فروش ویژه شارژرهای همراه سونی (پاوربانک) با تخفیف ویژه

13
۲۳,۵۳۲

power-bank12
با وجود پیشرفت روز افزون در تکنولوژی و به خصوص در صنعت گوشی های هوشمند، همچنان مصرف بالای باتری یک دغدغه بزرگ برای کاربران محسوب میشود. نیاز بالای کاربران به تلفن های همراه و تبلت ها باعث شده تا این ابزارها به یک عضو جدایی ناپذیر زندگی افراد بدل شوند. عضوی که شاید دوری از آن حتی برای یک مدت کوتاه باعث مشکلات فراوانی برای کاربران شود.

کمتر کسی است که برای گوشی هوشمند یا تبلت خود دغدغه تمام شدن باتری را نداشته باشد. به طور حتم شارژر های معمولی همیشه نمیتواند کاربردی باشد و در مواقع سفر و یا مناطقی که دسترسی به برق شهری وجود ندارد کارساز نخواهد بود.

شارژر های همراه سونی یا همان پاوربانک ها ابزارهایی مناسب هستند تا در هر نقطه و مکانی عملیات شارژ گوشی های هوشمند و یا تبلت ها را بر عهده بگیرند. شاید با توجه به قیمت پاوربانک های موجود در بازار این ابزارها هنوز به خوبی جا نیافتاده باشند اما امروز فرصتی است که شما میتوانید با قیمتی استثنایی یک شارژر همراه را برای خود خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی نگین خاورمیانه که طرف قرارداد با سایت تخصصی اکسپریا نیز هست فروش ویژه پاوربانک های سونی را در وبسایت خود برای مشتریان در نظر گرفته است. در این طرح ویژه که از 18 مهر ماه به مدت یک هفته بر قرار است شارژر های همراه سونی با تخفیف ویژه به مشتریان واگذار میشود.

در این طرح شارژر همراه سونی مدل CP-S5 با تخفیف 30% از قیمت 154 هزار تومان به 107 هزار تومان برای خریداران قابل سفارش است.

خرید پاور بانک مدل CP-S5 سونی با تخفیف 30 درصدی

power-bank-powers

در این طرح همچنین سایر پاوربانک های این فروشگاه نیز با تخفیف ویژه تا 30 درصد همراه هستند. برای مشاهده تمامی پاوربانک های فروشگاه اینترنتی نگین خاورمیانه از لینک زیر استفاده کنید.

فروش ویژه پاوربانک های فروشگاه اینترنتی نگین خاورمیانه

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

13 دیدگاه ها

  1. با سلام.
    بعضی دوستان نظراتی ارایه میدن که ندن بهتره.شما عزیزانی که عادت به آشغال خریدن ارزون دارید نظرتونم برای خودتون نگه دارید لطفا.
    انگلیسیها ضرب المثل جالبی دارن،میگن ما هنوز انقدر پوالدار نشدیم که پول بابت جنس ارزون بدیم!
    خود بنده شاید پول دوتا پاوربانک سونیرو دادم اما عملا هیچ تا اینکه یه سونی ده هزار میل خریدم و بیش از پیش به سونی ایمان آوردم.
    به امید موفقیت روز افزون این برند خوب،با کیفیت و مشتری مدار.
    و البته به امید باز شدن چشمان برخی دوستان تا چشم بسته تخیلات ذهنی خودشونو نخوان تحمیل کنن به دیگران جهت تخریب یه برند محبوب،دیگه اینو حداقل همه میدونن توی باطری سونی حرف اولو میزنه…

    پاسخ

  2. دوستان با تمام احترم و علاقه ای که به سونی دارم اما اگر تو همینن سایت نگین خاورمیانه بگردید می بینید قیمتهای پاور بانک های سونی در مقایسه با خیلی از کمپانیها بالاست و این راه و رسم رقابت تو بازار بی رحم امروز نیست

    پاسخ

    کیانا گفته:
    ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۳۶

    آقا محسن از قدیم گفتن هیچ ارزونی بی علت نیست. اگه جنس خوب و با کیفت می خوای باید پول بیشتری هم بدی

    پاسخ

  3. سلام پاور بانک برای اکسپریا سی هم هست اخه انقدر ولتاژ گوشی عجیب غریبه فقط باشارژر خودش شارژ میشه این پاور بانک با همه ولتاژ ها همخونی داره؟

    پاسخ

  4. گرونه کجاش تخفیفم داده من سیلیکون پاور رو ۷۰ خریدم میده ۱۲۰
    خرید دارید فقط فقط بامیلو به ثانیه ای پولتو برمیگردونن بن تخفیف دارن اگه نخوای نمیپیچونن راحت میگیرن همه کارکناش خوش اخلاق و مودبن. کلا عالیییییه

    پاسخ

    علی گفته:
    ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۰۹

    دوست عزیز، آقا مهدی لطف می کنین بگین کدوم مدل سیلیکون رو خریدید؟ و سایت نگین خاورمیانه همون پاوربانک رو 50 بالاتر میده یا پاوربانکی با ظرفیت بالاتر و مشخصات دیگه رو این قیمت میده؟؟

    پاسخ

  5. سرعت شارژ اینا پایینه؟

    پاسخ

    مجتبی گفته:
    ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۱۹

    کیـــــــبــــورده جَــــدیــد ســــونی ( XPERIA KEYWORDS) اومده ها

    چرا لینکشو نمیزارید

    پاسخ

    اشکان z3 گفته:
    ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۹:۴۳

    این دوستانی که میگن سونی گرونه. .
    منم 2 سال پیش همینو میگفتم بعد یه چینی گرفتم اولاش خوب بود بعد 6 ماه دیگه درست شارژ نمیکرد یا باید نصف روز بذاشتی تا یه مقدار شارژ بگیره .
    الان 1 سال بیشتر سونی دارم مثل مرد کار میکنه کیفیت سونی یه چیز دیگه است .
    کیفیت رو فدای یه مقدار بالا پایین نکنید..

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here