گوشی سونی اکسپریا 1 مارک 2 در تاریخ 22 می در ژاپن عرضه خواهد شد

6
۳۴,۶۷۴

اپراتور ژاپنی KDDI اعلام کرده است که فروش گوشی سونی اکسپریا 1 مارک 2 از دو روز دیگر یعنی تاریخ 22 می آغاز خواهد شد و قیمت 133600 ین (1243 دلار) خواهد داشت. این مبلغ ویژه نسخه با رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت است.

شرکت مخابرات NTT domoco نیز به زودی محصول جدید سونی را به دست خریدارانی که آن را پیش خرید کرده اند خواهد رساند.

گوشی سونی اکسپریا 1 مارک 2 در تاریخ 22 می در ژاپن عرضه خواهد شد

هنوز سونی هیچ تاریخی برای عرضه این محصول به صورت جهانی اعلام نکرده است و این واقعا ناامید کننده است، چرا که بسیاری در سراسر دنیا منتظر تجربه کارکردن با این گوشی پریمیوم و فوق العاده هستند. امیدواریم که تا پایان ماه می سونی تصمیم بگیرد تا گوشی Xperia 1 II را به صورت جهانی نیز به فروش برساند، اما اگر قرار باشد چنین اتفاقی رخ دهد باید خیلی زود امکان پیش خرید محصول را فراهم ببینیم.

سونی گوشی اکسپریا 1 مارک 2 را در ماه فوریه معرفی کرد (4 ماه پیش). این محصول مجهز به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با پنل OLED و صفحه نمایشی با رزولوشن 4K بوده که به ماژول سه گانه دوربین های 12 مگاپیکسلی مجهز شده است. یکی از این دوربین ها از نوع زاویه گسترده با اندازه 16 میلی متر بوده و دیگری از بزرگنمایی سه برابری تله فوتو پشتیبانی می کند. در نهایت، دوربین این گوشی قادر به فوکوس خودکار بر روی چشم انسان و حیوان است و باتری 4000 میلی آمپری آن وظیفه تامین انرژی گوشی را برعهده خواهد داشت.

[تعداد: 3    میانگین: 5/5]

6 دیدگاه ها

  1. گوشی xperia 1 II خیلی گوشی درازی هست:/
    من خیلی منتظر این گوشی بودم ولی الان دارم دقت میکنم گوشی به شدت درازی هست چرا سونی اینقدر گوشی رو بدفرم درست کرده:/

    پاسخ

  2. فک کنم سونی اول گوشی معرفی میکنه ، بعد تا زمان عرضه تولید میکنه 😐
    آخه مگه میشه انقد تاخیر در عرضه گوشی
    همه برند ها بعد از معرفی سونی گوشی معرفی کردند و به بازار عرضه هم کردنشون

    پاسخ

  3. خبر خوبی و مسرت بخشی بود
    از طرفی سونی میبایست این گوشی خیلی وقت پیش به بازار عرضه میکرد
    امیدوارم سونی عرضه به موقع را سرلوحه کارش قرار بده

    پاسخ

  4. اگه برندی مثل اپل هم میخواست مانند سونی گوشی تولید بکنه و قابلیت های آن گوشی را اصلا تبلیغ نمی کرد و مثل سونی آن گوشی خودش را بعد از ۵ ماه از معرفی هنوز به بازار عرضه نمی کرد و مثل سونی از ۸۰ درصد بازارهای بزرگ دنیا خارج میشد مطمئن باشید همین اپل انداره فعلی سونی هم نمیتونست گوشی بفروشه..باز این سونی خیلی جان سخته که با این شرايط احمقانه بخش موبایلش میتونه چند صد هزاری در دنیا گوشی بفروشه
    مطمئن هستم حتی بیشتر طرفداران قديمی سونی هم حتی نمی دانند همین xperia 1ii مثلا توی صفحه نمایش چقدر پیشرفته تر و بهتر از سایر پرچمداران دنیا هست (( سایت بزرگ جی اس ام آرنا اعلام کرده صفحه نمايش اکسپریا ۱ii مجهز به ۱.۰۷ بیلیون رنگ هست !!!@))حالا چه برسه به سایر مردم !!!!!البته تفاوتی هم نداره که بدانند یا ندانند که این xperia 1ii چقدر عالیه و چقدر برتره چون اصلا بخواهند همین گوشی رو هم بخرند باید سخت ترین کار دنیا را انجام بدهند !!!!!!
    خاک تو سر بخش موبایل سونی
    وقتی مدیران یک شرکت به گوشی های موبایل شرکت خودشان ارزش قائل نیستند ما چطور انتظار داریم سایت هایی مثل DXO MARK و دیسیپلی میت ها به گوشی های سونی ارزش قائل باشند

    پاسخ

    آرمین ترکاشوند گفته:
    ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ساعت: ۰۹:۵۹

    دقیقا سوال خیلی مهمیه چرا انقدر بد تبلیغات انجام میده..
    تبلیغات توی فوتبال رو که پارسال دیدم خوشحال شدم ولی چرا ادامش نداد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here