فعال سازی اندروید به 1.5 میلیون دستگاه در روز رسید

0
۲,۸۸۶

eric-schmidt-dmobile
عدد فعال سازی اندروید یکی از آن مواردی است که گوگل خیلی علاقمند مانور روی آن است و هرگز ذکرش را فراموش نمی کند. هر وقت یکی از مدیران گوگل در کنفرانسی صحبت می کند، باید منتظر اعلام عددی جدید برای آمار فعال سازی روزانه دستگاه های اندرویدی باشیم.

این بار آقای اریک اشمیت، مدیر عامل اسبق و رئیس هیئت مدیره فعلی گوگل در کنفرانس Dive Into Mobile که سایت AllThingsD برگزار کننده آن است، تایید کرده که گوگل روزانه 1.5 میلیون فعال سازی را برای دستگاه های اندرویدی ثبت می کند.

آخرین آمار فعال سازی اندروید 1.3 میلیون در روز بود که 100 هزار دستگاه کاهش را نسبت به رکورد 1.4 میلیونی قبل از آن نشان می داد. حال به نظر می رسد که بعد از یک دوره نزولی کوتاه مدت، دوباره روند فعال سازی سر به آسمان گذاشته.

آقای اشمیت می گوید که گوگل همچنان با ثبات در مسیر رسیدن به 1 میلیارد دستگاه اندرویدی فعال تا پایان سال 2013 حرکت می کند. این، نسبت به رقم 750 میلیون دستگاه فعال که ماه گذشته لری پیج تایید کرد، افزایشی 25 درصدی خواهد بود.

آقای اشمیت می گوید کلید این رشد پایدار یا حتی وصل کردن تمام مردم دنیا به اینترنت در پایان دهه جاری میلادی این است که قیمت دستگاه ها به مرز 100 دلار کاهش یابد، چیزی که او معتقد است به زودی میسر خواهد شد. اما تصور کنید که این رشد در عرصه های مختلف، چطور کاربران جهانی اینترنت یعنی شاهرگ حیاتی گوگل را افزایش می دهد و پتانسیل بالقوه کسب درآمد گوگل از راه های مختلف به خصوص تبلیغات را نیز به همچنین.
narenji

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here