طرح مفهومی اَندروید نوقا با انتشار آخرین بروزرسانی برایِ اکسپریا X به ایستگاه پایانی رسید.

15
۶,۹۰۶

همانطور که سونی پیشتر اعلام کرده بود، طرح مفهومی اَندروید نوقا برایِ گوشی اکسپریا X، نهایتاً به ایستگاه آخر خود رسید. دقایقی پیش سونی موبایل با انتشار آخرین بروزرسانی این طرح که کاملترین و بدون نقص ترین بروزرسانی در کُل این چرخه میباشد را با شماره ساخت 38.4.A.0.39 برایِ گوشی اکسپریا X منتشر کرد و پرونده اَندروید مفهومی را در اَندروید نوقا را بست.

اینطور که به نظر میرسد، این بروزرسانی حاوی آخرین وصله هایِ امنیتی گوگل مربوط به ماه می 2017 میلادی، که یکی دو روز پیش در اختیار کاربران گوشی هایِ پیکسل قرار گرفته بود و برطرف سازی برخی از مشکلات گزارش شده از سویِ کاربران میباشد. مهمترین مشکلی که در این بروزرسانی حل شده است، حل مشکل مربوط به کم بودن میزان حافظه رم در برخی مواقع میباشد.

از دیگر موضوعاتی که در این بروزرسانی به آنها رسیدگی شده و مشکل آنها به صورت کامل برطرف شده است نیز میتوان به حل مشکل GPS در پیدا کردن موقعیت دقیق گوشی هوشمند و حل مشکل روشن نشدن چراغ LED هنگام شارژ کردن گوشی هوشمند اشاره کرد. این بروزرسانی هم اَکنون در اختیار کاربران حلقه آزمایشی قرار دارد و به زودی به دست کاربران حلقه دوم خواهد رسید.

سونی پیش از این اَندروید 7.1 نوقا را به صورت رسمی برایِ 2 گوشی اکسپریا XZ و اکسپریا X Performance منتشر کرده بود و پیش بینی میشود در روزها یا هفته هایِ آتی این بروزرسانی به صورت رسمی برایِ گوشی هایِ اکسپریا X و اکسپریا X Compact نیز منتشر شود. همچنین، این اُمید میرود که با انتشار نسخه عظیم اَندروید ( اَندروید O ) باز هم سونی آنرا در قالب طرح مفهومی عرضه کند تا به این ترتیب بازخوردها و نظرات کاربران کشف شده و در نهایت به رام هایِ اصلی گوشی هایِ اکسپریا راه یابد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

15 دیدگاه ها

  1. سلام آقا رضا هرکاری کردم نتوانستم ایدی شما رو پیدا کنم متاسفانه اگر کمکم کنید ممنونتون میشم

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۳۳

    سلام سینا جان، با لینک که وارد انجمن شدی، بزن رو قسمت “درباره” اونجا آیدی تلگرامم در بخش “بیوگرافی” موجود هست.

    پاسخ

  2. سلام واسه گوشی z5 اپدیت میاد یا نه اخه مصرف باتری خیلی بالا رفته الان رو اندروید هفتم یه اپدیت کوچیک اومد واسه رفع مشکل اسپیکرا بود که مشکل حل شد ولی باتری همچنان زود خالی میشه.

    پاسخ

  3. پیش‌بینی من این هست که: به احتمال خیلی خیلی قوی سه شنبه و یا چهارشنبه همین هفته پیش رو و یا نهایتا هفته بعد اون آپدیت برای X و X compact شروع خواهد شد.

    پاسخ

  4. ما که ترشیدیم رو این اندروید ۶،دوستان یا مدیران محترم سایت…میشع یکی بمن ایدی تلگرام بده تا بعضی وقتا که سوال برام پیش میاد ازش بپرسم:-) ترجیحا خیلی وارد باشه تو موبایل های سونی

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۳۲

    داریوش جان بنده ادعایی ندارم اما آیدی تلگرامم در پروفایل انجمن ام هست، اگر بتونم کمکی بکنم خوشحال میشم 🙂

    پاسخ

    Dariush r گفته:
    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۰۵

    رضا جان چطور باید وارد انجمن شم تا ببینم ایدیتو

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۴۲
    Dariush r گفته:
    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۲۲

    نتونستم پیدا کنم متاسفانه

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۳۱

    داریوش جان لینک رو باز کن، تو صفحه رو قسمت” درباره” بزن، اونجا قشنگ نوشتم دیگه!

    Dariush r گفته:
    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۴۲

    پیدا کردم و پیام داذم بهتون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here