شرکت وان پلاس در حال توسعه مچ بند هوشمند

0
۱۳,۹۸۰

به نظر می رسد شایعات حقیقت داشتند و وان پلاس واقعا بر روی توسعه یک اسمارت بند یا همان مچ بند هوشمند کار می کند تا بتواند با سری مچ بند های Mi Band شرکت شیائومی به رقابت بپردازد. این محصول جدید از طریق پیج فیسبوک این شرکت بدون هیچ اطلاعات اضافی یا مشخصات یا قیمتی نمایش داده شده است.

گجت های پوشیدنی در سال های اخیر فروش خیره کننده ای داشتن و دیگر زمانی که این محصولات قیمت های بالای 100 دلاری داشتند و وسایلی لاکچری بودند ، مدت هاست به پایان رسیده است. اکنون کمپانی هایی مثل شیائومی و آنر سهم زیادی از بازار این مچ بند های هوشمند را در اختیار دارند و همین باعث شده تا سایر شرکت ها نیز به تکاپو افتاده تا بتوانند بخشی از این بازار را به دست بیاورند که یکی از این کمپانی ها ، شرکت شناخته شده وان پلاس است. دو نفر از افشاگران صنعت موبایل در شبکه اجتماعی توییتر با نام های Ishan Agarwal و Mukul Sharma صبر نداشته و به سرعت دست به افشای مشخصات این مچ بند کرده اند.

در این توییت ها گفته می شود که وان پلاس برای محصول جدیدش از یک نمایشگر 1.1 اینچی مجهز به پنل رنگی AMOLED به همراه 13 حالت ورزشی مختلف و گواهینامه IP68 استفاده کرده است و ماندگاری باتری این گجت پوشیدنی 14 روز است.

شرکت وان پلاس در حال توسعه مچ بند هوشمند

این محصول همچنین به ویژگی های پر کاربرد این روز ها یعنی قابلیت پایش وضعیت خواب و سنجش ضربان قلب به صورت 7 روز هفته و 24 ساعتی و سنسور سنجش میزان اکسیژن خون یا همان SpO2 مجهز شده است. انتظار می رود که این مچ بند هوشمند دور و بر 2499 روپیه (34 دلار) توسط وان پلاس قیمت گذاری شود و در تاریخ 11 ژانویه (22 دی) در کشور هندوستان قبل از باقی نقاط دنیا معرفی خواهد شد.

شرکت وان پلاس در حال توسعه مچ بند هوشمند

علاوه بر مشخصات کلیدی و اولیه این محصول ، ما چندین تصویر از نماهای مختلف از آن را در اختیار داریم که طراحی این مچ بند هوشمند را به خوبی به تصویر می کشند. می توان در این تصاویر مشاهده کرد که وان پلاس از ترکیب رنگ های مختلفی برای بند این اسمارت بند استفاده کرده است و حتی طراحی از آن با بند سیلیکنی را نیز برای فروش در نظر دارد.

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here