غول ۶ اینچی سونی با نام ایکسپریا ۶

1
۶,۴۵۶


بعد از اینکه هفته گذشته خبر هایی از فبلت ۶٫۱ اینچی هوآوی در محافل تکنولوژی به بیرون درز کرد گویا اینک نوبت سونی است که ما را متعجب کند. همه ما وقتی که اولین بار با فبلت گلکسی نوت ۵٫۳ اینچی آشنا شدیم فکر کردیم که واقعا صفحه نمایش تا به این قدر بزرگ دیگر کافیست اما گویی این چنین نیست و ما باز هم شاهد صفحه نمایش های بزرگ تر هستیم.
شایعاتی که اخیرا” به گوش می رسد عرضه یک فبلت ۶ اینچی اندروییدی از خانواده ایکسپریا در سال ۲۰۱۳ است، این فبلت که احتمالا در نمایشگاه CES 2013 و یا MWC 2013 معرفی می شود دارای صفحه نمایش تمام اچ دی با پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون S4 pro و پردازنده گرافیکی Adreno 320 است. نکته ای که بسیار باعث تعجب می شود مجهز شدن این فبلت با حافظه رم ۳ گیگابایتی است که بسیار بیشتر از حد استانداردهای امروزی خواهد بود.
همچنین شایعات از وجود یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به همراه شیار کارت حافظه خبر می دهند. انرژی مورد نیاز این دستگاه هم از باتری ۳۵۰۰mAh تامین می شود.
متاسفانه هنوز اطلاعاتی در مورد ابعاد و شکل این فبلت در دسترس نیست، باید منتظر نشست و دید که آیا سونی می تواند موفقیت خود را در طراحی گوشی هایش به این فبلت بزرگ منتقل کند یا خیر!؟
قبلا” نیز شایعاتی در مورد فبلت ۵ اینچی سونی با نام yuga به گوش می رسید اما دیگر از آن خبری نشد. اگر این شایعه در مورد فبلت ۶ اینچی سونی درست باشد باید سال ۲۰۱۳ را صحنه پیکار گوشی های قدرتمند بزرگ با نمایشگر تمام اچ دی دانست، باید دید که کدام شرکت در این عرصه از بقیه پیشی می گیرد.
منبع : گویا آی تی

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here