لذت موسیقی را با هدست بلوتوث SBH52 سونی تجربه کنید.

8
۲۳,۳۴۰

sony-handsfree-sbh52
سونی سال گذشته بود که هدست بلوتوث SBH52 را از نمایشگاه موبایل آسیا معرفی کرد. ویژگی های خاصی این محصول باعث شد تا آن را از دیگر مدلهای مشابه متمایز کنیم. از جمله مهم ترین ویژگی های این هدست میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

اتصال هزمان به دو دستگاه
دسترسی برای فراخوانی و گوش دادن به آهنگ
پشتیبانی از تکنولوژی NFC
بهینه شده برای گوشی های اندرویدی
دارای رادیو FM
مقاوم در برابر آب باران

با استفاده از هدست ها شما می توانید از تجربه یک مکالمه راحت و آسان لذت ببرید. و میتوانید صدای بلند و واضح را در طول تماس تجربه کنید. همچنین زمانی که شما در گوشی هوشمند خود یک تماس دارید می توانید به راحتی اسم و یا شماره شخص را در نمایش گر sbh52 مشاهده کنید و با یک بار فشار دادن دکمه تماس را پاسخ دهید و همچنین از دیگر امکانات این هدست هوشمند می توان به امکان برقراری تماس با افرادی که اخیرا با شما تماس داشته اند از طریق هندزفری اشاره کرد.

با استفاده از تکنولوژی NFC این هدست می توانید تنها با نزدیک کردن هدست بلوتوث خود به گوشی هوشمند انها را به هم متصل کنید.
sony-sbh52
لذت شنیدن یک موسیقی با کیفیت صدای بالا و بیس زیاد از دیگر ویژگی های هدست بلوتوث sbh52 سونی می باشد.

و اما اگر علاقه مند به خرید هدست های sbh52 هستید، این محصول مدتی است که وارد بازار کشور ما شده و هم اکنون در برخی فروشگاه ها با قیمت حدود 300 هزار تومان به فروش میرسد.

البته این محصول در فروشگاه جانبی نیز در طرح تخفیفی با قیمت 285,000 تومان تومان قابل خریداری است. این فرصت خوبی برای علاقه مندان به خرید این هدست است که آن را با قیمتی کمتر نسبت به دیگر فروشگاه ها خریداری کنند. شما میتوانید از لینک زیر این محصول را در سایت فروشگاه دنبال کنید.

خرید هدست بلوتوث SBH52

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

8 دیدگاه ها

  1. سلام کسی میدونه این روزشمار معکس برا چیه؟؟؟

    پاسخ

    Mansour گفته:
    ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۰۸

    سلام . به احتمال زیاد ورود xperia z2 به ایرانه . تو سایت mobile.ir ( ببخشید اگه اسم سایت رو نوشتم ) تو قسمت نظرات xperia z2  دربازه ورود این گوشی در شنبه یا یک شنبه هفته بعد خبر دادن ( فک کنم تاریخ 30 یا 31 )

    اگه درباره زد 2 نبود احتمال اینکه دربازه یارانه ها باشه زیاده 😀    😀     😀

    پاسخ

  2. بنده این هدست بلوتوث را چند ماهه خریداری نموده ام اما برای اتصال با گوشی مشکلات فراوانی داشته ام.
    با اینکه این هدست چندین اپدیت براش اومده و منم به اخرین ورژن هاش اپدیت کردم و همچنین گوشی z ultra که دارم به اخرین ورژن اپدیت کردم اما باز هم در نمایش لیست اخرین تماس ها مشکل دارم و همچنان در حین تماس صدا قطع میگردد و مجبورم در آن لحظه با خود گوشی صحبت را ادامه بدهم.در واقع هر چند دقیقه یکبار ارتباط هدست بلوتوث با گوشی قطع میگردد.
    اگر هم در گوگل پلی به قسمت نظرات کاربران در بخش برنامه هدست بلوتوث مراجعه کنید میبینید که اکثر کاربران ناراضی هستند.

    پاسخ

    مهدی گفته:
    ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۰۳

    من هم 2 هفته است خریدم.
    هندزفری من میکروفن ش مشکل دارد و بعضی اوقات حین مکالمه باید سیم ش را جدا کنم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here