فوری: تصاویر رسمی و با کیفیت از اکسپریا XZ1 پیش از معرفی منتشر شد.

86
۱۶,۳۱۴


در فاصله تنها یک هفته تا معرفی رسمی اکسپریا XZ1 در نمایشگاه برلین، تصاویر تبلیغاتی و رسمی از این دستگاه به انتشار رسید. این تصاویر دقیقاً هر چیزی که ما از ظاهر پرچمدار جدید سونی میخواهیم را به ما نشان میدهد.

این تصاویر با تصاویری که در روزهای قبل از این دستگاه به بیرون درز کرده بود مطابقت دارد. پشت دستگاه مجموعه ای از سنسورها است که NFC نیز به همین قسمت منتقل شده است. آنتن به صورت خطی در فریم کناری جای گرفته و سنسور اثر انگشت نیز به همان استایل اختصاصی گوشی های سونی در سمت راست جای دارد.

نکته بسیار جالب و البته عجیب این است که تصاویر زیر در دو رنگ مشکی و صورتی به دست ما رسیده و خبری که امروز در خصوص قیمت گذاری اکسپریا XZ1 درج کرده بودیم نیز فقط در خصوص این دو رنگ صحبت کرده بود. مشخض نیست که اکسپریا XZ1 فقط همین دو رنگ را خواهد داشت و یا در رنگ های دیگری هم عرضه خواهد شد. رنگ سفید معمولاً پای ثابت در رنگبندی تمام گوشی های سونی است که فقدان آن در اکسپریا XZ1 در نوع خود عجیب به نظر میرسد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

86 دیدگاه ها

  1. سونی نیاز داره توی نرم افزار دوربین تحول اساسی بده،واقعا حیفه که رقبا بهره برداری بهتری از سنسورهای سونی میکنن تا خود سونی.
    همینطور حاشیه که…..واقعا نیاز نیست آدم هی بگه!

    پاسخ

  2. طراحی گوشی زیباتر شده نا گفته نماد طراحی گوشی های سونی از نمای پشت و بقل عالی هست ولی نمای جلو بدلیل حاشیه اطراف صفحه برای امسال جالب نیست در سایت های معتبر دنیا مثل gsmarena بیشتر بازدیدکنندگان از طراحی گوشی ایراد گرفتن و نوشتن که این طراحی مناسب امسال نیست. و تا اونجا که من فهمیدم مشکل حاشیه سونی همه به سنسور های گوشی مربوط میشه که سونی نمی تونه فکری براشون بکنه و باید از اساس تغییر ایجاد بشه مثلا یکیشون سنسور اثر انگشت هست که باعث بیشتر شدن حاشیه چپ و راست شده در صورتی که در xa1 ultra از این سنسور استفاده نشده به حدی حاشیه کم شده در دو طرف که در انتها صفحه خم شده و فریم گوشی چسبیده و بسیار جذاب شده و احتمال عرضه یک گوشی سونی با حاشیه‌ای کمتر نه بدونه حاشیه به عنوان گوشی سوم وجود داره

    پاسخ

  3. سلام.من s7 flat دارم.حقیقتش قبل اس ۷. Xperia xz داشتم.متاسفانه xz رنگ فریم دورش میرفت.اونایی که xz دارن میدونن من چی میگم.ولی صد در صد xz1 میخرم‌.چون از وقتی s7 خریدم انگار اسباب بازی گرفتم دستم

    پاسخ

  4. گوشی بعدی سونی همین اندازه ولی یک السیدی ۳اینچی وسطش اونم بخاطر استحکام گوشی خخخ
    یه گوشی میانرده متوسط بزنه و کم حاشیه فروشش بیشتر از این گوشی با این حاشیه مسخره میشه اخه یعنی بلد نیست حداقل یه گوشی کم حاشیه بزنه طراح سونی اریکسون واقعا فوق العلاده بود حداقل مدلا متفاوت بود ولی حالا سونی با یک طرح همیشگی تا اخر عمر متاسفم

    پاسخ

    nima.d6502 گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۴۲

    چقده با نمکی تو پسر 🙂

    پاسخ

  5. سلام به همه دوستان، عزیزانی که همش از حاشیه انتقاد میکنن و چپ و راست درباره عدم اهمیت سونی به نظرات کاربرها میگن باید گفت، رفیق جان، شرکت‌ها معمولا یکسال و یا بیشتر طراحی خودشونو انجام دادن، مثلا همین سامسونگ مگ نمیتونست قبل از نوت۸ دوربین دوگانه استفاده کنه یا htc یا اپل و… همشون همینطورن، z4 یادتونه چرا باید اسمشو عوض کنه؟ چون تو رقابت پیشبینی حسگر اثر انگشتو نکرده بود پس باید بعنوان یه پرچمدار معرفی نمیشد پس z5 و معرفی کرد و… البته ناگفته نمونه که سونی بنا به شرایط خاصش (ضرر دهی بخش موبایل، که البته تو این یکسال اخیر به سوددهی ولو کم رسیده ) نمیتونه زیاد ریسک کنه، اما من مطمئنم برای سال ۲۰۱۸ شرایطش خیلی بهتر میشه، مثلا خدایی بقیه برندها بجز ظاهر چ امکانات دهن پرکنی دارن؟ تو همین xz1 به احتمال قوی شاهد تجربه عکسهای ۳D از سونی خواهیم بود در حالیکه بقیه تو بحث فوکوس موندن، دیگ بحث ضعف سنسورهای اسکن چهره و عنبیه و… بماند که مطمئنم سونی بزودی از اسکنر سه‌بعدی خودش تو گوشیهاش استفاده میکنه، بهرحال نباید زیاد عجله کرد.
    J.S

    پاسخ

    entezartv گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۷:۰۵

    دوست عزیز استفاده از لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دیافراگم بزرگتر و عکسبرداری raw و حذف نکردن امکانات رابط کاربری از کی تا حالا ریسک به حساب میاد!!!!!؟
    اگه طراحی نه چندان جذابش رو تغییر نمیده لااقل امکانات نرم افزاری و دوربین و باتری و سایر چیز هارو درست کنه،
    اینم بگم تنها شرکتی که میگه گوشیام گواهی ip68 داره ولی زیر آب نبریدش سونیه خو اگه قراره زیر آب نبریمش چرا میگی زد آبه،
    بحث فقط طراحی نیست بحث اینه که ۶ ساله حتی فلاش دوربین رو هم عوض نکرده، یه فلاش تکی ریز گذاشته، لااقل طراحی کلی رو عوض نمیکنه جای دوربین رو عوض کنه بفهمیم شرکت سونی طراح داره، یعنی واقعاً کسی که تو سونی داره پول میگیره برا طراحی باید دار زد
    از زد وان سایز گوشی های سونی ۵٫۲ بوده
    دوربین ها گوشه پشت دستگاه، اسپیکر ها بالا و پایین فقط یه بار میچسبونش به بالای بالا یه بار میزارش یه خورده وسط تر، ظرفیت باتری از ۳۲۰۰ رسیده به ۳۰۰۰ و پایین تر، شما انصافاً برو برندای دیگه رو ببین ببین سونی چقدر فرق کرده اونا چقدر فرق کردن!؟

    پاسخ

    ruhan گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۴۸

    دوست عزیز من نگفتم سونی بی نقصه و انتقادی بهش وارد نیست، نمیخوام بحث کنیم،هر شرکتی هم سیاستهای خودشو داره مثلا تو باطری که شما گفتی سیاست سونی بالا بردن حجم باطری نیست بلکه با بهینه سازی مصرف مثل قابلیت Qnovo اونو جبران میکنه، اما خوب انتقادهایی هم وارده، مثلا مقدار گشودگی دیافراگم، یا همین حاشیه ها (که به احتمال فراوان پرچمدار ۲۰۱۸ جبران میشه) یا توانایی سونی تو قراردادن امکانات واقعا خوب و کاربردی مثل حسگر عنبیه سه بعدی یا پرژکتور یا…. اینا حقه طرفدارهای این برند اصیله که از سونی انتظار داشته باشن اما خوب فعلا انگار ریسک کردن صلح نیست، ضمن اینکه من مدیر عاملش نیستم و اینا فقط حدسهای ماست بعنوان طرفدار
    J.S

    پاسخ

    sadegh.a گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۲:۵۰

    دوست عزیز تمام گوشی هایی که ضد آب هستند زیر آب اگه برده بشه وبسوزه شامل گارانتی نمیشه، فقط سونی اینطور نیست
    این گواهی هم خودش به خودش نمیده که فرقی بین سونی با گوشی های ضد اب دیگه باشه

    پاسخ

  6. یکی از قدیمیترین و صبورترین مصرف کنندگان محصولات سونی هستم ولی این گوشیا اخرین گزینه ی خرید هستن واسم.

    از پارسال حاشیه هایه XZ رو افزایش داد و امسال با XZ1 بیشتر موفق شد حاشیه هاشو بیشتر کنه !

    پاسخ

  7. واقعا از سونی ناامید شدم فقط همینو میتونم بگم
    خیلی وقته میخوام z5 با یه گوشی سونی با حاشیه کم عوض کنم ولی همچنان باید منتظر بمونم

    پاسخ

    محمد لک گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۵۳

    دقیقا مث من

    پاسخ

  8. طبق گفته سونی، در سری ایکس تمرکز کار روی دوربین، باتری و طراحی بوده و هست. طراحی رو که علاوه بر فلزی با کیفیت، محافظ گوریلاگلس هم به کار برده توی یه طراحی لوپ و مقاوم که زیبایی ویژه داره ولی به مزاج بعضیا خوش نمیاد، به خصوص حاشیه های بالا و پایین و تا پایان سال ۲۰۱۸ انتظار نمیره که تغییر کنه.
    در زمینه باتری هم ۲ روز رسیده به ۱ روز، با کم کردن ظرفیت باتری و همون صفحه نمایش پر مصرف به تازگی هم اضافه شدن فناوری HDR
    در زمینه دوربین کار سونی واقعا تحسین برانگیز بوده ولی جای خالی لرزشگیر OIS به شدت احساس میشه.
    در زمینه اسپیکرا بگم که به غیر از استریو بودن هیچ برتری من ندیدم، هم تو زمینه کیفیت هم بلندی. قبل اینکه Z3 منو بدزدن با XZ مقایسه کردم، بلندی صدای XZ افتضاح بود.
    تنها انتظار من از پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۸ اینه که حداقل تو زمینه های اسپیکر و باتری بهتر شده باشه ولی از حق نگذریم ظرافت بسیار زیبایی داره، در ضمن مشتاقم ببینم ۳D Creater چه کاربردی میتونه داشته باشه.

    پاسخ

    PanaSONYc گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۱۱

    یه حسی بهم میگه اینم سرنوشتش قراره مثل Z3 Plus بشه

    پاسخ

  9. سونی خودش دوس داره other بمونه به مشتری هم احترام نمیزاره الان نزدیک ۶ماه سونی مشکل نرم افزاری ایکس لود شدن عکسا در البوم حل نکرده هیچ نوع اوری هم تو گوشیای جدیدش نداره

    پاسخ

    sadegh.a گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۱۲

    داداش این مشکل تا حد زیادی حل شده
    اخرین نسخه از البوم اکسپریا رو نصب کن،
    خیلی بهتر شده
    البته کم کاری سونی تو این زمینه قابل توجیه نیست متاسفانه

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۳۲

    دوست عزیز ایشان ایکس نداره که بفهمه مشکل لود عکس حل شده یا نه اینه که میگن فلانی!!! حافظه نداره!!!!!! ایشان و دو سه تا از دوستانش این کامنت ها را با گالکسی g5 واقعا اشغال یا یکی از گوشی های به درد نخور چینی یا الجی اینجا میذارند و در کمال تعجب ادعای داشتن سونی دارند اونم در شرایطی که از سونی و طرفداران سونی متنفر هستند

    پاسخ

  10. بیابید صادق باشیم با خودمون
    این روزها قدرت سخت افزاری گوشیها به قدری هست که نیاز حرفه ای ترین کاربر با گوشی میان رده هم گاهاً تامین میشه، فرق خاصی بین پردازنده ۸۲۰ و ۸۳۵ برای من( و اکثر کاربران) وجود نداره، من بعنوان کاربر دنبال تجربه جدیدم
    یه زمانی vivaz سونی اریکسون داشتم، به تجربه عالی بود، الان هم z3 دارم که از نظر طراحی و امکانات عالی بود
    ولی واقعا من که این گوشی جدید میخوام، چه تجربه جدیدی با xz1 خواهم داشت؟
    جز فلزی شدن بدنه و دوربین سلفی چه تغییر اساسی و قابل لمسی رو خواهم دید؟
    سونی رو با تجربه دو گوشی قبلیم دوست دارم ولی نه سونی ارث پدریِ منه و نه با سایر برندها پدرکشتگی دارم
    سونی حاشیه امنیت (فروش کم و ترس از رقابت تمام عیار)رو گرفته ول هم نمیکنه
    شرکتی که ریسک نوآوری رو قبول نکنه کلاهش پس معرکه‌اس

    پاسخ

    nima.d6502 گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۴۶

    دوست عزیز مشخصه شما به جز زد تری گوشی دیگه ای نداشتی سری ایکس فوق العاده روان شده کیفیت نمایشگر خیلی بهتر شده نسبت به نسلای قبلی در کل تا سریای جدید رو دستت نگیری متوجه نمیشی.:-)

    پاسخ

    Yaser.mousavi گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۲:۴۶

    دوست من، تا الان با چند نسل سونی طولانی مدت کار کردم
    از سونی اریکسون ویواز، الان زد ۳
    برای پدرم acro s
    برای برادرم z5p
    برای داییم هم Xperia X گرفتم و با همشون طولانی مدت کار کردم
    تغییرات سونی رو کاملا لمس کردم، ولی این روند مشتری جذب نمیکنه
    سونی تو صدا، طراحی، امکانات جانبی تغییر چشمگیری نداشته
    پیشرفت پردازنده و رم و دوربین و صفحه نمایش ناگزیره و همه برندها پیشرفت داشتن در این موارد.
    الان پردازنده آخرین مدل مشتری جذب نمیکنه بزرگوار،اون چیزی که مستقیم مردم باهاش سر و کار دارن عامل خریده مثل دوربین، صفحه نمایش، طراحی
    و ضمنا مشتری دنبال تنوع و امکانات جدیده
    سری ایکس از نظر مقاومت بدنه پیشرفت خیلی خوبی داشته، ولی از نظر طراحی نه
    طراحی اگر مهمترین ویژگی یک گوشی نباشه یکی از مهمترین هاست، پس هی نگید مهم نیس و همه چیز نیس و…

    پاسخ

    Mortazavi گفته:
    ۰۳ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۴:۱۲

    سنسور اثر انگشت
    بدنه یکپارچه فلزی
    دوربین سلفی بی نظیر
    فیلمبرداری ۹۶۰فریم
    صفحه با کیفیت خیلی خیلی خیلی بیشتر
    پشتیبانی از HDR 10
    کیفیت بسیار بیشتر دوربین اصلی
    لرزشگیر تصویر ۵ محوره
    عکاسی ۳D
    سرعت بسیار بیشتر گوشی
    USB type C
    اینا مهمترین تفاوت های زی۳ و Xz1 هست.
    داداش گلم دیگه چی میخایی؟
    Xz1 که سهل شما یه روز با X کار کن زی۳ رو میندازی دور.

    پاسخ

  11. اچ تی سی یه زمانی حاشیه زیاد داشت، مدیرانش گفتن به خاطر اسپیکره.
    منطقی بود و ارزشش رو داشت، چون اسپیکر فوق‌العاده ای داشت گوشی هاش
    ولی سونی تو اسپیکر هیچ واقعا چیز متفاوت ارائه نمیده که اندازه تهران تا مشهد حاشیه گذاشته بالاش
    کاش یه دلیل منطقی تر داشته باشه برای این حجم حاشبه

    پاسخ

  12. حقیقتش یکم ضدحاله که بی حاشیه نیست …ولی خب یه سری تغییرات هست که ادم حیفش میاد نگه ..
    مهم ترینش تمام فلزی شدن گوشی هست از نظر من که برای من خیلی مهم بود گوشی تمام فلزی باشه برای استحکام بیشتر …
    اگه حاشیه رو فاکتور بگیریم هیچ مشکلی نداره این گوشی ،اگه روی دوربینش خوب کار کرده باشه و دیافراگم رو کاهش داده باشه و لرزشگیر اوپتیکال هم گذاشته باشه ….که البته با استفاده از سنسور imx400 فکر نمیکنم دریچه دیافراگم بازتر شده باشه ولی اوپتیکال ممکنه گذاشته باشه …
    حالا باید منتظر بمونیم ببینیم چی میشه …

    پاسخ

  13. دوستان قرار نیست تو هر مدل جدیدی که میاد هی طراحی رو عوض کنن همه شرکت ها هم یک طراحی مخصوص خودشونو دارن یه سامسونگ هم یکم حاشیش رو کم کرده وگرنه هنوز همون طراحی قبلشه که همون طراحی حاشیه کمش رو تا چند سال همونجوری میزنه گوشیاشو تغییرات دوربین هم حتمی نباید سخت افزاری باشه مطمعن باشید بهبود دابزمن موندم چرا طرفدارا سونی هر دفه گوشی جدیدش میاد هی میگن تغییر نداره والا الان نوته ایت هم با اس ایت تغییری نکرده جز دوربین(قلمش که مال خود سری نوته)که دوربینشم قراره تا چند سال همون دوتاییه بشه دیگه ولی طرفدارا اونا نمیان همچین حرفی بزنن:|

    پاسخ

  14. من الان گوشیم z3dull هست اما واقعا از سونی ناامید شدم و دیگه مثل قبلا گوشی هلی سونی رو به کسی توصیه نمیکنم ، سایز سنسور دوربین سونی ۱/۲٫۳ هست که اگه بجای ۱۹ یا ۲۱ یا ۲۵ مگاپیکسل یه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و بجای f2 که الان ۵ ساله تغییرش نداده f1.6 یا f1.7 بزاره و لرزشگیر اپتیکال بزاره رو گوشیاش و یه دستی به سر و روی نرم افزار دوربینش بکشه دیگه محال میدونم تو شب انقدر نویز داشته باشه و یه بخواد جلوی گوشیای دیگه کم بیاره حتی بعد از سه سال که خیلی از گوشیا فرمت عکس برداری raw رو اضافه کردن فک نکنم سونی تا ۲۰۲۰ هم این قابلیت رو رو گوشیاش بزاره ، اونایی که حرفه ای تر هستن میدونن این فرمت تصویر خام چقدر فوق العادست …..
    اینا فقط بحث دوربینش بود توی رابط کاربری هم سونی اصلا به کاربرهاش احترام نمیزاره شما برو گوشی های برند های دیگه رو ببین چه امکاناتی گذاشتن روی رابط کاربری منم با سبک بودن رابط کاربری مخالف نیستم اما اگه به قیمت حذف امکانات قراره سبک بشه و روون اصلا نباشه بهتره

    بحث طراحی هم که فقط باعث خجالت سونی جلوی برندای دیگه میشه

    باتری هم که از ۲۰۱۳ تا الان هر روز ضعیف تر شده اونایی که z2 داشتن میدونن چی میگم

    به عنوان یه دوست دار سونی دیگه سونی نمیخرم ، احترام به مشتری خیلی شرطه

    پاسخ

  15. متاسفانه حاشیه ها نسبت به XZ بیشتر شده و طراحی کاملا مشابه XZ و گوشی های دیگه سونی باعث عدم موفقیت این گوشی خواهد شد
    در سال ۲۰۱۷ که هر شرکتی حاشیه رو کم میکنه سونی تازه حاشیه های صفحه رو بیشتر هم کرده که واقعا زشت شده این گوشی از نظر من
    دوربین هم که برآمده است!

    بهترین گوشی همون XZ پریمیوم هست

    پاسخ

  16. با دیدن این گوشیا فقط یاد یه جمله میفتم:
    ” بزودی امپراطوری شیشه‌ای دیگر کمپانی ها شکسته خواهد شد ”
    😀

    پاسخ

    Mohammadsoley گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۳۴

    خخخخ

    پاسخ

    nima.d6502 گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۴۹

    😐 😐

    پاسخ

  17. سلام دوستان این سوالمو جواب بدین که به نظرتون اندروید ۷٫۱٫۲ میاد واسه گوشیایی. که اندروید ۸ رو دریافت خواهند کرد مث xz قبل از دریافت اندروید ۸ یا نه مستقیما ۸؟

    پاسخ

  18. خیلی برام جالبه که سونی ۳ نکته منفی رو که توی زی۱، ۲و۳ نقطه قوتش بود رو تغییر نمیده!
    !!
    دیافراگم بسته تر از تمام رقبا که از ۲۰۱۳ و زی۱ تغییری نکرده
    اندازه پیکسل کوچکتر از اکثر رقبا
    نبود ois
    که خیلی راحت میتونه با بهبود حداقل یکی از اینها مشکل نویز رو حل کنه و هزینه بالایی هم نداره ولی انجام نمیده 🙁
    خدایا خودت کمک کن Xz1 مجهز به ois باشه 🙂

    پاسخ

    MH19 گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۸:۵۰

    چرا یکی از این مدیر سونی نمیپرسه چرا اینقدر حاشیه بالا پایین زیاد هست؟ مگه نمیفهمین اینقدر فروشتون پایین هست بخاطر حاشیه های زیاد هست مگه نمیفهمین لرزشگیر اپتیکال چقدر در نتیجه عکس بدون نویز باکیفیت تاثیر داره چرا نمیذارین؟
    چرا نمیفهمید مشتری چی میخواد چرا طبق نظر احمقانه خودتون جلو میرین که باعث شده از لحاظ فروش جز دسته کمتر از یک درصد مابقی گوشی ها هم قرار نگیرید

    پاسخ

  19. آخییییش ، گوشی باید اینجوری نازک باشه نه مثل نوت۸، ۸٫۵ میل، اصلاً طراحی سورفیس لوپ مال گوشی نازک هست،خیلی زیباست ولی متأسفانه حاشیه هاش مثل xa1. رو مخه.
    یه امکان خوب تو دوربینش داره اونم تغییر فوکوس بعد عکاسی هست مثل لایو فوکوس نوت۸
    بنظرم صفحه نمایشش مثل Xz سورپرایزمون کنه و ممکن حتی از xzp هم بهتر باشه مثل Xz که از z5p خیلی بهتر بود‌کلا بهبود صفحه نمایش تو هر مدل موفقیت بزرگ سری X بوده.
    و در آخر اگر از ois در کنار eis پنج محوره استفاده کنه انقلاب بزرگی تو لرزشگیر و کاهش نویز شاهدیم و اگر باز هم مثل احمق ها ois نزاره همون دوربین سابق هست که با کاهش نور نویز دیده میشه حالا دوتا آپشن اضافه داره.

    پاسخ

  20. حالا دیگه طراحی ها و امکانات نرم افزاری آشغال ساز هوآوی بهتر از سونی شده، هوآوی چند وقته دوربین دوگانه داره این نداره، سامسونگ نوت ۸ رو معرفی کرد و دریایی از امکانات نرم افزار و سخت افزار هست پیش اون دیگه حرفی واسه گفتن نداره،انگار یه حاشیه هست که وسطش یه موبایل گذاشتن، قطع به یقین هم چون مثل همیشه چیز تازه ای واسه گفتن نداره موقع معرفی فقط روی دوربین مانور میدن، سونی با طرفدارات خیلی بد تا کردی، و من الله توفیق

    پاسخ

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۹:۱۴

    احسنت

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۰:۳۰

    قبول دارم که انتظار از این گوشی خیلی بیشتر بوده ولی نوت ۸ هم واقعا هیچ نوآوری خاصی نسبت به S8 نداره! همون S8 هست که یدونه قلم اضافه شده و یک سنسور کوچیک با لنز تله به و پشتش اضافه شده و پشت گوشی تبدیل به یکی از زشت ترین گوشی ها شده!
    ضخامت هم که خیلی بالا رفته وزن هم افزایش زیادی داشته!

    XZ پریمیوم از نوت ۸ سرتره

    پاسخ

    mohsen-rashidi گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۴۵

    البته گوشی های نوت یه سری امکانات نرم افزاری اختصاصی نسبت به سری s دارن.

    پاسخ

    mehr گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۰۹

    الکی خودتو گول نزن . دیگه چی میخوای از یه گوشی که تو نوت نیست ؟
    مطمئن باش این همه فروش یک برند اتفاقی نیست و چیزی نیست که بخوایم با دلایلی که فقط خودمونو قانع میکنه راجع بهش حرف زد .

    پاسخ

    nima.d6502 گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۵۲

    دریای امکانات!!!! lol 😀

    پاسخ

    mehr گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۰۴

    عزیزم همین آشغال سازی که میگی به قول خودت الان جزء ۳ برند پرفروش دنیاست و داره با کمپانی اپل و سامسونگ رقابت میکنه ! در ضمن من خودم حدود ۳ سال اکسپریا زد داشتم و در کل از سونی راضی بودم تا پارسال که میخواستم گوشیمو عوض کنم و منتظر پرچمدار جدیدش که xz باشه بودم . یه سری انتظارات ازش داشتم که دوباره از سونی گوشی بخرم ولی متاسفانه هیچ کدومشون درش ندیدم و میت ۸ هواوی مدل ۶۴ گیگ خریدم و به شدت از خریدم راضیم تو این یک سال فوق العاده بوده .مطمئنم سونی حتی همین مشتری های خیلی کمی هم که داره از دست میده با این گوشی ساختنش و با این نوآوری هاش ….

    پاسخ

  21. سلام.. به نظرم یکی از وفادارترین و صبور ترین کاربر ها و فن هارو شرکت سونی داره.. که با این همه زجر دادن بازم پاش وایسادن( وایسادیم) من شاید چیزی که واقعا توی اهمیت برام تو رده های خیلی بالاتر قرار میگیره همین حاشیه ست که واقعاً انصافا هم چیز خاصی نیست و چیز های خیلی مهمتری هست.. از وقتی یادمه گوشی های سونی تو شب نویز زیادی داشتن حتی در xzp که دارم نویز وجود داره و واقعا دلسرد کننده ست. نبود لرزشگیر اپتیکال واقعا حس میشه جاش. درد بیشتر وقتیه که میبینی دوربین همه گوشی هارو سونی میزنه بعد از مال سونی خیلی بهتر میشن این نشان از لنز های بی همتای سونی و الگوریتم نرم‌افزاری ضعیف گوشی هاش داره.. مسئله بعدی امکانات و قابلیت های نرم افزاریه که میشه گفت سونی تقریبا در مرز صفر هست.. پرچمداران سامسونگ و اپل و ال جی و حتی برند های نوپا با انبوهی از قابلیت های جذاب معرفی میشن روز ب روز اما سونی در معرفی گوشی هاش و اپدیت های سیستمی حتی زحمت زیباتر کردن و چند قابلیت نرم افزاری گذاشتن روی رابط کاربری ش رو نمیده حتی کم هم میکنه ازشون (دابل تپ).. درسته منم قبول دارم که خیلی از این ها فقط جنبه تبلیغاتی داره و شاید استفاده نشه حتی اما انقدر هم خام واقعا درسته؟؟ الان فقط این گوشی های جدید و باهم مقایسه کنید و الله وکیلی قضاوت کنید. دریایی از قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری معرفی میکنند شرکت ها و در معرفی xz1 احتمال قوی تنها چیزی که سونی روش مانور میده عکس سه بعدی هست! به نظرم واقعا بحث حاشیه بحث بیخودیه تا وقتی چیزای مهم تری هست چون طراحی سونی با وجود حاشیه رو به بقیه ترجیح میدم و زیباتر میدونمش. اما مشکل دوربین که افته واسه سونی و بخش نرم افزاری از مهم ترین بخش ها هستن.. کاش واقعا بفهمن مدیران سونی وقتی نمیخواین بازار بقیه رو بگیرید و طبق سیاست هاتون واسه مشتری های خودتون گوشی میزنید، حداقل به کاربران خودتون و خواسته هاشون احترام بگذارید.. به امید روز های روشن سونی

    پاسخ

    FADAKAR~25 گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۷:۳۶

    کاملا باتون موافقم
    منم دوستدار سونیم اما با این کاراش نمیشه سر بلند کردجلو خیلی ها…
    🙁

    پاسخ

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۹:۱۵

    کاملا و شدید موافقم سونی این رویرو ادامه بده همین طرفداراشم از دست میده

    پاسخ

  22. احتمالا یکی دو تا قابلیت سخت افزاری جدید و تبلیغات رو اونا
    طراحی که هیچ پیشرفتی نکرده
    به جرات میگم طراحی و ظاهر و خوش دستیه گوشی، الان از قابلیتایی سخت افزاری پر زرق و برق مهمتره برا خریدار. طرف دوس داره گوشیش ظاهر مدرن (که الان طراحی بدون حاشیه س) داشته باشه تا مثلا صفحه ۴k. چون گوشیا اونقدی قوی هستن که نبود یکی دو قابلیت محسوس نباشه.

    حاشیه کم و دوربین دوگانه هم که ظاهرا سونی آخرین شرکتیه که انجام میده!
    احتمالا هم برا تبلیغش یه ویدیو بی روح شامل تصاویر کامپیوتری از گوشی و موسیقی، درست میکنه؛ نه مثل بقیه شرکتا تبلیغات سناریو دار و جذاب یا با صدای یکی که روش توضیحات بده…
    آدم این انتقادا رو میکنه چون موفقیت سونی براش خوشاینده

    پاسخ

  23. اگه مشکلات دوربین رو حل نکنه.ارزش خرید نداره.

    پاسخ

    saro_kurd2 گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۷:۰۹

    باهات موافقم،
    مشکل دوربین با اضافه کردن ois
    و دیافراگم ۱٫۷ حل میشه
    اما مشکل فوکوس رو چطور حل میکنه؟فوکوس اکسپریا به اندازه دوال پیکسل دقیق و سریع نیست،بخصوص تو فیلمبرداری

    پاسخ

  24. سامسونگ که غول نرم افزاری و سخت افزاری خودشو معرفی کرد
    حالا باید دید سونی چیکار میکنه
    فک کنم تو این گوشی دابل تب تو اسلیپ رو هم حذف کنه 😀
    امید به اضافه کردن قابلیت جدید نرم افزاری که تو سونی نیس
    کلا عادت کردیم با شروع سری ایکس هر سری یه قابلیت حذف کنه 😉

    پاسخ

    sasan.tgh گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۳:۵۸

    کلا قابلیت دابل تپ چه برای خاموش شدن ال سی دی چه برای روشن شدن توی xzp حذف شده… امید به بازگشتش در اندروید ۸

    پاسخ

    taher2 گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۴۲

    دابل تپ روشن شدن صفحه قابلیت سخت افزاریه و با آندروید ۸ بر نمیگرده، بعد تعویض lcd گوشی Z5 Compact دیگه این قابلیت از بین رفت.
    دابل تپ تو سلیپ هم که خیلی وقته به امکانات هوم اضافه شده

    پاسخ

    nima.d6502 گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۵۷

    چار نفر امثال شماها سامسونگ رو کردن این! غول نرم افزار و سخت افزارش اس هشت پلاس بود جلو پریمیوم تو تست سرعت لنگ انداخت
    کم از گوشیای سامسونگ خدا بسازین 😐

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۲۱

    خواهشا تو بحث نرم افزاری سونی رو در کنار سامسونگ نیارید،چون با این کار یا دارید سونی رو بالا میکشید،یا دارید به امکانات سامی افتابه میگیرید با اینکار

    پاسخ

  25. دلیل دراز شدن قسمت سنسور ها، لگوی NFC هست.حاشیه هاش هم که کم نکرد. تنها فرقی که با Xz premium کرده فقط اینه که بدنه یک پارچه شده.

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۰۴

    سنسور ۳dهم برای عمق بخشیدن به عکسها گویا اضافه شده

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۰۵

    کلا همه چیزو بردین زیر سوال، یک پارچه شدنش ک قشنگ ترش کرده و تکامل در طراحیه اما هیچ فرقی نکرده؟! قبل معرفی اینارو از کجا میارین؟ حاشیه که کامل من حال کردم چیه همه رفتن بی حاشیه گوشی باید حاشیه داشته باشه مشکل داره بی حاشیه تلویزیون ک نیست… حالا سلیقس نمیدونم البته….قطعا تفاوتهای کاملی دارن

    پاسخ

  26. به احتمال زیاد فوق العاده قدرتمند با امکانات جدید باشه مثل پریمیوم غافلگیر خواهیم شد، خوشم میاد درگیر این حاشیه حاشیه نشده احتمالا یه امکانات کاربردی توش داره باید صبر کنیم،

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۰۱

    سونی هیچوقت کارهایی که برندهای نوپا برای فروش انجام میدنو نمیده، سونی خودش راه خودشو میره و طرفداراشم قبولش دارن، کم کردن حاشیه هم سال دیگست وقتش چون نرم افزاری الان وجود نداره که با نسبت ۱۸٫۹سازگار باشه و تازه سال دیگه توسعه دهنده ها میخوان فکری بحال نسبت ۱۸٫۹بکنن

    پاسخ

  27. این گوشی با این طراحی به موفقیت نخواهد رسید.

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۰۲

    این گوشی یک جایگزین برای xzهست. موفقت اصلی و سود کلانو xzpراهی جیب سونی کرده قبل از این

    پاسخ

  28. دوستان ممنون میشم یه راهنمایی کنید میدونم اینجا جاش نیست اما یه گوشی میانرده سونی با قیمت نهایتا۵۰۰ت پیشنهاد بدید که بد نباشه حداقل

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۰۳

    تو این قیمت سونی نخر، برو شیائومی یا هواوی بخر. سونی میخری گوشی بالای ۱تومنشو بخر

    پاسخ

    Peiman z3 گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۰:۱۶

    چه عجب یه حرف منطقی هم از شما شنیدیم

    پاسخ

    nima.d6502 گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۰۰

    سونی اصلا گوشی ۵۰۰ تومنی نداره دوست عزیز

    پاسخ

  29. خب اینم مشخص شد دیگه
    سونیه و حاشیه ش …مشکلی ندارم باهاش
    شاید بعدا یه سری جدا و بدون حاشیه به این خانواده اضافه کنه
    بنظرم تغییر دکمه های ولوم بالای حسگر کار خوبی از طرف سونی بود راحت تره کار باهاش

    پاسخ

  30. فک کنم توی دوربینش تغییرات زیادی انجام داده ,سنسور انگار بزرگتر شده

    پاسخ

    Ali ti گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۰۵

    نسبت ب ایکس زد،۲برابر شده ظاهرا

    پاسخ

    taher2 گفته:
    ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۵۳

    سنسور دو برابر، عجب حرفی

    پس یا شده ۴۶ مگاپیکسل یا اندازه پیکسل ها شده ۱/۱٫۱۵

    پاسخ

    Ali ti گفته:
    ۰۳ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۳:۳۲

    قطر لنز رو عرض کردم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here