غیر قابل باور: مدیر بخش پلی استیشن تا پایان سال 2017 از سونی جدا میشود.

11
۶,۸۸۸

شاید این خبر را بتوان شوکه کننده ترین خبر سال تا به امروز دانست. آقایِ Andrew House، مدیر بخش پلی استیشن که از میانه هایِ دهه 90 میلادی با سونی همراه بود و تا به امروز زحمات بسیار زیادی برایِ بخش پلی استیشن کشیده بود طی خبری اعلام کرد که تا پایان سال 2017 از سونی جُدا میشود و برایِ همیشه با دنیایِ پلی استیشن خُداحافظی میکند.

وی اذعان میکند که سال هایِ فعالیتش در سونی و در بخش پلی استیشن بسیار لذت بخش بوده است و میتواند از بهترین روزهایِ عمر خود در این مدت زمان یاد کند. آقایِ House اشاره میکند که تمامی هدف ها و ایده آل هایِ خود را در بخش پلی استیشن به پایان رسانده است و حالا وقت آن رسیده است که در پایان عمر کاری خود در کنار خانواده اش به تفریح بپردازد.

کازو هیرای در پاسخ به این حرکت واکنش نشان داد و اذعان کرد: « از وقتی که بخش بازی هایِ رایانه ای را در سال 2011 به صورت کامل به Andrew House سپردم، از این موضوع مطمئن بودم که این بخش را در دستان شخص قابل اطمینانی قرار داده ام و این موضوع در طی سال هایِ اَخیر ثابت شد ». وی در ادامه تشکر صمیمانه خود را از آقایِ House اعلام داشت و اذعان کرد که وی نقش بسیار مهمی در موفقیت این بخش داشته است، که قطعاً در آینده به صنعت کمپانی سونی خدمت هایِ بسیار زیادی خواهد کرد.

آقایِ House سال 2011 بخش به مشکل برخورده پلی استیشن را به صورت کامل از کازو هیرای تحویل گرفت و آنرا دوباره از پایه بنا کرد، تا بخش گیمینگ سونی یکبار دیگر به جایگاه اصلی خود در دنیا دست یابد و اولین باشد. وی در سال 2016 ایده ادغام چند بخش را پیشنهاد داد و این حرکت وی امروز به منسجم تر شدن پیکره بخش پلی استیشن کمک شایانی کرده است.

بنابر شنیده ها، Andrew House در حال حاضر از سِمَت خود کناره گیری کرده است و معاون وی، آقایِ John Kodera جایِ او را گرفته است، اما آقایِ House همچنان در سِمَت مدیر در کنار وی فعالیت میکند تا در پایان سال 2017 مدیریت کامل بخش به Kodera واگذار شود.

بخش پلی استیشن سونی این روزها حالِ بسیار خوبی دارد. House به خوبی بخش پلی استیشن را به اهداف غایی خود رساند. حالا پلی استیشن در حیطه هایِ نوین دنیا که واقعیت مجازی میباشد نیز ید طولایی دارد و با عرضه نسل دوم هدست PS VR، سونی رقبایِ خود را به رقابت دعوت کرده است. در حال حاضر کنسول هایِ PS4 سونی در صدر جدول قرار دارند و با فروش بینظیر خود گویِ رقابت را از رقبا ربوده اند.

Andrew House همانطور که گفته شد از روزهایِ ابتدایی با سونی بود. وی ابتدا در سِمَت مدیر بازاریابی در سونی فعالیت میکرد و سپس با ورود به بخش پلی استیشن راهِ خود را به خوبی باز کرد و در سال 2009 پلی استیشن را به قاره اروپا برد و یک برگ برنده بسیار بزرگ به سونی داد. وی در زمان شکست هایِ کنسول PS3 و ماجرایِ هک شدن سرورهایِ این کمپانی با سونی همراه بود و هیچوقت از تلاش کردن غافل نشد.

بر کسی پوشیده نیست که اگر آقایِ Andrew House در سال 2013 کنسول PS4 را با قدرت به جهانیان معرفی نکرده بود، امروز وضع سونی زیاد جالب نبود. به جرأت میتوانیم کنسول PS4 و بخش پلی استیشن را ناجی کمپانی سونی بدانیم، چون این بخش توانست ضررهایِ بخش فیلم و موبایل را به خوبی پوشش دهد تا این بخش ها به سوددهی قابل توجهی دست یابند و مجدداً به قاعده بازی بازگردند.

باعث تأسف است که دیگر آقایِ Andrew House را بر رویِ صحنه برایِ معرفی سخت افزارهایِ جدید بخش پلی استیشن نمیبینیم، اما از این موضوع خوشحال هستیم که وی نهایتاً به آرزوهایِ خود رسیده است و اگر کمی بخواهیم با دیدی وسیع به قضیه نگاه کنیم، چه زمانی برایِ کناره گیری بهتر از زمانی است که در اوج هستید؟ در پایان برایِ آقایِ Andrew House آرزویِ موفقیت میکنیم و اُمیدواریم که بخش پلی استیشن با مدیریت جدید به راهِ خوبِ قدیمِ خود ادامه دهد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

11 دیدگاه ها

  1. شوکه کننده ترین خبر سال …..یا خداااا
    “مزخرف ترین تیتر سال ”
    خوبه خودتونم نوشتین از میانه های دهه نود میلادی تا الان ….
    طرف بازنشست شده دیگه ، بره به زندگیش برسه
    شما هم خبر ندارین یکم استراحت کنین و به زندگیتون برسین بهتره

    پاسخ

  2. خودنابودی

    پاسخ

    احسان1987 گفته:
    ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۲۱

    چی میگی دیگه میخواد بازنشست بشه بدبخت

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۰:۰۵

    دوست عزیز تو مثل اینکه هیچ شناختی از سونی و ژاپن و ابهت پلی استیشن نداری که میفرمایی خودنابودی!!!!!سونی آنقدر بزرگه که صد نفر مثل این شخص را تغییر بده کوچکترین مشکلی براش پیش نمیاد

    پاسخ

  3. پس این بخش هم به دست توانمند هیرایی به فروش خواهد رفت

    پاسخ

    nima.d6502 گفته:
    ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۱۹

    بفرما باز شروع شد 😐
    همونطور که هیرای این مدیر رو انتخاب کرده یقیناً جایگزینشم داره 🙂

    پاسخ

    ali.mousavi گفته:
    ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۱۵

    هیرایی بره واسه واحد موبایل یه همچین مدیری انتخاب بکنه

    پاسخ

    mzm1989 گفته:
    ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۰۷

    خخخخخخخخ

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here