شماره مدل های گوشی سامسونگ گلکسی Note10 خبر از دو اندازه مختلف آن می دهد.

2
۴,۳۴۱

شرکت سامسونگ در فوریه امسال 4 مدل از سری گلکسی S10 را معرفی کرد، همچنین گوشی تاشو این شرکت که گلکسی Fold نام دارد. اکنون خبر هایی به گوش می رسد که حداقل 4 مدل از گوشی گلکسی Note10 تولید خواهد شد، می توان حدس زد که دو مدل از این گوشی ها دارای دو اندازه متفاوت هستند و هر کدام از آنها مدل های 4G و 5G نیز خواهند داشت.

بر اساس گفته های منبع خبری، مدل های عددی SM-N970 و SM-N975 جزوی از گوشی های گلکسی Note10 و نسخه بزرگتر آن هستند که احتمالا گلکسی Note10 پلاس نام خواهد گرفت. در گزارش خبری شایعه شده بود که این مدل ها دارای صفحه نمایش 6.28 اینچی و 6.75 اینچی خواهند بود و این مدل ها ممکن است دارای سه یا چهار دوربین در بدنه پشتی خود داشته باشند. همچنین مدل عددی نسخه 5G این گوشی ها SM-N971 و SM-N976 خواهد بود.

البته، این اعداد تنها مربوط به مدل های اصلی هستند، که می توانند در بازارهای مختلفی که برای کشورهای مختلف در نظر گرفته شده است متفاوت نیز باشند. معمولا، مدل هایی که در بازار کشور چین به فروش می رسد یک عدد 0 در انتهای شماره مدل آنها قرار می گیرد، در حالی که مدل های جهانی کلمه F را به دنبال شماره مدل خود دارند. بنابرین باید خود را برای مدل عددی SM-N9700 در کشور چین آماده کنیم که بدون پشتیبانی از قابلیت های Google Service عرضه خواهد شد و مدل SM-N975F نیز با حروف DS که نمایانگر تعداد سیم کارت های قابل استفاده بر روی گوشی می باشد. با این حال هنوز یک ماه تا زمان رونمایی از این گوشی باقی مانده است، مشخصات نهایی گوشی همچنان نامشخص است و حتی رسمی نیز نشده است.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

2 دیدگاه ها

  1. مشکل اصلی سامسونگ اون نمایشگر هاش هست که چشم رو اذیت میکنه موقع نگاه کردن بهش، امیدوارم شدت و تحرک رنگ هارو کمتر بکنه در پرچمدار های بعدی… محصولات سامسونگ اصلا استاندارد نیستند.

    پاسخ

    علیرضا گفته:
    ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ساعت: ۱۱:۲۸

    الآن همین حرفت در مورد xz3 صدق می‌کنه برو مقایسه صفحه نمایش های دوره xz3 رو مقایسه کن ببین چقدر رنگ ها تو اولد سونی اشباع هستش!
    دوما حرف جنابعالی درست هست ولی واسه دو سه سال پیش. مطمعنا سامسونگ مشکلش رو حل کرده!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here