قطع همکاری با یک مدیر با سابقه در نتیجه خانه تکانی مجدد بخش مدیریتی سونی

9
۵,۹۹۴


Michael Lynton برای مدیریت کمپانی Snap ( صاحب سرویس Snapchat ) همکاری خود با سونی را دیگر ادامه نمی دهد. Lynton به مدت 13 سال مدیریت Sony Pictures را عهده دار بود که در این مدت اتفاقاتی مثل هک بزرگ این کمپانی در سال 2014 رخ داد که باعث لو رفتن فیلم ها، ایمیل ها و اطلاعات استودیوهای این کمپانی بروی اینترنت شد. در همین زمان، دستیار او، Amy Pascal کمپانی سونی را ترک کرد.

Michael Lynton همچنین مدیرعامل سونی آمریکا از سال 2012 بوده است و کمپانی سونی اعلام کرده است که تا 6 ماه آینده و یافتن جایگزینی برای او، او همچنان وظیفه ی خود در این کمپانی را انجام خواهد داد. در همین زمان، مدیرعامل سونی، کازو هیرای، مسئولیت مدیریت Sony Entertainment را برعهده خواهد گرفت.

Lynton مدت زیادی با اسنپ چت درگیر بوده است و نقش او قرار است در بخش پیش بینی IPO باشد. در زمان هک شدن کمپانی سونی، ایمیل های منتشر شده از سوی او نشان داد که او درحال گفتگو با کمپانی دیگری به نام Vergence Labs است که به تازگی مشخص شده است این کمپانی با کمپانی Snap همکاری می کند.

در بیانه ای او گفته است:

” من در چند روز گذشته با Evan و Snapchat در تماس بوده ام تا زمان درست برای انتقال به Snap را بیابم. من سونی را با افتخارهای بزرگی که در آن بدست آوردم ترک می کنم و بر این باور هستم که تغییراتی که در سال هایی گذشته ایجاد کرده ایم، این کمپانی را قدرتمندتر کرده و خواهد کرد. از همکارانم در سونی ( به ویژه از Kaz Hirai و Howard Stringer ) بابت حمایتهایشان در سال های گذشته تشکر می کنم.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

9 دیدگاه ها

  1. بدون شک کازوهیرایی بهترین مدیریت رو داشته در مدت این چند سال وقتی مدیریت رو به عهده گرفت وضعیت سونی بسیار بهم ریخته بود ولی کازوهیرایی وضعیت رو سامان بخشید

    پاسخ

  2. به نظرم
    افرادی هستن که کل زندگیشون نبوغ و نوآوری بود و کارهای درخور توجه زیادی انجام دادن ولی با تمام این حرفا هر چی که زمان به جلوتر میره میبینیم که دیگه این افراد کارایی گذشته رو ندارن چون از نسل قبل هستن و بیشتر افکارشون به نسل خودشون نزدیکتره تا نسل ما و اگه شرکتی میخواد عقبگرد نکنه باید از افرادی بهره ببره که امروزی هستن.

    کلی گفتم و منظورم این یارو نبود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here