غول های جدید ذخیره سازی از سونی معرفی شدند: دو SSD پر سرعت، ضد ضربه، ضد آب و ضد گرد و غبار …

9
۴,۵۶۰

سونی امروز با خبری رسمی که در وبسایت این شرکت درج شده، از معرفی دو خانواده SSD جدید صحبت کرده است. حافظه های ذخیره سازی SSD جدید از سونی در دو خانواده به نام های SL-M و SL-C قرار میگیرند که مدل اول از نوع فوق حرفه ای و مدل دوم یک SSD حرفه ای است.

در سری SL-M سرعت خواندن و نوشتن تا 1000 مگابیت بر ثانیه میرسد که یکی از سریعترین SSD های موجود خواهد بود. سرعت خواندن در مدل SL-C که یک مدل ارزانتر است برابر با 540 مگابیت و سرعت نوشتن در آن برابر با 520 مگابیت است. این دو SSD از درگاه USB نوع C هم پشتیبانی میکنند.

این SSD ها هر دو در رده حافظه های بسیار مقاوم قرار میگیرند. سونی تمامی استانداردهای لازم را رعایت کرده تا این دو SSD در برابر ضربه، آب و گرد و غبار به صورت کامل مقاوم باشند. این حافظه ها میتوانند تا فشاری برابر با 6000 کیلوگرم را تحمل کرده و در برابر سقوط آزاد از ارتفاع سه متری نیز مقاوم باشند.

سونی معتقد است به دلیل اهمیت بالای اطلاعات ذخیره شده برای کاربر، هیچ آسیبی به یک حافظه ذخیره ساز قابل پذیرش نیست. به همین علت این SSD ها را با طراحی از آلومینیوم ریخته گری، در برابر ضربات و فشارهای وارده مقاوم ساخته است. هر دو سری در سه مدل با فضای 500 گیگابایت، 1 ترابایت و 2 ترابایت در پاییز امسال عرضه خواهند شد. در مورد قیمت این حافظه ها سونی تنها به جمله “در آینده اعلام خواهد شد” اکتقا کرده است.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

9 دیدگاه ها

  1. من سونی z3 پلاس دارم چند وقته تو اپدیت اپلیکیشن ها از طریق گوگل پلی به مشکل خودم مشکلمم اینه که وقتی اپ هایی که تو sd ذخیره کردم رو میخوام اپدیت کنم دانلود میشه ولی install نمیشه و از اول دوباره اپلیکیشن دانلود میشه این مشکل واسه اپ هایی که تو خود گوشی هستند و در واقع در storage نیستند پیش نمیاد کارت حافظه رو عوض کردم ، گوشی رو ریست فکتوری کردم با pc هم ریپیر زدم رو گوشی ولی مشکل حل نشد حتی حساب کاربریم رو تو گوگل پاک و دوباره ساین کردم ولی مشکل همچنان هست مجبور شدم همه اپ هام رو به گوشی انتقال بدم ولی واقعا تو مخمه این مشکل کسی راه حلی داره

    پاسخ

    Arian گفته:
    ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ساعت: ۱۴:۲۵

    دقیقا منم همین مشکلو دارم با z5

    پاسخ

  2. من یه هارد HD-B1 سونی خریدم
    فقط برام مهم بود که لوگوی سونی روش باشه
    تنها مشکلش اینه با ویندوز XP سازگاز نیست وگرنه خیلی هم خوبه . صربه تا حالا ندیده ببینم خوبه یا نه

    پاسخ

  3. وقتی جنس سونی از همه لحاظ نسبت به بقیه کیفیتش بالاتره چرا باید مثلا سامسونگ خرید !چون تبلیغاتش بیشتره باید بخریم؟؟
    مردم با دیدن تصویر تلویزیون Z9G سونی در ces 2019 تازه معنای کیفیت واقعی تصویر رو فهمیدن.

    پاسخ

  4. هیچ برندی بپای سونی نمیرسه شاید ب اسم ومشخصات سامسونگ یکمی بالاتر نشون بده ولی درعمل هیچوقت بپای سونی نمیرسه ۱۶ساله غیرازسونی هیچ برندی دیگه نخریدم
    Just sony

    پاسخ

    سونی باز گفته:
    ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ساعت: ۱۹:۱۶

    خب همین بهت حس افراطی بودن نمیده ؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here