فروش بخش موبایل سونی تا چه اندازه محتمل است؟ گزارش صحبت های مدیرعامل سونی در این خصوص

140
۱۵,۴۳۲

Sony Corp President and CEO Hirai attends an investors' conference at the company's headquarters in Tokyo
روز گذشته خبری ناگوار به تیتر اصلی خبرگزاری ها تبدیل شد: احتمال واگذاری بخش موبایل توسط سونی… خبری که برای بسیاری علی الخصوص طرفداران این برند بسیار ناراحت کننده بود. این خبر اولین بار در خبرگزاری رویتر درج شد و پس از آن مراجع دیگر نیز به نقل از منبع اصلی این خبر را منتشر کردند.

پس از درج این خبر منابع خبری متعدد به اشکال مختلف به خبر پر و بال دادند و حتی در برخی از خبرگزاری ها فروش بخش موبایل توسط سونی نیز به تایید رسید! اما به راستی حقیقت ماجرا چیست ؟ خبرگزاری رویتر که منشأ اصلی این خبر بود در تکمیل خبر اولیه خود اصلاحیه ای را وارد کرده و گزارش کاملی از صحبت های مدیر عامل سونی را به نقل رسانده است.

بر اساس گزارش های رسیده کازو هیرای، مدیر عامل سونی در بین خبرنگاران در مورد مسائل و مشکلات سونی سخن میگوید. گزیده ای از صحبت های مدیر عامل سونی به شرح زیر است:
“- ما یک دوره بحرانی را به خاطر حملات سایبری به بخش سونی پیکچرز به خاطر ساخت فیلم کمدی مصاحبه پشت سر گذاشتیم. اما سخت تر از آن لحظاتی است که ممکن است به یک کسب و کار جدید وارد شویم.
– من و معاونان خود برای احیای سونی و جبران ضررهای خود بر روی گزینه های متعددی فکر میکنیم. این گزینه ها شامل واگذاری یا جذب سرمایه گذار برای بخش های تلویزیون و تلفن های همراه است.
– بر اساس بر آورد های ما در سال مالی 2014 منتهی به ماه مارس سونی با ضرر 1.9 میلیارد دلاری رو به رو خواهد شد که باعث میشود سود سهام داران برای اولین بار با تاخیر به آنها پرداخت شود.
– مدیر عامل سونی در ادامه صحبت های خود بیان میکند. هیچ تجارتی همیشگی نیست و به اقتضای زمان احتمال خروج از آن ممکن است. با این حال هنوز گزینه ای مبنی بر خروج از بخش های تلویزیون و تلفن همراه بر روی میز نیست و تنها به عنوان یک طرح به آن فکر میکنیم.
– بسیاری از تحلیلگران برای جبران این مشکلات اقداماتی شدیدتر همچون خروج کامل از تجارت تلویزیون را پیشنهاد میدهند. در حالی که ما هفته گذشته تکنولوژی های جدید از تلویزیون های هوشمند فوق باریک را به نمایش گذاشتیم.
– موفقیت سونی در بخش سنسورهای دوربین و پلی استیشن همچنان ادامه دارد به طوری که موفق به فروش 18.5 میلیون دستگاه از پلی استیشن 4 در طول مدت عرضه به بازار شده ایم. عددی بیشتر از کنسول مایکروسافت و نینتندو !
– بخش تلفن همراه و تلویزیون هر دو نیاز به یک بازنگری اساسی دارند. بدون اصلاحات جدید و یا جذب سرمایه گذاران مشترک ممکن است این بخش ها برای سومین سال پیاپی وارد خط قرمز خود شوند.
– با این وجود کاهش هزینه ها و تمرکز به اسمارت فون های بالا یک استراتژی است که ما هنوز به آن اعتقاد داریم.
– الکترونیک به طور کلی هم جنبه سرگرمی دارد و هم جنبه مالی که بخش مالی آن بسیار مهم است. با این حال ما باید در برخی از بخش ها مثل تلویزیون و تلفن های هوشمند با احتیاط بیشتری عمل کنیم.
– خروج از تجارت تلویزیون ممکن است هزینه های زیادی را به بار بیاورد. در مقابل نیز شاید سرمایه گذاران حاضر به پذیرش تمام دارایی های این بخش نشوند.
– این روز ها در بازار تلویزیون رقابت بسیار زیاد است و هر کسی میتواند خط تولید تلویزیون راه بندازد. متاسفانه در بخش موبایل این وضعیت نا به سامان تر است و شرکت های تولید کننده تلفن همراه بسیار زیاد شده اند.
– ما انتظار داریم تا با یک شارژ مالی به بخش تلفن های هوشمند فعالیت خود را در این بازار با کاهش قیمت مدل های ارزان در بازار آسیا و نیز کاهش فاصله با سامسونگ و اپل در بازار مدل های رده بالا بیشتر کنیم. ”

امید به بقای بخش های تلویزیون و تلفن های همراه در صحبت های مدیر عامل سونی موج میزند. هر چند که در این نشست مدیر سونی برای اولین بار صحبت از واگذاری این دو بخش زده است. شاید گزارش مالی سونی که در پایان ماه مارس منتشر میشود بسیار سرنوشت ساز باشد طوری که تکلیف نهایی در مورد حفظ یا واگذاری بخش موبایل و تلویزیون مشخص خواهد شد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

140 دیدگاه ها

  1. سونی موبایل این خبر را رد کرده و بیانیه‌ی زیر را منتشر نمود:
    پیرو خبرهای منتشر شده چند روز اخیر در مورد فروش واحد موبایل شرکت سونی به عرض حضور می‌رسانم که این گزارش‌ها صرفا بر اساس شایعات و حدس و گمان هستند.

    پاسخ

  2. واقعا حیف از سونی و اچ تی سی که بخاطر تولید گوشی های با کیفیت دارن زیر تاخت و تاز پلاستیک های کره ای و تایوانی له میشن. من هرجا میرم میبینم سونی بسیار پرطرفدار و پرکامنت و پرلایک هستش، در نتیجه از نظر محبوبیت نسبت به برندهای دیگه جایگاه فوق العاده خوبی داره ولی متاسفانه بخاطر قیمت بالا و تبلیغ کم به این روز افتاده که مدیر عامل سونی قول داده قیمت ها رو کاهش میده.
    البته خبر خوشحال کننده اینجاست که سری های z سوددهی داشتن و گوشی های میان رده ضرر. همین اتفاق واسه سامسونگ هم افتاده و 3 سال هستش که مرتبا داره از سودش کم میشه. سامسونگ از 50 میلیارد دلار سود به 19 میلیارد رسیده که انشالله تا 2-3 سال بعد اونم به ضرر میافته.

    پاسخ

    محسن گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۲۲

    اصلاح کنم: منظورم از تایوان ، چین بود که اشتباه تایپی بود……

    پاسخ

  3. متأسفانه بازار گوشی هایِ هوشمند خیلی بازار افتضاحی شده …
    این اتفاق هم از زمانی رُخ داد که شرکت هایِ چینی در این حیطه فعالیت خودشون رو گسترده تر کردند .
    شاید قبلاً ما کالاهایِ چینی رو در بازار به چشم یک کالایِ چیپ نگاه میکردیم ، ولی الان نگرش ها کاملاً عوض شده !
    گوشی برندهایی چون Huawei به قیمت هایِ بسیار بالایی ( حتی در بعضی موارد بیشتر از پرچمداران نیمسال اول سال گذشته سونی ) دارن عرضه میشن ؛
    در حالی که یک هزارم کیفیت و کارایی گوشی هایِ برند سونی رو ندارند ؛ و این یعنی فاجعه به معنای واقعی کلمه !
    این موضوع فقط به ایران هم ختم نمیشه و متأسفانه محصولات این شرکت هایِ چینی مثل سرطان در کل دنیا دارن پخش میشن و بخاطر شکل ظاهری و تبلیغات بسیار فریبنده ای که دارن ، مردم رو مُجاب به خریدن این کالاها میکنن !
    اما درباره سونی ، من فکر نمیکنم بخش موبایل سونی واگذار بشه !
    اگر قرار باشه اتفاقی بیفته ، در صورت حفظ تمام محصولات و معرفی محصولات میان رده جدید ، سونی شریک تجاری خواهد گرفت ؛
    و یا اگر قرار باشه Plan B رو اجرا کنن ، محصولات پایین و میان رده رو از دور خارج میکنن و فقط رو به تولید پرچمدار میارن .
    اگر اتفاق دوم بیفته ، این موضوع به نفع کسانی هست که محصولات پرچمدار این شرکت رو دارن یا قصد خرید اونها رو در آینده دارن ؛
    اما اگر اتفاق اول رُخ بده ، برای همه مفید واقع میشه و سونی هم همون گستردگی سابق رو خواهد داشت .
    « به نظر شخصی خودم » ، بهتره سونی سراغ نقشه دوم بره و دست از محصولات میان رده برداره ؛
    چون ال.جی ، هوآوی ، سامسونگ و چند برند چینی دیگه اون قسمت از بازار گوشی هایِ هوشمند رو به تصاحب خودشون در آوردن !
    سونی باید دست به تولید محصولات لوکس و رده بالا بزنه ، کاری که توش تخصص داره !
    سونی با این کار میتونه هم روی بهتر کردن بیش از پیش محصولاتش فعالیت کنه و هم از لحاظ نرم افزاری بیشتر رویِ گوشی های خودش مانور بده ؛
    چون هر چه محصولات محدودتر و خاص تر باشند ، بالطبع پشتیبانی بهتری صورت خواهد گرفت و در نتیجه رضایت مشتری هم بالاتر خواهد رفت .
    در مجموع اینها حدس و گمان هایی بیش نیست و باید منتظر موند و دید چه اتفاقاتی رُخ خواهد داد .
    باز هم به این نکته میرسیم که : « زمان همه چیز رو ثابت خواهد کرد » .

    پاسخ

    saeed گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۵۷

    تحلیل زیبایی داشتی عزیز

    پاسخ

  4. آقا اینا برا آفتابه پلاستیکی شونم تبلیغات میکنن،حتما چیز آشغالیه که انقدر تبلیغ میشه!!
    این زاپنی ها کین،خیلی آدم های خوبی هستن
    امیدوارم اگه که اتفاقی نیوفته برا شرکتش

    پاسخ

  5. بزودی سونی که هیچی سامپلاستااپل والجی هم باید لنگ بندازن جلو این گوشی چینیا،شیایومی،زدتی ای، لنوو،میزو،هواوی،ایسوس اینده موبایل دست ایناست

    پاسخ

  6. تا زمانی که فرصت بود مشکلات رو برطرف نکردن الان دیگه بهترین کار همینه امیدوارم به شرکت هواوی واگذار بشه

    بیاین منفی بدین متعصب ها به امید موفقیت سونی
    سامی هم بخش اسلحظه رو فروخت برای اینکه بخش موبایل خودش رو به سود دهی برگردونه

    پاسخ

  7. سونی رو دوست دارم ولی از این اتفاق ناراحت نیستم
    اگه این اتفاق بیوفته تا حدودی با وجود اینکه قلبا ناراحت میشم ولی درکل خوشحال میشم که بالاخره تصمیم درست رو گرفت …
    سونی با این وضع مالی تو این حرفه آینده درخشانی نداشت حالا چه با کیفیت چه بی کیفیت چه هر خصوصیت دیگه مهم این بود که سوددهی مناسبی نداشت و کم کم داشت به باقی بخش های کمپانی هم ضرر میزد …
    خیلی وقت پیش باید این اتفاق میوفتاد …
    سونی الان باید بره حسابی از طریق بخش هایی که توش قوی هست بودجه جمع آوری کنه که هم ضرر هاش رو جبران کنه و هم چند سال دیگه درست حسابی بیاد تو دنیای اسمارتفون ها نه اینجوری بی حساب کتاب بیاد و کلی ضرر کنه و بره !
    اگه بشه متاسفانه باید بگم خوب میشه !

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۱:۲۳

    متأسفم که بهت بگم اینطور نمیشه و اگه برای این اتفاق صبر کنی پیرمرد میشی انشاءالله!!

    پاسخ

    مهمان گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۰۲

    انشاالله خدا به شما هم عمر با عذت بده :دی
    حالا میدونم درک نمیکنی ولی محض اطلاعت یکی از محبوب ترین امکانات آنلاین شبکه های PSN بنام PlayStation Home بدلیل کمبود بودجه های ناشی از این ضرر های پی در پی جمع آوری شد !
    اگه ادامه پیدا کنه و درست هم نشه همینجوری این آفت به بقیه بخش های پر سود سونی هم میرسه اونموقع ببینم بازم خوشحالی و بقول خودت تاخت و تاز میکنی یانه !

    پاسخ

  8. معلوم بود که فعلا بخش موبایلشو نمیفروشه، چون دومین نمایندگی رسمیشم تو ایران راه اندازی کرده ، خودم Xperia M dual دارم، رنگ سفید و قرمز رو خیلی خوب نشون میده و کاملا خالصه، خبر خوشحال کننده ای بود. امیدوارم با سیاست های جدید برگرده به روزهای خوبش.

    پاسخ

  9. سلا. میدونم جای این سوال اسنجا نیستو اما یکی کمک کنه
    z3 compact دارم.هنگام مکالمه صدای طرف خیلی زیاده و باید کمش کنم. ولی میزان صدا فیکس نمیشه و با هر تماس من مجبورم دوباره صدا رو کم کنم چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اینجوریه راهنمایی کنید لطفا .

    پاسخ

    SONY ROSE گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۲۴

    به طرف بگو یواش تر صحبت کنه خخخ
    شوخی کردم ناراحت نشی

    پاسخ

  10. نبود تبلیغ نبود تبلیغ باورتون میشه سونی اسپانسر اصلی جام جهانی بود ولی اصلا از زد تو طی مسابقه ها تبلیغی نداشت !!!

    من تازه فهمیدم این موضوع رو که سونی زد دو اون موقع اسپانسر جام جهانی بود ولی اصلا تبلیغی ازش نمیشد همین الان ببین تو تبلیغات آسیا چجوری سامسونگ پای گوشیاشو میاره وسط و تبلیغشونو می کنه !!

    محصولات با کیفیت + تبلیغات کم = شناخت کم مردم = ضرر و کم فروشی

    همین الان دوستم رفته S4 Mini خرید چرا چون سامسونگه تبلیغش زیاده ولی وقتی براش M2 Auqa رو بهش نشون دادم و از مزیتش گفتم ناراحته که چرا زودتر اونو نخریده چرا چون سونی تبلیغ نمی کنه یه چارتا بروشور چاپ شده درست حسابی نداره بده دست مردم و و و …

    فروش که نمیفروشه فروش زد 3 هم فکر کنم خوب باشه چون مقدار گوشی های فعال شده رتبه چهار ماله سونی هست و قطعا هرکی دمه سال نو گوشی می خره پرچمدار می خره !!

    من هنوزم Z3 رو میبینم و دستم میگیرم هیجان زده میشم بس که این گوشی عالی هستش ♥

    پاسخ

  11. خدایی بهترین تلویزیون ها رو سونی میزنه من الان 5 ساله Lcd سونی دارم ماهه این تی وی، درمان سونی فقط تبلیغاته ،اصلا این شرکت تبلیغ نمیکنه ، الان همین note4 رو شبکه های خودمون چقد تبلیغ میکنن، یا تلویزیون های سامسونگ و الجی ، 1 مقدار باید روی قیمت تلویزیون هاش کار کنه و کاهش بده قیمتها رو الان تلویزیون های 4K اش خیلی گران است ، تو گوشیاش هم نرم افزاری کار کنه چند تا سنسور بذاره دوربین رو حالت اتومات 20 باشه نه 8 تا قدرت واقعی دوربین گوشی مشخص بشه و باز هم تبلیغات تبلیغات تبلیغات

    پاسخ

    محسن گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۳۶

    اول بیاد اتوماتش رو درست کنه بعد بزاره رو بیست

    پاسخ

    محمد Z2 گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۲:۰۳

    آقا راست میگی اصلا تبلیغ نمیکنه
    ولی شاید دلیل داره،چون محصولات آشغال رو تبلیغ میکنن
    یه زمانی ایران خودرو و سایپا هم همین کارو میکردن

    پاسخ

  12. آقا اینا بخش لب تاب وایو رو واگذار کردن به لنووا،بس نبود!!!
    اگه اکسپریا رو هم واگذار کنه که چیزی براش نمیمونه!!
    این یارو کازو مازو ،کم داره احمق
    رییس شرکت سونی کیه؟؟
    بندازتش بیرون این کازو مازو رو،فکر کنم از اختلاس های ما انجام داده

    پاسخ

    Amir.H گفته:
    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۵۷

    بخش وایو به شرکت Jip واگذار شد نه Lenovo.

    پاسخ

  13. میخواد بفروشه میخواد نفروشه اصلا چه ربطی به یه ایرانی داره که نگران باشه؟نه کسی بیکار میشه نه کارخونه ای تعطیل میشه به ما چه؟سود و ضررش را سهام داراش که ژاپنی و آمریکاین میبرند.گوشیا هم همشون یه سخت افزار مشابه دارند شرکتا فقط بلدند اسپندراگون و کوالکام و یا مدیاتک را مونتاژ کنند بعد یه رابط کاربری میزارن روش یه لوگوی برند هم بالاش تموم شد رفت هنرشون تو روش اسمبل کردنه.الان گوشیا سونی چی داره که یه شرکته دیگه نمیتونه روش گوشیاش بذاره؟

    پاسخ

    محسن گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۳۵

    یکم زیادی خوشحالی

    پاسخ

    حمیدرضا گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۵۵

    خودت جواب خودت رو دادی. طراحی و رابط کاربری. به شخصه جز رابط کاربری آیفون و اکسپریا هیچ رابط کاربری رو نمیتونم تحمل کنم. از رابط الجی هم به شدت متنفرم.

    پاسخ

  14. درسته که خودم فن سونی ام اما بخش موبایل سونی یکم بی ارزس خدایی اگه مثل بخش پلی استیشن فکر میکردن به این وضع نمی افتادن

    پاسخ

    حمیدرضا گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۲۵

    بابا کاری نداره اول شدن. یه مقدار تبلیغ، یه طرح جدید، استفاده از ویژگیهای تبلیغاتی نظیر صفحه کیو اچ دی و انواع سنسور. استفاده از جدیدترین سخت افزار. مثلا زمانی که سامسونگ از اسنپ 805 تو نوت۴ استفاده کرد سونی از اسنپ 801 تو زد3 استفاده کرد. اسنپ 805 رو خود سونی که نمیخواست بسازه، همونطور که سامسونگ از کوالکام خرید سونی هم میخرید و خیال همه رو راحت میکرد.
    به خدا چارتا مدیر احمق دارن تمام سرمایه های سونی رو به باد میدن. انقدر از این سیاست احمقانه مدیران سونی عصبی هستم که دلم میخواد برم تو سایتشون و بگیرمشون به باد فحش! تن ماسارو ایبوکا تو گور داره میلرزه از گند کاری های اینا. اون از وایو اینم از موبایل.
    دوستان هرکی انگلیسی بلده و دوست داره سونی سرپا بمونه هر ایده ای داره که احساس میکنه سونی رو از این گرداب نجات میده، به سایتشون ارائه بده.
    مثلا همین الجی قبل از تولید جی۲ هیچکس آدم حسابش نمیکرد. قسم میخورم گوشی جی۲ هیچ نکته مثبتی به رقبا نداشت جز حاشیه کمش. تازه اون کلید های پشتش یه افتضاح به تمام معنا بود، اما متفاوت بود. متفاوت بودن همیشه به معنای بهترین نیست ولی همین متفاوت بودن در 99 درصد مواقع فروش شرکت رو تضمین میکنه.

    پاسخ

    امیر گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۳۴

    قبول دارم من خودم z2 دارم + PS4 هر نوع موبایلی رو هم تجربه کردم اما به نظرم باید سونی یه تغیراتی تو قسمت نرم افزاریش بکشه و مدیرش بهتر باشه چون این آدم چن بار این شرکت رو به مرز ورشکستگی کشید!
    بازم میگم من خودم عاشق سونی ام و با مارک سونی بزرگ شدم 😀

    پاسخ

    مهمان گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۲۳

    شما قبل جی2 الجی رو نمیشناختی دلیل بر این نیست کسی نمیشناخت ! ایران بود دیگه انتظاریم ازش نمیرفت خیلی بروز باشه اونموقع !
    در ضمن همون جی 2 انقدر افتخارات کسب کرده که هر چی هم چرت پشتش بگید بی اثره :*

    پاسخ

  15. من که فک نکنم واگذار کنه، تازه تازه داره تو بخش موبایل خودشو نشون میده، البته حقم دارنا واگذار کنن، با هزار بدبختی رفتن گوشی زد اب زدن، طرف میگه به درد نمیخوره، بهترین اسمارتفونارو میزنه خیلی بهتر از بقیه برندا ولی همه دنبال یه چیزای الکی هستن که خرابش کنن، نوکیا که اونجوری شد، سونی رو هم میخوان جمش کنن، خداوکیلی اگه واگذار شه من دیگه سمت گوشی نمیرم!!!
    Just sony

    پاسخ

  16. سلام، من اگر سونی تو بورس ایران امتیاز داشت حتماً چند درصد از سهامشو میخریدم، فکر کنم اگ تو بورس ایران شرکت کنه کلی سرمایه جمع آوری کنه، بهرحال اینطور که بنظر میاد همچین قطعی قطعی هم نیست فروش بخش های موبایل و تلویزیون، لااقل یک تا پایان 2015 هستن هردوشون انشاءالله
    Just Sony

    پاسخ

  17. من میگم بیایم یه کمپین راه بندازیم از سراسر دنیا پول جمع کنیم از مردم بدیم به سونی، هرکس به اندازه وسعش، قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود، یدفعه کلی پول میشه جمع کرد و به سونی کنک کرد

    پاسخ

    مهدی گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۱۹

    میدونی چقد ضرر کرده؟
    ۵۰۰ میلیون دلار
    میدونی ب تومن چن تا صفر داره میخای صندوق صدقه جمع کنی کمک کنی ب سونی موبایل

    پاسخ

  18. اگر جریان هکر ها نبود عمرا سونی به این چیزا فکر میکرد.
    کازو هیرای یکی از بزرگترین مدیر عامل های جهان،متاسفانه خیلی از روی علم کم مقصر رو کازی هیرای میدونن….
    یکی از امید های من برای بقای سونی کازوهیرای هست….
    منم عاشق سونی هستم و اگر یک روز اکسپریا نباشه 1100 دست میگیرم….

    پاسخ

  19. http://mobile.tasnimnews.com/fa/%D8%AE%D8%A8%D8%B1/1393/01/01/621507
    آقا یکی بگه این خبری ک این لینکه گذاشته با اون عنوان درسته؟!
    دارم دیوونه میشم…..

    پاسخ

    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۱۱

    خیر دوست عزیز
    متن صحبت های مدیر عامل رو در مطلب بالا قرار دادیم. متاسفانه بعضی سایت ها جوسازی میکنند.

    پاسخ

    z2 گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۲۳

    تشکر…

    پاسخ

    شرلوک هلمز گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۰۴

    زر مفت زده داداش ، اصن ب خبرهاشون اعتماد نکن

    پاسخ

    z2 گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۳۷

    البته این لینک رو یکی تو نظرات تو زومیت گذتشته بود..
    برید ببینید چه داستانیم راه انداخته…
    چهلم سونی هم گرفتن اونجا….!!!

    http://www.zoomit.ir/software/16853-google-new-classroom-app

    پاسخ

    Sony xperia گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۳۳

    یکی که تو زومیت مسخره عضوه بره اینارو بشونه سر جاشون این چرتو پرتا چیه میزارن اعصابه مارو میریزن بهم

    SONY ROSE گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۵۰

    تو زومیت برا سونی چهلم هم گرفتن نامردا
    4تا بی سواد و عقده ای و شاس برا خودشون تو زومیت چه ها که ننوشتند علیه سونی

    شرلوک هلمز گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۲۶

    آرزو بر پلاستیک پرست ها عیب نیس

    Sony xperia گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۲۶

    تو سایت زومیت یه کامت انقلابی گذاشتم راجبه این که میگن سونی ورشکست شده ولی متاسفانه نظرم رو تایید نکردن نامردا

    Sony xperia گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۲۶

    کامت =کامنت

    pouya.dadashi.97 گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۰۴

    بدبختا از بس عقده دارن بایدم این کارارو کن ،ببین مدیراشونم چقد عقده دارن که با خوندنه نظرت که ترسیدن رو فروش پلاستیکه بازیافتیشون تاثیر بذاره نظرتو ثبت نکردن،مدیر این جوری باشه !!!!دیگه کاربراشون دارن از عقده میترکن.

    rad007 گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۲۲

    دوست عزیز ماه های زیادی است که دست اندرکاران زومیت اسم کاربری من و امثال من را تایید نمی کنند چون میدانند که همه نقشه ها و شایعات دروغ و همچنین مقایسه های ساختگی و کاملاً دروغ آنها به خصوص مقایسه دوربین پرچمداران سونی با سایر رقبا که همیشه عکس های غیر واقعی از دوربین پرچمداران سونی قرار می دهند تا به این ترتیب به گوشی های کره ای و اپل خوش خدمتی کرده باشند
    و چند تا بچه زیر 15 سال اومدند آنجا و هر کدام یک گوشی گالکسی S3 و S4 دستشان گرفتند ولی فکر می کنند که سامسونگ بهترین گوشی های دنیا را داره و علت آن این است که چون با گوشی های بهتر از سامسونگ مثل Z2 و Z3 کار نکرده اند که بدانند کیفیت برتر چیه!!!
    بذارید اینها هر چی عقده به واسطه برتری پرچمداران سونی در درون خودشان جمع کرده اند با توهم و خیال پایان کار گوشی های سونی خالی کنند تا بلکه یکمی آرام بگیرند..
    به خدا وقتی به نظرات کاربران بعضی از این سایت ها نگاه می کنم،، ناپختگی و کم بودن سواد علمی و دانش تکنولوژی و عدم آگاهی از اسمارتفون های رده بالا از تک تک نظرات این افراد معلوم است و واقعا بعضی از این ها دچار به بیماری روانی و عقده ای هستند
    متاسفانه عده ای مبتدی و ناآگاه به گوشی های روز دنیا به خصوص پرچمداران بزرگ سونی،،، حرف ها و دروغ های معنی دار این افراد را باور می کنند
    سونی در این سال ها هر چی کتک خورده از صداقت و راستگویی خودش خورده و مثل بعضی از افراد و سایت ها و کمپانی نیست که برای نشان دادن خودش به انواع راه های ناجوانمردانه متوسل بشه یا در سرتاسر دنیا!!! سایت هایی را مثل بعضی از کمپانی ها به خصوص سامسونگ و اپل اجیر نکرده که همیشه گوشی ها و محصولات آنها را بزرگنمایی کنند و با راه اندازی شایعات و مقایسه های دروغ پرچمداران سامسونگ و اپل را بهتر نشان بدهند
    پس شما ها هم اجازه بدهید در این سایت ها که از اول کاملاً معلوم بود که تریبون کدام کمپانی ها هستند هر چی سوزش در دل دارند!!! بروز دهند تا شاید مرحمی برای دردها و بیماری صعب العلاج خودشان بیابند!!!

    SONY ROSE گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۴۴

    سلام عزیز دل
    از این که برند مورد علاقم دنبال کلاشی و تبلیغات دروغین و ….. نیست خوشحالم
    مردم خودشون باید عقل داشته باشن
    کسی که با حرف یه فروشنده پول به پلاستیک میده ، همون بهتر که سونی دست نگیره و با پلاستیک خوش باشه
    سونی داشتن لیاقت میخواد

    DaniyR گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۵۵

    دوست عزیز من رو حتما حتما میشناسی فقط دو تا سوال دارم خواهش میکنم جواب بده

    1 اینکه ماهی چقد از سونی میگیری
    2 جنس مصرفیت رو حتما ذکر کن
    دمت گرم

    شرلوک هلمز گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۲:۱۳

    حالا گیرم مث شما پلاستیک پرست ها پول میگیره ب تووووو چه عاخه ؟؟؟

    اینجا سایت شما ست ؟؟؟ کسی دعوتت کرده بیای حرف مفتت رو بزنی ؟؟؟ سام پلاستیک خودش سایت نداره ک اومدی اینجا ؟؟ باید هم نداشته باشه چون ارزش ی سایت رو هم نداره ،

    ب تووو چه ؟ :/

    نگران نباش هر چی مصرف میکنه نه از جیب بابات داره مصرف پول میگیره مصرف میکنه (حالا رعایت کردم اینو گفتم) و نه داره مال تورو مصرف میکنه ،،،

    خوش اومدی

    rad007 گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۱:۱۳

    اره تو را هم میشناسم یکی از آن کوچولو هایی هستی که هنوز به سن تکلیف نرسیدی و اتفاقا با این سن کم عقده ای هم شده ای
    سونی و گوشی های بهتر از آن گوشی ها و کمپانی هایی هستند که تو و امثال تو از آنها طرفداری می کنید و البته چندان آگاهی و آشنایی هم از گوشی هایی که از آنها طرفداری می کنید ندارید چون اگه داشتید چنان از این گوشی های دروغین و کاملاً غیر واقعی طرفداری نمی کردی
    تو این همه مدت با این که یکی دو سال به سن کم تو اضافه شده ولی بازهم بی تجربگی و درد و ناپختگی از نظرات تو و امثال تو کاملا معلوم است

    rad007 گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۱:۲۹

    منظورم Dany بود فکر می کردم درست این همه مدت با افزایش سن و سال یکمی درست شدی ولی میبینم که گذر زمان هم فرقی به حالت نکرده!!!

    DaniyR گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۱۲

    میدونی چیه اصلا در حدی نیستی که بخوام جوابتو بدم اصتاد جون
    گذر زمان رو من تاثیر خاصی نداشته ولی تو خیلی نسبت به اون شرایطی که داشتی نزول پیدا کردی
    اینقدر دم از سن و سال میزنی هنوز سنت قانونی شده؟ :)))
    یادته یه زمانی چقدر چاپلوسی میکردی؟ 😀 جناب بظاهر اصتاد تا حالا یه رام عوض کردی؟ 🙂
    واقعا تو بد شرایطی گیر کردی عزیزم البته که با توجه به داشتن سابقه نویسندگی بلاگ و مدیریت فروم های مختلف افرادی مثل جنابعالی رو زیاد دیدم که عقده های دنیای فیزیکیشون رو در دنیای مجازی خالی میکنند حرفهای جنابعالی هم تو شبکه های اجتماعی جای جوک هارو گرفته و فقط اومدم اینجا که ازت تشکر کنم باشد که رستگار شوید :-*

    مهمان گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۵۵

    1.همون سایت دروغین و شرک آمیز فعلا یکی از بزرگترین سایتهای مرجع تو حوزه تکنولوژی در کشور ایران هست هم از نظر بازدید هم رتبه الکسا هم کیفیت مقالات !
    یکم رسم رقابت مردونه یاد بگیریم بجای این حرفای بچه گانه عادت کردیم !
    2.این خزعبلات خدمت به اپل و برند های کره ای رو از کجا آوردین ؟
    دوست من ببخشید انقدر رک گفتم ولی بازم یاد بگیریم سونی رو با خوبی و بدیهاش دوست داشته باشیم نه ازش یه کمپانی بی نقص اما دروغین بسازیم ! سونی تو بخش نرم افزار دوربینش مشکلاتی داره و هر کاری هم کنید این برای همه روشنه ! هرچند داشت پیشرفتهای خوبی میکرد …
    3.خیلی جالیه که خریداران سامی همگی زیر 15 سال خطاب میشن و هواداران سونی علامه هایی با بلوغ عقلی بالای 40 سال ! پایین تر هم اونها رو یه مشت عقده ای ، کم سواد ، مبتدی ، روانی خطاب کردید !
    سونی اینهمه خودشو کشت تا مشتری مدار و بی حاشیه باشه اونوقت هواداراش انقدر راحت به کسانی که جرمشون فقط متفاوت بودن سلیقشون هست توهین میکنن !
    خود سونی هم راضی نیست بخدا ! توهین نکنین سر این چیزا زشته ! گه با اطلاعاتید ادعا نکنین فقط اطلاعاتتون رو به اشتراک بذارید همه فیض ببریم …
    4.نمیدونم برای شما متاسف باشم یا به خودم امیدوار !
    من شاید یکی دوتا برند از جمله سونی رو ” دوست داشته باشم ” ولی رو هیچ برندی تعصب بیجا ندارم ! سامی پیشرفت میکنه احسنت و نوش جونش ! ، اپل همچنین ، الجی همچنین ، سونی هم همچنین ! چون در نهایت دنیای اسمارتفون ها پیشرفت میکنه !
    این واقعا کوته نگری هست اگه بیایم و بگیم فقط سونی باقی پشم ! اگه سامسونگ نباشه عمه من و شما به انگیزه اولین تو فروش بودن نوآوری های الجی و ایسوس رو مثلا ، رو میکنه ؟! یا اچ تی سی نباشه سونی باید با کی سر کیفیت و زیبایی بدنه رقابت کنه ؟!
    5.عزیزم اگه سامی و اپل و الجی و اچ تی سی و ایسوس و هواوی و ژیاعومی-همزه- و نوکیا و موتورولا و … همگی دروغگو و اهل فسق و فساد و فرو رفته در لجن هستن و همگی با سونی مشکل دارن و آرزوی مرگ این کمپانی رو دارن مطمعن -همزه – باشه سونی این وسط حکم خدا رو نداره که بیاد صادق باشه و راستگو و رک و مظلوم !

    والا این کمپانی ها در کنار رقابت به قول خودمون رفاقت و همکاری خودشون رو دارن و به نوعی مکمل هم هستن اونوقت شما اینجا ازشون دشمنای خونی ساختید؟! زشته اینکارا !
    6.رک بگم با موزش از مدیران سایت اگه باقی سایتها تریبون باقی کمپانی هارو دارن خصوصا شما حرفی نمیتونید بزنید که تریبون سونی رو کردید تو حلقتون !
    خیر اینطور که میگید نیست !

    این اتفاق هم بیوفته به سود سونی هست یکم کلی نگر باشید …
    و من الله توفیق

    MH.Tgh گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۳۴

    شما مثل اینکه کلا نگرفتی آقا راد چی گفت.
    حرف شما متین زمانی که طرف مقابل اهل علم و منطق باشه و مثل یک کاربر حرفه ای با سند و مدرک و آزمایش قدرت برند محبوبشو ثابت کنه. جواب فحش فحشه. شما یه نگا بکن به کامنتای زشت و سطح پایین آنها بد بیا نظر بده..آقای لیونا با صد ها گوشی کار کرده و هیچ وقتم دیگر کمپانی هارو اشغال ندونسته بلکه همیشه با سند و مدرک و تحقیق اثبات کرده همه چیو. شما یه سر به کانال.آپارات ایشون بزنین متوجه میشین ایشون چه کاره هست و حرف الکی نخواهند زد. زمانی بحث منطقی ارزش داره که دو طرف با علم و چشم باز بیان به سمت قضیه.

    مهمان گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۴۵

    کسی فحش نداده !
    اگه کسی به کمپانی مورد علاقه شما توهین کرده شما یبار متمدن بازی درار و بجا جواب دادن گزارش کن !
    نه اینکه بیای بقیه رو بی اطلاعات و روانی و عقده ای ومبتدی و کم سن و سال بخونی !
    درضمن من ایشون رو خیلی بیشتر از شما میشناسم جناب

    rad007 گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۱:۲۱

    دوست عزیز من کاری به بیست سطر مقاله تو ندارم چی نوشته و تایید شده ولی بهتره این را بدانی که درستکاری و راستگویی و مرام یک سایت از آنجا معلوم می شود که نظرات مخالفانی مثل شما و ترول هایی دور از حضور شما!!! که هر روز در این سایت یعنی xperian میبینیم تایید میشه
    ولی در آن سایت ها چی؟؟؟؟؟ شما ها من میدانم چقدر از اکسپریان و اعضای آن بدتان می‌آید ولی بازهم از من خیلی خیلی بیشتر به این سایت سر میزنید و همیشه جوابگوی!!!!!! طرفداران سونی هستید ولی این را بهتره بدانید که من از آن سایت هایی که خوشم نمیاد و در آنجا نظرات من برخلاف نظرات سایرین باشه، شرکت نمی کنم و اصلا به نظرات و مطالب نگاه هم نمی کنم

    rad007 گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۱:۴۵

    در ضمن من آن کسانی که میرن جاهای مختلف و به خاطر عقده درونی خودشان به طرفداران و گوشی های سونی فحش می دهند را در این جا خطاب کردم نه همه طرفداران سامسونگ و الجی و اپل که همیشه با همه حرفه ای ها و فن های با دانش و با منطق!!! این کمپانی ها دوست هستم و بودم و خواهم بود
    در ضمن من در همه حرف های خودم از کلمه بعضی ها و بعضی سایت ها نام بردم و نه اسم سایت خاصی را آوردم و نه خدایی نکرده اسم شخص خاصی را آوردم
    باز خدا را شکر که بعضی طرفداران سونی فقط گوشی های رقیب را مسخره می کنند در حالیکه بعضی طرفداران سایر کمپانی!!!! تازگی ها به کسانی که گوشی سونی میخرند از سر بعضی چیزها!!!! انواع و اقسام توهین و حرف های زشت و ناپسند میزنند و حتی وقتی این ها طرفداران زیاد سونی در داخل کشور را میبینند از هیچ توهینی به خصوص توهین به هموطن خودش هم دریغ نمی کنند،، حالا فهمیدی که منظور من چه کسانی هستند و انتظار دارم آن کسانی به حرف های من حاضر جواب باشند که جزو دسته این توهین کنندگان باشند و میخواهم آن کسانی که به سونی و طرفداران آن توهین می کنند را بشناسم که متاسفانه در مقابل حرف های خودم شما و آن دنی کوچولو را دیدم،!!!!!

    مهمان گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۰۸

    🙂
    اوه …
    عزیز دل من …
    هنوز یادم نرفته فکر کنم ارین شات هاشم بگردم پیدا کنم که تو انجمن X میومدی و از نوت 3 و جی2 و باقی گوشیها حتی اس5 تعریف میکردی ! الان میفهمم همش بخاطر این بود کاربر ویژه باقی بمونی LoL !
    ولی خب به هر حال خوب شد اینجا یه سر زدم !
    یکی دیگه هم از انجمن ها اومد اینجا توام میشنلسیش اونم هم اسم منه :دی اونو با خودت مقایسه کن اون حداقلش از نظر منطق در برابر شما مثل نیچه در برابر ما هست !
    حالا بگذریم فقط یک چیز بگم ….
    تو این مدت همه چیزی ازت دیدم …
    توهین به اشخاص دیگه
    توهین به کمپانی های غیر از سونی
    دروغ !
    تهمت به کمپانی ها ، مالکین سایت ها و اشخاص هوادار برند های دیگه
    نمیدونم با این کارات شاید اینجا خیلی بزرگ بنظر بیای ولی رک بهت بگم واقعا این چیزایی که میگی از نظر ارزشی هیچی نیست !
    هر وقت یاد گرفتی باید به تمام سلایق و کمپانی های دیگه احترام بزاری ، یاد گرفتی و فهمیدی همون اس5 پلاستیکی که مسخرش میکنی چقدر زحمت پشت ساختش بوده ، یاد گرفتی برند مورد علاقتو با خوبی و بدیهاش باهم دوست داشته باشی و وقتی سونی ضرر میکنه انقدر سریع نگی توطعه سامسونگ و برند های دیگه هست چون !!! از !!! کیفیت بالا !!! و صداقت بی مانند !!! این کمپانی !!! به شدت وحشت دارند !!! ، وقتی یاد گرفتی که همه ای کمپانی ها مکمل همدیگه هستن ، و البته وقتی یاد گرفتی که با منطق بیای و از عقیدت دفاع کنی و به فهم متقابل برسی اونوقت میتونم قبولت داشته باشم !
    من چرا میام اینجا ؟ یا بهتر بگم میومدم اینجا ! چون عزیزم من خودت میدونی که سونی رو دوست دارم و صد برابر راجع به فعالیت هاش تو برخی عرصه ها مقاله نوشتم و قرار دادم اومدم ببینم جو یک سایت که انحصارا خونه ای برای هواداران سونی موبایل هست چجوریه که دیدم … هه …

    نمیدونم چرا بقیه نمیتونن بفهمن یا ببینن ! یعنی انصافا نظرات ایشون رو یبار بخونین از اول تا آخرش شده دفاع بی منطق ، توهین ، تهمت ، فخر فروشی از اطلاعات مثلا زیاد و …
    منهم میتونم یه انشا 100 صفحه ای با این مضامین بنویسم عزیز ! خودتم میدونی تقصد تعریف ندارم ولی پتانسیل نوشتنم خداروشکر بالاست !
    من دارم بهت میگم بخاطر همون سونی هم که شده یکم منطق داشته باش صد بار گفتم بازم میگم سونی یکی از بی حاشیه ترین برندهاست و تا الانش سعی کرده بدون جنجال کار خودش رو پیش ببره نه تخلف آنچنانی نه دعوای لفظی نه تمسخری و … اما متاسفانه تو این مملکت فن های این برند کاری کردن که جدی میگم خیلیها از این برند متنفر شدن !
    آخه چرا توهین میکنی سر چهارتا کمپانی ؟! ها ؟!
    چجوری انقدر راحت به این و اون تهمت میزنی ؟!
    عین انسان از برند مورد علاقت دفاع کن !
    ملت چشم دارن با یکم تعصب تو تعصب داری با یکم چشم !

    Sony xperia گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۳۷

    تمامی کمپانیا بدی های خودشونو دعرن همه چیز یه بدی داره اگه این جوری نبود که یه پرچم دار بیشتر وجود نداشت ویه برند بود

    Armin گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۴۷

    سونی بوده هست وخواهد ماند.آخه مگه الکیه؟ حتی همه نسلهای بعد ما هم باید با سونی تلویزیون موبایل وهمه محصولات الکترونیکی رو بشناسن.این سامسونگیهای بدبخت با این خبرا خوشحال میشن اما نمیدون هرچی سامی جونشون داره از همین سامورایی با تجربه س.رفتن سونی یعنی مرگ پیشرفت تکنولوژی یعنی مرگ سامسونگ اپل ال جی اچ تی سی وهمه این خورده برندا.دیگه سامسونگ بجای سوپرآمولدی که به لطف سونی داره باید به فکر سوپر مارکت باشه. ال جی که عددی نبوده ونيست اپل که هیچی از خودش نداره اچ تی سی که بخدا خنده داره برندای چینی که شرم آوره

    مهمان گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۱۲

    همون کمپانی هایی که میگید عددی نیستن یا همه چیزشون رو از سونی دارن فعلا موفقیت و درآمدشون از این حیطه چندین برابر سونی هست !

    rezalmfao گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۳۲

    چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ورشکست؟؟؟؟؟0_o!!!!!!!!!!!!باو سونی و ورشکست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

    Armin گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۴۶

    فروش وموفقيتشون به لطف سونیه.در ضمن (مثال) فروش کتونیهای کپی درجه 3کنار خیابون از فروش کتونی مارک تو بوتیک بیشتره اینکه دلیل به برتری نميشه.شمام لازم نکرده اینجا بمونی حوصله بقیه رو سر ببری کسی مجبورت نکرده به خودت احترام بزاری و بجای طرفداری از برندای بی خاصیت به خودت توهین کنی میتونی مثل گذشته به همون چیزایی که داری اکتفا کنی وبه فکر ارتقاء تو هر زمینه نباشی راحت باش جوش نزن با همون افکار پوسیدت بزن به چاک…

    پاسخ

    مهمان گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۵۹

    بگو چرا به لطف سونیه؟! همونقدر که بقیه به سونی احتیاج داشتن سونی هم به باقی احتیاج داشت واسه همه همینطوره !
    شمارو نمیدونم شاید فحش دوست داشته باشی ولی به شخصه دوست ندارم کسی بیاد به یه جمعی توهین کنه که منم جزشون هستن 🙂
    خیلی خوبه همون برندای بی خاصیت حداقل حتی شایعه واگذار کردن بخش موبایلشون هم به گوش نمیرسه 🙂
    تو به فکر ارتقات باش در ضمن با ” منطق ” هم یه جمله بساز بخندیم !
    به جنابعالی هم ربطی نداره من میام اینجا یا نمیام سرت تو لاک خودت باشه و تو بحثی که مهاطبش تو نیستی خود شیرینی نکن !

    Armin گفته:
    ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۱۳

    سر پیازی یا تهش؟ اینو بگو خیال همه رو راحت کن.آره من نباید میگفتم برو چون اگه بری من به که بخندم؟ در ضمن اینطوری تهدید نکن که اصلا خوشم نمياد!فقط شکلک درار بخندیم…. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    مهمان گفته:
    ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۲۸

    مهم نیست خوشت میاد یا نه عین ادم صحبت میکردی عین ادمم جواب میشنیدی …
    شکلکم میخوای ببینی بزن کانال 4 تا صبح بخند اینجا جاش نیست با یکی مثل تو کل کل کنم

  20. اگه بخش موبایل رو بفروشه،من دیگه هیچ گوشی نمیخرم و با همین گوشی سر میکنم

    پاسخ

    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۵۸

    می تو………

    پاسخ

    z2 گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۲۱

    تشکر..
    متاسفم از وجود این سایت ها….
    تیتر زده سونی موبایل برشکست شد…|:
    نمیگه با روح روان کلی طرفدار سونی بازی میکنه آخه…

    پاسخ

    z2 گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۲۴

    ببخشید..
    این در جواب آقای معراجی بود
    اشتباه شد…

  21. اینجوری که کازو هیرای صحبت کرد هر گونه احتمال رو باید در نظر گرفت….
    ولی به دوتا موضوع اشاره کرد که باعث امیدواری هست….
    یکی اینکه هفته ی گذشته تلویزیون های فوغ باریک معرفی شد و این خبر از برنامه ریزی سونی داره
    و قسمت دوم که موج امید بیشتری رو داد و موندن موبایل در گرونه رو نضمین کرد ،برنامه ریزی کازو هیرای در مورد موبایل های ارزان قیمت و تمرکز روی اسیا و بالا بردن کیفیت موبایل ها نسبت به اپل و سامسونگ هست که نشان از تمرکز رو بخش موبایل های گران قیمت…..
    متاسفانه احتمال فروش قسمت تلویزیون ها نسبت به موبایل بیشتر…..
    وقسمت امیدوار کننده ی. دیگه ی سخنرانی کازوهیرای جذب سرمایه گذار که البته خییییلی سخت….

    واینم در نظر بگیرید که نیمی از ضرر یک میلیارد دلاری امسال سونی توسط هکر هایی که سونی پیکچرز رو هک کردن زده شد ،که مبلغی بالغ بر 500 میلیون دلار بوده است.
    و خبر امیدوار کننده ی دیگه در مورد Z2 وZ3 است که Z2 با فروش خوبش به خاطر کارایی و قیمتش،و Z3 به خاطر محبوبیتش طراحیش و کاراییش دارن رکورد فروش خوبی رو برای سونی میزنن…

    پاسخ

    MH.Tgh گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۲۳

    داش مهدی خییلی وقته نیستی کجایی،بابا. نه اینجا نه Mobile.ir بیا از صحبتات فیض میبریم.

    پاسخ

  22. اینجا بوکان استان آذربایجان غربی I love you sony

    پاسخ

    amir tx گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۵:۵۵

    اینجا هم تبریز استان آذربایجان شرقی sony is love

    پاسخ

    MHD Z3 compact گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۰۷

    یاشاسین تبریز…
    یاشاسین سونی…

    پاسخ

    Dr.zed گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۳۱

    بورا خوی
    دوکتور زد
    نماینده زنده و رسمی سونی در آذربایجان :))
    یاشاسین آذربایجان و سونی 🙂

    Hamed Kami گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۱۸

    بورا تبریز
    زد3 الیمده :d

    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۵۷

    اینجاهم لرستان،sony,you’re my love

    پاسخ

    h گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۵:۰۸

    Khoramabad i love sony

    Ali گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۵۴

    این جا هم اصفهان

    هنین حالا یهویی

    We love you sony

    Make.believe

    پاسخ

    Adidas گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۱۱

    اینجا مازندران
    I love you SONY 😉

    پاسخ

    امیرحسین گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۴۷

    اینجا بابل_مازندران
    Sony fadatsham elahi 😐

    Mohammad گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۲۸

    اینجا کرمان
    I love you sony

    MH.Tgh گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۴۳

    اه دمتون گرم مازندرانی هم داریم اینجا.
    آدیداس کدوم شهری؟
    امیر حسین کجای بابلی. من روستام بندپی شرقیه ساری زندگی میکنم

    Mohamm@reza گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۵۴

    اینجا فردیس.کرج
    sony.i belive you

    مهدی گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۱۴

    اینجا مشهد
    We just love sony and nothing else…

    Adidas گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۳۱

    چالوس

    محمد گفته:
    ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۱۰

    اینجا قائم شهر
    WE LOVE SONY
    Xperia Z

    نایک گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۹:۴۹

    بابا اصلا این جا ایرانه
    عشق است سونی
    عشق است ایران

    محمد جواد گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۰۰

    اینجا شیراز
    Sony is majestic

    پاسخ

    Yashar sp گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۱۴

    اینجا بجنورد
    Sony make believe 😉

    پاسخ

    Sajjad De Z1 گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۴۱

    اینجا خوزستان، ایذه
    JUST SONY

    پاسخ

    hossein گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۴۸

    یل یاتار طوفان یاتار یاتماز سونی پرچمی

    پاسخ

    Dr.zed گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۱:۴۵

    هانسی گوروهون بِلَ کمپانی سی وار، سونی چی لَرین حضرت هیرایی سی وار 😐

    پاسخ

    farogh گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۸:۳۸

    اینجا خراسان تایباد sony

    پاسخ

    ArmAnSony گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۰:۲۳

    ایول دادش کجای بوکانی ؟
    منم اونجام
    Just Sony Xperia and Bravia

    پاسخ

    SAMAN_Z2 گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۰:۴۹

    اینجا ایلام، صدای جمهوری اسلامی ایران
    JUST SONY.

    پاسخ

    parsa z3 گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۱۱

    اینجا تهران love sony

    پاسخ

    Alis گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۴۱

    سونی داره واگذار میشه شما هی میایین میگه ایجا لرستانه اینجا کردستانه اینجا افغانستانه اینجا شیراز اینجا خوزستانه

    پاسخ

    سجاد گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۲۶

    اینجا تهران

    عاشقتم سونی

    Make be lieve

    پاسخ

    Alireza گفته:
    ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۵۵

    اینجا تهرانه ینی شهریکه
    توش هر کیو میبینی عاشق تبریزه
    #hichkas

    پاسخ

  23. شرمنده این حرفو میزنم من خیلی سونی رو دوست دارم اما این آقای کازو هیرای خیلی پست فطرت هستش ازش دیگه حالم به هم میخوره
    لعنت بهش هم به اس پی کیت کت نداد که بخوره توسرش
    الانم لعنتی تمام پولاشو و تمام جیباشو پر از پوله راحت زندگی میکنه واقعا لعنت بهش اگه بخواد موبایلو واگذار بکنه
    البته من این رو هم بگم این کازو هیرای بخواد هر کاری هم بکنی یخواد سونی رو واگذار بکنه تنها کسی که متنفرم ازش همین کازو هیرای
    ولی تا 100 ساله دیگه هم سونی بهترین برند محبوب منه مخصوصا گوشی SP

    پاسخ

    badboy33 گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۰۰

    واگزار نمی کنن
    واگزار کنن ورشکست میشن

    پاسخ

    فرهاد گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۳۲

    ناراحت کننده است ولی در کل برند محبوب من بعد از سونی اپل هست و در نبود زد۴ به فکر آیفون ۷ خواهم بود

    پاسخ

    SONY ROSE گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۵۸

    tv و xperia رو هیچ وقت نمیفروشن
    مثل این میمونه یه آدم دو تا کلیه اش رو بفروشه
    امیدوارم z4 بتروکنه
    البته سونی از روی علم وایو رو فروخت ، چون میدونست در آینده لب تاپ دیگه فایده نداره و مردم بسوی تبلت و گوشی دارن میرن

    ali گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۲۳

    زد 4 در خواب بیاد خخخخ

    فقظ s6

    SONY ROSE گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۵۰

    خلایق هرچه لایق

    شرلوک هلمز گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۲:۰۹

    بزن ب چاک بینیم باوووو !!! اس 6 !!!! عاخه از پلاستیک گوشی میشه !!

    فری چشم قشنگه گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۴۷

    واگذار کنه خودم میخرمش اسمشو میزارم سونی سونگ…
    Sony Sung…
    خخخخخخخخخخ

    پاسخ

    ali.n گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۳۰

    خوب نبودن سیاست های هیرایی رو قبول دارم، اما دیگه اونجا پول به جیب نمیزنن بعد غیب بشن، سیستم مالی و مالیاتی ژاپن خیلی پیچیده و سختگیره و مدیران رده بالا با وجود داشتن زندگی خوب نمیتونن ثروت شخصی برای خودشون بیش از حد بردارند.

    پاسخ

    Armin گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۳۶

    الان باید موریتا بنیان گذار سونی زنده میبود که برندش به این روز نیوفته.معلومه چندتا جوجه نمیتونن یه کمپانی به این وسعتو اداره کنن.فقط بلدن بفروشن!

    پاسخ

    MH.Tgh گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۲۰

    بابا یه ذره به فکر تبلیغات باشید . الان سامسونگ پیشتازه دراین زمینه. به عنوان مثال شما جام ملت هارو نگا کنین نوت4 به عنوان نشان دهنده زمان میاد و چندینو چند بار تبلیغ میکنه. به جای شارژ مالی بخش موبایل بیاید یه ذره رو تبلیغ که فاکتور اصلی فروش هست کار کنید. محصول که تمام کیفیت و کارایی رو داره اما مشکل چیه که فروش نمیره خوب نداشتن شناخت مردم از اون هست. به خدا درصد خیلی خیلی زیادی که به بازار های موبایل میرن برای خرید هیچ اطلاعی ندارند و از فروشنده اطلاعات میخوان و اونا هم لطف میکنن و به فکر پول به جیب زدن خودشون هستن میگن سامسونگ،و…
    یا هم اون مردمی که تبلیغات هارو نگاه میکنن و به خرید میرن.
    مگه چند درصد مردم از موبایل اطلاعات دارن؟ یا برای خرید موبایل تحقیق میکنن؟ مردم میرن فروشگاه و از فروشنده گزینهمیخوان. من به عینه دیدم که چه دروغ هایی که نمیگن و چه حرف های مزخرفی که تحویل مردم نمیدن. مثلا میگن سونی اشغاله صفه ش یا بدنش ضعیفه و.. . به نظرتان مردم بی اطلاعات میرن سمت سونی؟؟!! نه. باید قبل هرچیز به فکر شناسوندن محصولات و اثبات قدرتش باشن تا اینکه کار دیگه ای کنن.
    هرکی فیلم wolf of wall street رو دیده میدونه که تبلیغات و فروش به کار آقای دیکاپریو میگن. اصلن بنجول ترین چیز هارو میشه با تبلیغ فروخت. متاسفانه درصد کثیری از مردم یا واسه کلاس میرن اپل میگیرن یا هم با توجه به تبلیغات فروشنده یا شرکت انتخاب میکنن. برای موفقیت باید روی خبر رسانی هاش کار کنه

    پاسخ

    pouya.dadashi.97 گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۵۲

    واقعا داداش با این همه محصول با کیفیت ولی هنوز به اندازه سود دهی فروش نداره،چرا چون تبلیغات نداره هنوز همه درست حسابی سونی و گوشی هاشو نمیشناسن که چه قدرتی داره،در کنار پیدا کردنه سرمایه گذار باید به فکر تبلیغات باشه،یعنی فوتبالو داشتم نگاه میکردم رو اعصابم بود که واسه نشون دادان وقط از نوت۴ پلاستیکی استفاده میکردن که تبلیغات بشه واسش از اون طرف هم همش تلویزیون هایه مسخره دامدونگو همش تبلیغ میکرد چرا چون واسه اینا کلی سود داره،آخه خدا این حرفارو باید بی کی بگه آدم ،از این طرف هم هر کس بی اطلاع میخواد گوشی بخره یا گوله تبلیغاتو میخوره یا از اون طرف فروشنده هایه بی انصاف میگن سونی این جور سونی اون جور البته بی انصافی نباشه که همشون هم این طوری نیستن،در کل سونی باید تبلیغاتشو بهبود ببخشه.
    امید وارم دوباره فروشش زیاد شه و به اوج برسه

    پاسخ

    suroush_k گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۴۷

    در مورد تبلیغات کاملا باهات هم نظرم
    سامسونگ فقط تبلیغه هر جا میبینی پوستر و بیلبورد
    حالا هم که تو جام ملتها

    پاسخ

    h گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۵:۰۵

    جام جهانی به اون بزرگی اسپانسر اصلیش سونی بود
    ولی تبلیغ باید هدفمند باشه مثلا برا انسان های نفهمی مث ایران باید تو شبکه 3 فقط تبلیغ کرد

    Armadilo گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۲۷

    آدم ابله تو بگو ماله ضرر دهیش چیکار کنه ؟

    پاسخ

    سجاد عاطفی گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۱۶

    فقط اینو میگم ………………………..
    نمیدونم در نبود سونی شما به کجا پناه خواهید اورد؟!!

    پاسخ

    حاجی گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۵۵

    بی زحمت دوباره اون مگس کُش رو بدین به من ….

    پاسخ

    Armin گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۵۵

    من در نبود سونی اخبار فناوری رو دنبال نمیکنم گوشی یا محصولات الکترونیکی به هیچ عنوان نمیخرم نمی خوام پولم تو جیب اونایی بره که حالمو بهم میزنن.به همون xperia x1 xperia sوxperia e1 خودم وفادار میمونم تا وقتی که نفس میکشم…..

    پاسخ

    Armin گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۴۸

    اینجا قلب من. دیوانه وار عاشق سونی وهمه طرفدارانش……….

    pouya.dadashi.97 گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۵۱

    منم باهاتم آرمین جان

    Armin گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۱۳

    مخلصم داداش.به امید یه خبر خوب از سونی.

    alireza_z3c گفته:
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۱۶

    استیو در مجمعی حدود یکسال پیش از مرگ خود اعلام کرد که هدف ما این است که بهترین محصول دنیا را بسازیم نه بزرگترین محصول را! در جای دیگر او می گوید من بارها از این جمله استفاده کرده ام که اپل باید مثل سونی بشود ( یا شرکتی در حد سونی) اما حالا که می بینم اپل برای خودش در کسب و کار یک اپل ( به معنای تمام کلمه است )

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here