فلش بک:نمونه عکس های گرفته شده با دوربین 8 مگاپیکسلی xperia p

79
۱۵,۷۲۰

DSC_1154

همیشه وقتی حرف از دوربین ها و سنسورهای سونی میشود،تمام متخصصین و حتی عموم مردم،کیفیت بسیار بالای آن را تحسین میکنند،اما وقتی همین سنسورهای ساخته ی دست سونی بر روی گوشی های هوشمند این شرکت سوار میشود،عده ای از کیفیت پایین تر آن نسبت به سایر رقبا سخن میگویند.اما آیا واقعیت اینطور هست؟!

اگر بخواهیم به صورت غیرتخصصی اما واقع بینانه بررسی کنیم،گفتن یک ضرب المثل برای آن کافی است!مسلما باید بگوییم،آن چه عیان هست،چه حاجت به بیان است؟! تعجب نکنید،برای ثابت کردن این جمله میتوانید شاهد عکس های گرفته شده از دوربین 8 مگاپیکسلی xperia p باشید که توسط ما جمع آوری شده است.فراموش نکنید،این گوشی از یک لنز معمولی 8 مگاپیکسل بهره میبرد و تولید آن برمیگردد به سال 2012،یعنی زمانی که سونی تازه روند رو به پیشرفت تولید اسمارتفون های خود را گام به گام طی میکرد!

در ضمن به دلیل حجم بالای تصاویر و راحتی شما عزیزان،سایز تمامی عکس ها از نظر اندازه و حجم،کوچکتر شده اند که قطعا در کیفیت تصاویر مخصوصا به هنگام زوم کردن کمی تاثیر گزار خواهد بود!

حالا خودتان قضاوت کنید که لنز تحسین شده G با سنسور 20.7 مگاپیکسل،با جدیدترین فناوری های به کاربرده شده در آن که بر روی پرچمداران اخیر این شرکت استفاده شده است،چه کیفیتی را از خود ارائه خواهد کرد؟!

DSC_1552

DSC_1560

DSC_1407

DSC_1452

DSC_1472

DSC_1482

DSC_1329

DSC_1305

DSC_1294

DSC_1216

DSC_1157

DSC_0083

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

79 دیدگاه ها

  1. ناموسا خیلی بچه این
    شما تنظیمات دوربین lumia 1020 رو ببینین بعد ادعا کنین درسته دوربین های سونی همیشه زبون زد بودند
    ولی دیگه شورشو در آوردین میگین سامسونگو آشغاله. شما برو تو یه سایت معتبر مقایسه هارو ببین بعد بیا حرف بزن
    مثلا z1 20 مگاپیکسلی بود حالا برو مقایسه z1 با هم رده هاشو ببین تو هیچ سایتی نگفته دوربینش از بقیه سر بود. هیچ فرقی با 13 مگاپیکسلی ها نداره.
    بهترین لنز های دنیا رو carl zeiss میزنه به نظر من بهترین دوربین تو گوشی که تو عمرم باش کار کردم lumia 1020 بوده تنظیمات دوربینش عینه dslr میموند! من حرفه ای نیستم تو این مباحث ولی اینقدرو حالیمه.
    خیلی بچه بازی این حرفایی که راجب سامسونگ میزنین عینه یه مشت بچه که میگن اسباب بازی من بهتره
    دوربین های سامسونگ خیلی هم خوبن هیچ کمی و کاستی نسبت به بقیه ندارن بخوای خیلی تخصصی نگاه کنی آره شاید یه چیزایی پیدا کنی ولی در کل دوربین های سامی هم عکسای عالی میگیرن.

    پاسخ

  2. آقا بابت خبر ممنون… ولی راسیتش من خودم حدود 9که sp دارم روی حالت فیلمبرداری افتزاح ولی نمیدونم چرا با برنامه های مثل ar affect میزارم در حد 1080فیلم میگیره…. توی حالت عکاسی روی حالت دستی عکس های خیلی خوبی میگیره….. امیدوارم شرکت بزرگ سونی یه فکری به حال این sp برداره….

    پاسخ

  3. سامسونگ با یک سری دست کاری های نرم افزاری در رنگ ها و… کاری میکنه تا عکسهاش قشنگ تر دیده بشن اونوقت بعضی ها فکر میکنن لنزهای سامسونگ بهترن! 🙂 (درست مثل کاری که درمورد صفحه نمایش هاش انجام میده، (اغراق در رنگ ها!)

    پاسخ

  4. اقا چراااااااااااا نظر تایییییییید شدهههههههه منننننننننننننن روووووووووووو پاکککککککککککککک میکنیننننننننننننننننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مگه من چی گفتم غیر از تقلبای سامسونگ و مفهوم رزولوشن و اندازه عکس واقعا از سایتی مثل شما این اقدام قبیحانه واقعا انتظار نداشاتم.
    حالا خوبه من طرفداری سونییی رو کردم…………………………………………………………………………

    پاسخ

  5. با سلام.به نظر من همه این عکس ها ویرایش شدن من خودم اکسپریا پی داشتم عکس های خوبی میگرفت نه این طور.شک نکنید تمام این عکس ها ویرایش شده اند.

    پاسخ

    سید مهدی کاوسی گفته:
    ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۴۴

    دوست عزیز بدون هیچگونه ادیت هست جز تغییر سایز عکس! ادیت بشه جزئیات مشخصات عکس از بین میره!
    اگه ادیت شده این تصاویر رو قرار میدادم،به هیچ عنوان باور نمیکردید که با گوشی گرفته شده!
    موفق باشید

    پاسخ

  6. دوربین اس پس خیلیم بد نیس؛ فقط یه کم بگیر نگیر داره. یعنی تو شرایط نوری مناسب عکسای خوبی میگیره، بنده خدا!!!! D:
    من خودم قبلا اکسپریا Ray داشتم که واقعا دوربینش خوب بود. دوربین SP به نظر من به پای اون نمیرسه. چون من خودم از عکاسی ماکرو خوشم میاد، فوکوس دوربینو رو حالت تاچ گذاشتم ولی بعضی وقتا اصلا خوب فوکوس نمیکنه. ولی فک کنم برای عکاسی منظره قابل قبول باشه.
    این عکسا هم خودم با اس پی تو حالت دستی گرفتم.
    http://up.xperian.ir/do.php?imgf=qmi9iq4edrtl63apgch8.jpg
    http://up.xperian.ir/do.php?imgf=DSC-0257.jpg
    http://up.xperian.ir/do.php?imgf=DSC-0250.jpg
    http://up.xperian.ir/do.php?imgf=DSC-0262.jpg

    ممنون میشم یه نگاهی به عکسا بندازید…..

    پاسخ

    شرلوک هلمز گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۴۸

    اینم عکسایی که من با اس پی خودم گرفتم ، نه ویرایش کردم نه براویا و نه هیچ چیز دگ ، عکس خود دوربین هست :

    http://p30up.ir/images/wbf1ho5d91w0hiw6aeu.jpg
    http://p30up.ir/images/wy7af0nu904dwxe5v7wz.jpg
    http://p30up.ir/images/h6f6amotmreg2q5tb.jpg
    http://p30up.ir/images/bfrl0jhiq30xhp2d4cu.jpg

    پاسخ

    Mahyar97 Xperia SP گفته:
    ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۵۲

    من هم عکسها رو بدون هیچ ادیتی گذاشتم. در ضمن، عکس آخری خیلی خوب بود، دست مریزاد!! 😉

    پاسخ

    شرلوک هلمز گفته:
    ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۴۸

    فدایی داری 😉
    عکسای توهم خیلی خوب بود واسه همین گفتم منم کامنت بدم

  7. باور کردن کیفیت دوربین های اکسپریا و کلا گوشی های سونی برای طرفداران پلاستیک و گوشی های آشغال کره ای بسیار سخت است و آنها را دچار افسردگی میکند… طرفداران گوشی های کره ای با راه اندازی شایعات کاملاً غیر واقعی در سایت های مختلف سعی در ضعیف جلوه دادن دوربین گوشی های سونی در نزد افکار خریداران مبتدی که اکثراً تشکیل دهنده خریداران گوشی هستند را دارند ولی غافل از اینکه کسی که در خرید موبایل حرفه ای باشه انتخاب اول و آخر اون گوشی سونی هست نه گوشی های ظاهر پسند ولی باطن دروغ کره ای
    آنهایی هم که میان اینجا و با استناد به چرندیات دو سه سایت دروغگو و خودفروش خارجی،، دروغ های آنها را نقل می کنند، بدانند که شما آنقدر معلومات تان در مورد گوشی های موبایل ضعیف هست که بدون آنکه یک گوشی رو از نزدیک ببینید مثلاً همین اکسپریا پی و یا سایر گوشی های سونی راجب آنها نظرات غیر واقعی میدهید
    برای مقایسه دوربین گوشی های سونی با سایر کمپانی ها اصلاً احتیاجی به اکسپریا z2 و Z3 نیست چون با کیفیت دوربین اکسپریا زدوان هم میتوان همه گوشی های سایر کمپانی ها را مغلوب کرد… البته همانطور که گفتم باور این موضوع برای طرفداران پلاستیک خیلی سخت و دردناک هست و آنها به هر دری میزنند تا آشغال بودن گوشی هایی که طرفدار آن هستند را انکار کنند ولی کم کم دروغ بودن مشخصات گوشی های کمپانی های دیگر به خصوص کمپانی های کره ای در برابر گوشی های سونی مشخص خواهد شد

    پاسخ

    siroosj گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۴۴

    به نظرم یکم داری جانب داری میکنی!!!
    یه مقداری سونی بی انصافی میکنه کسایی که xperia l دارن که سخت متنفر شدن از سونی!!!
    سونی بلافاصله تا یه پرچم دار جدید میزنه پرچم دار قبلیش از یادش میره(اینو میشه از رو 4k و120fp که اختصاصی زد 2 بود فهمید)
    این که کیفیت ساخت گوشی های سونی بالاست شکی توش نیست اما ایا سونی ایتقدر به فکر کاربراش هست؟؟؟؟!
    ضمنا تو ضمینه نرم افزار سونی خیلی ضعیفتر عمل میکنه(با سخت افزاری که پرچمداراش دارن نباید هنگ کردن معنی داشته باشه)
    من هرموقع یه سوژه برای عکاسی گیرم اومده یا دوربین از دسترس خارج میشه یا گوشی بعد از عکاسی هنگ میکنه

    پاسخ

    PedramApk گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۱۰

    ما که هرکی دیدیم از L راضی بود
    اگه می خواین سامسونگ رو بشناسید یه سر به تعمیرگاه های تلویزیون بزنید

    پاسخ

    man گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۴۳

    آنطور که از حرفات معلوم است حتی گوشی های سونی را از نزدیک ندیدی و احتمالاً یکی از گوشی های مزخرف سامسونگ و یا غیر واقعی الجی را داری

    پاسخ

    mehdi گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۱۲

    منم موافقم رفیقم L داره همش از دوربینش و آخرین آپدیتش می ناله! جالب اینجاس که سونی اعلام کرد هیچ آپدیتی برای این مدل نمیاد و حالا نمیدونم دارندگان L با این آپدیت پر از باگ باید چیکار کنن!!

    پاسخ

    man گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۲۶

    من اولا افتخار می کنم که از گوشی های سونی جانبداری بکنم چونکه در دنیا بهترین هستند.. اولش گالکسی نوت داشتم آنقدر دراجرای سبک ترین برنامه های اندرویدی که حتی گوشی های چینی هم به راحتی اجرا می کنند هنگ کرد و آنقدر باطریش افتضاح بود و بدنه اش گرم شد تا آخر دست در دستم سوخت!!!! با کلی ضرر فروختم الان که گوشی سونی خریدم میفهمم که بهترین هستند لااقل مثل گوشی های سامسونگ هنگ نمی کنند و یا از شدت گرما نمیسوزند.. البته اچ تی سی و الجی هم به هیچ وجه ارزش خرید ندارند

    پاسخ

  8. یه جای کار سونی میلنگه!!!!
    خیلیا دوس دارن بدون اصلاح عکس,عکاسی کنن
    بعد از گرفتن عکس پردازش تصویری که توسط دوربین روی عکس صورت میگیره یه مقداری کنتراست عکسو پایین میاره اما سامسونگ یا اچ تی سی کنتراست عکسو بالاتر نشون بدن تا عکس خوش رنگ تر به نظر یرسه این به نظرم یک مزیت نسبت به دوربین هاسی سونی!
    شاید کیفیت عکس هایی که با گوشی سونی ثبت میشه خوب باشه اما رنگش(کنتراست) چنگی به دل نمیزنه!
    حداقلش سونی میتونه یه گزینه به منوی دوربینش برای تنظیم دستی کنتراست اضافه کنه
    اگه این گزینه رو اضافه کنه تقریبا میشه گفت دوربیناش بی نقصه!

    پاسخ

    شرلوک هلمز گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۰۲

    با خودت چند چندی ؟؟؟
    خودت میگی دامدونگ رنگ هارو زیاد میکنه و کنتراست رو میبره که عکس ها خوب بشه بعد میگی مزیت خیلی خوبیه این ؟!!
    حالت خوبه ؟؟ تو همون عکس هایی که با اون گوشی اس 3 یا اس4 گرفتی رو بذار تو کامپیوتر با امثال زد و پی مقایسه کن بعد بیا بقیه حرفمو بگم ،،،
    سنسور های سونی بهترین سنسور های دوربین تو دنیا هستن

    پاسخ

    siroosj گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۲۴

    منظورم اینه کنتراستش عادی باشه نه پایین بیاره میفهمی؟!!!
    ضمنا من z1 با s5 مقایسه کردم !!!
    سونی کنتراستو پایین میاره برای اینکه قسمت های تاریک وضوح بیشتری داشته باشن
    دوتا عکس بگیر یکی عادی یکی کنتراستو بالا ببر(متعادل) ببین کدوم بهنره و طبیعی تره برای من که z1 دارم اونی که دستی کنتراستشو بالا میبرم هم طبیعی تره هم بهتره

    پاسخ

    man گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۵۶

    تو به درستی عکس های غیر واقعی گالکسی s5 را با هشت مگاپیکسل اکسپریا زدوان مقایسه می کنی که صددرصد باز هم اکسپریا زدوان خیلی بهتر از گالکسی S5 هست….. به خدا اگه گالکسی s5 را با دو مگاپیکسل اکسپریا z2 مقایسه کنی بازهم دوربین اکسپریا z2 با تنظیمات 2 مگاپیکسلی از 16 مگاپیکسل گالکسی s5 بهتره
    کلا اگه دوربین گوشی های سامسونگ مثل گالکسی s5 هم بهتر بود که نیست بازهم دادن پول به همه گوشی های سامسونگ مثل گالکسی s5 یعنی انداختن پول به سطل آشغال هست.. تو که اومدی از گالکسی S5 طرفداری میکنی، آنقدر ناشی هستی که پول خودت را به گوشی با شکل و قیافه بسیار عقب مانده با اون جنس بدنه صد هزار تومنی هدر میکنی،،، اگه پرچمداران سامسونگ قیمتشان پانصد هزار تومان باشه شاید بشه برای استفاده به عنوان گوشی دوم در کنار اکسپریا اس پی و یا اکسپریا سی استفاده کرد البته بایستی مثلاً قیمت نوت3 و گالکسی s5 بایستی قیمتش پانصد هزار تومان باشه تا شاید به خریدشان فکری کرد

    mehdi گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۰۸

    سیروس کاملا قبول دارم حرف دل منو زدی! مشکل سونی تو کنتراست عکس هاش هست. در حالی که تو دوربین های سونی این مشکل نیست! نمی دونم چرا تو گوشی هاش این کارو می کنه

    man گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۰۰

    پس معلوم است که امثال تو حتی دوربین گوشی های سونی را از نزدیک ندیدی که آنرا با دوربین گوشی های آشغال سامسونگ و اچ تی سی مقایسه میکنی… برای امثال تو بهتره که از گوشی های سامسونگ استفاده کنی تا شاید با گرفتن عکس های مصنوعی حال کنی در حالیکه هر کسی یکمی از گوشی چیزی سرش بشه به هیچ وجه سامسونگ و اچ تی سی نمیخره به خصوص با اون رابط کاربری مسخره و عقب افتاده این دو بلکه انتخاب نهایی هر آدم حرفه ای سونی هست

    پاسخ

    siroosj گفته:
    ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۵۸

    اومدین اینجا چیکار کنید مثلا گفتم سونی اینطوری کرده جواب منو بدید
    کسی که میاد میگه گوشی دستت نگرفتی باید به تو بگم یه سر به عکسای گرفته شده با z1 بزن تو انجمن بد بیا حرف بزن
    مردم عقلشون به چشمشونه وقتی رنگش خوب نیست اصلا کار به کیفیتش ندارن سونی عکساش خوش رنگ نیست

    پاسخ

  9. xperia P واقعا عالی بود
    اولین گوشی قاب الومنیمی داشت
    کیفیت صحفه بی رقیب
    دوربینش که اینه
    فقط باطریش اشغال بود

    جالبترین چیزش این بود که دکمه هوم و بک و منو روی اون نوار شیشه ای بود و عملکرد فوق العادهی داشت برعکس s و u که کار کردن باهاشون واقعا عذاب اور بود

    پاسخ

  10. بمده هم xperia p داشتم. دوربینش فوق العاده خوب بود و نویز نداشت. من اونزمان بین s و p گیر کرده بودم ولی بخاطر صفحه نمایش بهترش انتخابش کردم و از همه لحاظ عالی بود بغیر از باتری.

    پاسخ

  11. سلام
    این عکسها واقعا قشنگه دوست عزیز و معلومه با کیفیت بسیار بالایی عکس گرفته من اس پی دارم و نمی دونم من نمی تونم باهاش عکس خوبی بگیرم یا واقعا نمیشه چون رنگ ها رو کمی سرد تر از رنگ های گرفته شده با دوروبین این گوشی نشون میده
    یخ سوال دیگه ممنون میشم بگید این عکس یکی مونده به آخری مربوط به کجاست ؟

    پاسخ

    سید مهدی کاوسی گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۴۳

    ممنون از لطف شما.
    عکس یکی مونده به آخر در مسیر گچسر به دیزین هست.(در جاده چالوس)

    پاسخ

  12. من خودم قل زد پی داشتم هارد بریک شده خدا وکیلی 3تا عکس گرفتم به هر کسی نشون میدم میگه با دوربین گرفتی نه با گوشی خیلی عالی بود اکسپریا پی از اس بیشتر قبولش داشتم کاش میشد دوباره درست شه

    پاسخ

  13. خب خب اومدی عکس های pرو آوردی که بگی دوربین سونی خیلی خوبه، بزار من برات بگم، بقیه 8 مگاهای سونی من جملهsp, l, m2,جزو بدترین 8 مگاها هستند، یعنی با 5 مگ سامسونگ نمیتونن رقابت کنند چه برسه به 8 مگی مثه نوت 2،، دوربینs; ion, acros جزو پرنویزترین دوربینها هستن و البته ضعیف ، دوربین های z, zl, zr جزو متوسط ترین 13 هستن درمقابل 13 اس 4 مثه جوک هستن حتی جلوی 8 گراند2 ضایع میشن بدجور، 20 مگاها جزو بدترین هستن،
    اما p جزو محدود دوربین های خوب سونی هستش که خیلی بهتر از s وt هستش هرچند به هیچ وجه به 8 مگ گراند 2 نمیرسه،؛
    عکسها ی p خیلی زرد رنگ و غیرطبیعین، و میزان جزئیات در حد 8 مگی مثه اس3 نیس
    فیلم برداریش ضایعه، رو آندروید 2.3 بدترین نویز و رنگ ممکنه رو داشتدیعنی بی مصرف، بعد 4.0.4 جزئیات بالا رفت ولی نویز همچنان فیلم برداریشو بی ارزش کرده بود
    رفتی عکس از تنها دوربین 7از 10 سونی آوردی، خخخخ فک کردی همه مثه کاربران اینحان که جز دو گوشی سونی در دست و سامسونگ در خواب چیزی ندیدن

    پاسخ

    Milad گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۲۷

    دوربین هایی که سونی میزنه حرف نداره
    شکی در این نیس قابل توجه شما دوست عزیز مهم اکسپریا پی داشتم هم اس 3 و عکس هایی که با اکسپریا پی گرفتم خیلی سر تر از اس 3 بوده تفاوت زیادشون تو رنگ هاشونه که اس 3 رنگ ها رو بیش از حد پر نشون میده و غیر طبیعی
    ولی اکسپریا پی اصلا اینطور نیست
    همه ی این مقایسه ها رو هم تو کامپیوتر انجام دادم نه صفحه ی خود گوشی.
    البته اکسپریا تی ایکس به مراتب از پی بهتر و اکسپریا زد هم از تی ایکس بهتر
    اکثر گوشی هایی که داشتم از خانواده ی اکسپریا بوده این وسطا چن د تا سامسونگ هم داشتم مثه اس 3 ولی توی دوربین سونی خیلی بهتر از سامسونگ بوده

    پاسخ

    ss گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۳۷

    واقعا عکس اس3 نداری واسه همین اینو میگی،
    در ضمن من گقتم که p تک دوریین خوبه سونیه، بقیه افتضاح ، تی و z هیچ حرفی مقابل نوت 2 ندارن چه برسه به نوت 3،
    اومدن عکسهای تک دوربین سونیو آوردن، در ضمن p گوشی زمان سونی اریکسون هستش که بعد از خریدن اریکسون فقط اسم سونی رو گوشی رفت، و درست مثه زمان اریکسون دوربین و مانیتورش بهتر از گوشی های صرف سونی هستش

    پاسخ

    ali.n گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۱۹

    فکر کنم باید سایت از تک تک گوشی ها ی سونی عکس بزاره تا تو کم کم به این لیست معدود هات اضافه کنی، مطمئنم اگر این عکسها نبود، الان میگفتی دوربین p هم اشغاله

    man گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۱۲

    آهای ss پلاستیک دوست…
    بهتره بدونی حتی دوربین اکسپریا پی هم از پرچمدار فعلی سامسونگ یعنی نوت4 و گالکسی s5 هم بهتره
    من خودم با اکسپریا تی ایکس همه گوشی های سامسونگ مثل نوت3 و گالکسی اس فور را از لحاظ کیفیت عکس شرمنده کرده ام و با تنظیمات دستی اکسپریا زدوان در حالت 8 مگاپیکسل دوربین گالکسی s5 را ثابت کردم که کمتر از دوربین 8 مگاپیکسل اکسپریا زدوان هست پس الان نتیجه می گیریم که دوربین گوشی های اکسپریا z2 و Z3 از گوشی های سال آینده سامسونگ مثل نوت5 و گالکسی s6 هم بهتر هستند چه برسه به نوت4 و گالکسی s5
    بهتره یه خبر ناراحت کننده دیگری هم بهت بگم و آن اینکه با دوربین 8 مگاپیکسل اکسپریا زداولترا که حتی فلش هم نداره دوربین نوت2 و گالکسی s3 را مجبور به تعظیم در مقابل زداولترا کردم
    اینجا زیاد از اشغال های سامسونگ تعریف نکن چون همه کاربران این سایت حرفه ای هستند و اشغال های سامسونگ را از نزدیک دیدند و با آنها کار کردند و به خاطر این است که یک ریال هم به گوشی های سامسونگ پول نمی دهند

    sajad گفته:
    ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۵:۲۳

    تو که جز یه مشت پلاستیک چیز دیگه ای ندیدی چرا درمورد گوشی های حرفه ای سونی نظر میدی؟برو به پلاستیکت بچسپ!!!

    ArminAbdi گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۴۵

    یعنی واقعا با این کامنت آبروی خودتی بردی ss ! یعنی واقعا فکر میکنی تعداد پیکسل ها نشان دهنده ی کیفیت عکسه؟ نه عزیزم تعداد پیکسل نشان دهنده ی ابعاد عکسه.
    در ضمن این جا خیلی از کاربر ها با موبایل های مختلف از جمله موبایل های مختلف سونی کار کردن به همین دلیل کسی به این چرندیاتت گوش نمیده

    پاسخ

    sooren20000 گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۲۱

    با اینکه من اصلا اها شرط بندی نیستم ولی حاظرم شرط ببندم شما نه با تی نه با تی ایکس نه کار کردی نه حتی تو شعاع 100 کیلومتری رد شدید!!!!!!!!!!!
    من با دوربین گوشیم عکسایی میگیرم که مخ ادم سووووت میکشه.در رابطه با سامسونگم دوست عزیز بد نیست بدونی دو نکته وجود داره که هردو تقلبی بزرگ محسوب میشه:اول پنل امولد که بی نهایت تصویر غیر واقعییییی و صد البته اشباععععععععع شده وجود داره.دوم اینکه عکس هایی که گرفته میسشه با دوربین های سامسونگ با چیزی کخ میبینید تفاوت قابل ملاحظه ای دارد حتی اگر فرض رو هم بر این بگذاریم که پنلش امولد نباشه بازم عکسایی روتوش شده و کاملا مصنوعی و تو خالی و پوچ بهتون تحویل میده که اصلا تو عالم واقعیت چنین چیزی وجود خارجی ندارد برای همینم هست که میگم پوچ و توخالی.در ضمن همونطور که دوستمون اشاره کردند مگاپیکس در عکاسی فقط اندازست شما دوربین 50 مگی نوکیا رو هم در نظر بگیرید بازم عاجزه یک عکس 6*4 که دوربین 8 مگی یک دوربین عکاسی میگیره بگیره برای روشن شدن این رو بهت میگم:3920*2940که طول و عرض عکس هام هست رو در هم ضرب کنید میشه 11524800 که با یک تقسیم بر مگا (در حوضه ارتباطان و فناوری این عدد 1024 هست) مقداری بیشتر از 11 مگ دوربین در خودکار فوقالعاده و 4128*3096 تقسیم بر 1024 میشهتقریبا با کمی رند کردن 12.5 مگ پس روشن شدید که طول و عرض در هم ضرب بشه و تقسیم بر 1024 میشه مگا پیکس.

    پاسخ

    sooren20000 گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۲۳

    اشتباه رو تصحیح میکنم: عاجزه عکس 3*4 بگیره………….

    پاسخ

    شرلوک هلمز گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۳۹

    چرت و پرت نگو باووو ، کجای اس پی دوربینش بده ؟ اصن خودت تا حالا با اس پی کار کردی ؟ من 7 ماه اس پی دارم اینم عکساتش :

    http://p30up.ir/images/wbf1ho5d91w0hiw6aeu.jpg
    http://p30up.ir/images/wy7af0nu904dwxe5v7wz.jpg
    http://p30up.ir/images/h6f6amotmreg2q5tb.jpg
    http://p30up.ir/images/bfrl0jhiq30xhp2d4cu.jpg
    نه عکسارو دستکاری کردم نه از آلبوم با براویا انجین اسکرین شات گرفتم ، همشون طبیعیه ،،،
    دگ هم نبینم در مورد اس پی بد بگی ،

    پاسخ

  14. من هم کلی عکس با کیفیت با sp گرفتم که اگر ببینید باور نمی کنید!

    پاسخ

    poory123 گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۱۰

    والا اس پی من که خیلی بده دوربینش!تو بهترین شرایط با بهترین برنامه ها و برنامه خودش عکسیدم بازم وقتی یه کوچولو عکسو میکشی جلو(زوم میکنی)حالت از عکس به هم میخوره!البته نکین من بلد نیستماا! با دوربین dslr همچین میعکسم حالشو ببرید:D

    پاسخ

    ss گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۳۱

    نه داداش عکاسی تو ایرادی نداره دوربین sp مزخرفه، مثه بقیه گوشی های سونی ( بجز t2 )
    اگر قرار باشه که عکس رو زوم نکنی و ساده نگاش کنی یه 3 مگاپیکسل مثه k800 کافیه کافیه، پس وقتی داداشمون عکس p رو گذاشته بدون سایز کامل، عکس دوربینe1 هم در این حالت عالیه؛ خداوکیلی اگر زوم نکنیspiro هم عالیه،

    پاسخ

    ali.n گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۱۷

    خخخ بجز t2!!!! کیفیت زوم بستگی زیادی هم به شرایط نوری و میزان ایزو و… داره….. همه دوربین ها در این حالت عالی نیستن، اینقدر مبالغه نکن.

    sooren20000 گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۰۴

    دوستان دوربین گوشی اکسپریا تی در نوع خودش تو 4.3 حرف های زیادی برای گفتن داره هر کی میگه نه معلومه با گوشی درست کار نکرده.تازه من دیگه مثل قبل حوصلم نمیاد دستی تنظیم کنم.رو خودکار فوق العاده عکس میگیرم تقریبا عالی میشهاما در نوع خوش.حالا نمیدونم شایدم به مد اکسپریا زی تو تی تو رو نصبیدم خودکار فوقالعاده غالی شده نمیدونم!!!!!!!!!!!!!!

    man گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۱۸

    اخه تو کیفیت دوربین سونی مثل اکسپریا پی را دیدی الان خیلی ناراحتی که چرا سامسونگ حتی با گوشی های جدید خود مثل گالکسی s5 و نوت4 هم نمیتونه کیفیت عکس های اکسپریا پی را ثبت کنه.. واقعا به تو حق میدهم که ناراحت باشی،، البته کجاش را دیدی اگه تو عکس های اکسپریا زدوان و اکسپریا تی ایکس را ببینی چه حالی پیدا میکنی!!! خدا میداند

    محمد گفته:
    ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۹:۰۶

    ای آقای محترم سونی در عده زیادی از گوشی هایش از دوربین های ضعیفی استفاده کرده است.یک اکسپریا پی دلیل کیفیت سونی نیست.همانطور که شما مشکلات نرم افزاری دوربین زد۳ را ضعف نميدانيد.ای بابا آدم میخواد فورا عکس بگیره نمیشه واسه هرموقعیت دوساعت تنظیم کنی دوربینو.دوربین موبایل باید مثل ایفون باشه.الان هرادم کوری هم مییفهمه دوربین ایفون با همین عکسا از زد۳ بهتره.شما چه رو هشت بزاری چه رو بیست فرقی نداره فقط جزییات بیشتری ثبت میشه.مهم حالت خودکاره.حتی اگه بره تو حالت دستی میخواد شق القمر کنه؟نهایتا یه ایزو عوض میکنی و دوتا آپشن دیگه.انگار ما سونی نداشتیم همه از داهات اومدیم فقط شما رفتی زد۲ و زد۱ دیدی.یک بار که شده تعصب الکیتو کنار بزار دوربین ایفون جزو بهترین هاست.دقیقا کار دوربین موبایل رو میکنه در کوتاهترین زمان بهترین عکسو میگیره.مث سونی چهارساعت تنظیم دستی نمیخواد.خدایا ما را از تعصبات الکی و به درد نخور دور بفرما.یعنی حال میکنم اگه جایی سونی بهتر باشه شادی میکنید.جایی هم سونی کم بیاره چنان دلایلی میارید مدیر عامل سونی بشنوه مغزش ارور ۴۰۴ میده

    man گفته:
    ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۴۶

    حرف های دروغ تو آنجا مشخص میشه که میگی مشکلات دوربین Z3… اخه بیچاره تو حالا به جز در سایت های رشوه خوار در جاهای دیگر و یا از نزدیک دوربین سونی را دیدی که اینطور نظر می دهی دوربین های آیفون هم مثل آیفون 6 در بهترین حالت با دوربین های 8 مگاپیکسل سونی برابر هستند. البته دوربین اکسپریا z2 و Z3 در حالت ۲ مگاپیکسل از دوربین های آیفون و سامسونگ بهتر هستند

    sajad گفته:
    ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۵:۱۳
    شرلوک هلمز گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۰۵

    من خودم گوشیم SP هست ،
    عکس هایی باهاش میگیرم که حتی بعضی مواقع خیلی بهتر از زد هست ،
    انقد که میگن اس پی دوربینش ضعیفه اصلا هم اینطور نیس ، یا مال من دوربینش قویه یا کلا اس پی دوربین خوبی داره !
    من که خیلی راضیم از عکساش ، hdr رو هم قعال میکنم خیییلی طبیعیتر میشه عکساش ،،،

    پاسخ

    C5303 گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۵۹

    اس پی منم واقعا دوربین مزخرف و بی کیفیتی داره.حتی عکسای تو روزشم خوب نیست.تو شب که دیگه افتضاح به معنی واقعی.

    پاسخ

    شرلوک هلمز گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۰۶

    من با توجه به دوربین گوشی خودم حرفتو اصلا قبول ندارم ،
    چندتا عکسشو آپلود میکنم بدون دست کاری میذارم ببین

    شرلوک هلمز گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۳۱

    بیا اینم 4 تا عکس که خودم با Xperia SP خودم گرفتم ، حاضرم قسم بخورم که نه عکسارو دستکاری کردم نه با براویا انجین اسکرین شات گرفتم ، طبیعی هستن همشون :

    http://p30up.ir/images/wbf1ho5d91w0hiw6aeu.jpg

    http://p30up.ir/images/wy7af0nu904dwxe5v7wz.jpg

    http://p30up.ir/images/h6f6amotmreg2q5tb.jpg

    http://p30up.ir/images/bfrl0jhiq30xhp2d4cu.jpg

  15. سلام
    ببینید دوستان کسی نمیتونه پیشرفت یه شرکت رو نادیده بگیره سونی از اول عالی بوده و روز به روز هم بهتر میشه
    وای بمیرم چقد خوشکلند این قو ها یا قاز هااااا
    اللخصوص اون طوطی واییییییییی
    البته زیبایی از لنز سونی شروع میشه هاااااا

    پاسخ

  16. اخ گفتی
    زن داداشم Xperia P داره عکس های زیادی با گوشیش گرفته
    وقتی اون عکس ها رو با کامپیوترم نگاه کردم باورم نشد این عکس ها مال این گوشی
    واقعا کیفیت عالی داره که حتی میشه با پرچمدار ها مقایسش کرد

    پاسخ

  17. مهم این نیست که دوربین چند مگاپیکسله مهم اینه که عکاس چه هنری تو عکس گرفتن داره شما یه دوربین فوق حرفه ای canon که حدود 15 میلیون پولش باشه رو اگه دست یه بچه بدی نمیتونه عکس خوبی بگیره اما یه دوربین 2 مگاپیکسل معمولی دست یه عکاس حرفه ای بدی با همون دوربین عکس های قشنگی میگیره واقعا خودم تجربه کردم اینو

    پاسخ

  18. سلام عالیه خاستم نظر هاتون رو در مورد گوشی زد الترا یپرسم من فردا میخام باقیمت 1 میلیون 20تمن بخرمش در مورد باتری کلا در مورد هر چی میدونید بهم بگید خیلی مهمه برام گوشی خوبیه یا نه انتن دهیش چطوره

    پاسخ

    محسن گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۲۶

    گوشی عالی هست، یکم بزرگه و همه چی عالی صفحه، باتری، سخت افزار و… فقط دوربینش فلاش نداره که تو شب یک مقدار شاید مشکل ایجاد کنه ولی تو روز عالیه

    پاسخ

    مهرداد گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۵۶

    Z1بخری بهتره عزیزجان!

    پاسخ

  19. واقعا کیفیت عکس ها بسیار عالی هست.. من قبلاً گفتم و بازهم میگویم که اگه کسی حرفه ای باشه و در ضمن عکاسی بلد باشه میتونه با دوربین گوشی های سونی عکس هایی ثبت کنه حتی در حالت 8 مگاپیکسلی که از 16 مگاپیکسل!!!!! و یا 13 مگاپیکسل!!!! کمپانی های دیگر بهتر باشه… من خودم عکس هایی را که با 8 مگاپیکسل اکسپریا z2 ثبت کردم با تصاویر دوربین های دیجیتال و حرفه ای مقایسه کردم واقعا مساوی بودند و این نشان از واقعی بودن گوشی های سونی است

    پاسخ

    مجتبی شیرازی گفته:
    ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۳۰

    سلام rad007
    کلک تنها تنها مقایسه میکنی(با تصاویر دوربین های دیجیتال و حرفه ای) و فقط خودت نگاه میکنی
    بیار نشون ما هم بده
    خودت تنها نگاه نکن
    ما اینجا هم آدم هستیم

    پاسخ

  20. ببخشیدا ولی کاملا معلومه که مربوط به اکسپریا پی نیست.دلیلشم خواستید باید تا بگم

    پاسخ

    Ali.f گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۴۶

    ببخشیدا ولی کاملا معلومه که مربوط به اکسپریا پی نیست.دلیلشم خواستید بگید تا بگم

    پاسخ

    سید مهدی کاوسی گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۵۸

    دوست خوبم،تمام عکسها رو بنده خودم گرفتم،عکس ها رو ذخیره کنید،و از قسمت جزئیات عکس میتونید تمامی اطلاعات عکس از جمله مدل گوشی رو مشاهده کنید.
    متشکرم

    پاسخ

    محمدرضا گودرزی گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۲۶

    بفرما سید جا حرص نخور لازمت داریم
    http://www.xum.ir/images/2014/09/26/xperiap.png

    Ali.f گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۴۸

    باید=بگید

    پاسخ

    Hadi گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۰۸

    مهندس دلیلشو بگو ما از گمراهی در بیایم.

    پاسخ

    Ali.f گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۳۱

    آیا اکسپریا پی اندروید4.4.2یا4.3رو دریافت کرد؟خب معلومه خیر.
    پس چطور قابلیتی مثل background defocous که مخصوص این نسخه هست روی این گوشی نصب شده و توانستید عکس آخر رو با این قابلیت بگیرید؟

    Ashkan 23 گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۴۰

    دوست عزیز بدون این قابلیتم میشه فوکوس کرد، فقط اون برنامه یه خورده ترمیم میکنه و بهتر فکوس میکنه
    بعدشم هیچ لنزی نمیتونه که فکوس و فلوع نداشته باشه حتی چشم انسان
    من عکاسی میخونم ولی اینارو هر کسی میدونه دیگه

    Ali.f گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۱۹

    دوست عزیز درسته ولی نه دیگه تا این حد که پشت اون طوطی به صورت کامل تار بشه!!!

    سید مهدی کاوسی گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۲۷

    دوست عزیز با وجود سندیت عکس در قسمت جزئیات اون، دلیل انکار کردنتون رو متوجه نمیشم! اون نرم افزاری که فرمودین یک پله فراتر عمل میکنه وگرنه این قابلیت رو تمامی لنزهایی که دارای فوکوس اتوماتیک هستند،دارند.این بستگی به عملکرد فوکوس دوربین داره،اگه فوکوس خوب انجام بگیره،پس زمینه تار میشه!از اونجایی که یکی از کاربران خوب سایت ما هستید،این نمونه عکس رو هم چند دقیقه قبل گرفتم تا کاملا باورتون بشه!

    http://up.xperian.ir/do.php?imgf=DSC-1790_924db.jpg

    Ali.f گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۴۷

    بنده قصد جسارت نداشتم و نگفتم شما دروغ میگید فقط کمی شک کرده بودم که با این عکس برطرف شد
    بازم شرمنده…

    سید مهدی کاوسی گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۵۲

    خواهش میکنم.
    ممنون از حضور و اظهارنظرتون در مورد مطالب.
    موفق باشید.

    mehrdad گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۴۲

    دلیلت خیلی مسخره بود

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here