرکت بازرگانی و توزیع بین المللی Harvest Group، مقرر شده تا مبلغ 150 میلیون دلار را روی شرکت ژاپنی JDI سرمایه گذاری کنند تا این شرکت نیز اقدام به تولید پنل های OLED با کیفیت برای برند های آمریکایی کند. این دو شرکت در تاریخ 27 ژوئن تصمیم نهایی خود را برای عقد قرار داد مشخص خواهند کرد.

[تعداد: 2    میانگین: 3.5/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here