لغو تحریم های فروش تلفن همراه و کامپیوتر

4
۷,۷۳۴

xlaptop-tablet-smartphone_n.jpg.pagespeed.ic.l75UGDPCoa
تحریم های نابجای آمریکا طی چند سال گذشته شامل موارد مختلفی در حوزه فناوری بوده که محدودیت های زیادی برای کاربران ایرانی به وجود آورده است.
حالا دقایقی پیش معاون وزیر امور خارجه آمریکا از لغو تحریم های “فروش تلفن همراه و کامپیوتر” خبر داده و گفته که فردا پنجشنبه ۹ خرداد مجوز کلی برای لغو این تحریم ها صادر خواهد شد و راه برای فروش این وسایل به ایران رسما باز خواهد شد.

در کنار این موضوع تاکید شده که این موضوع هم شامل سخت افزار می شود و هم شامل نرم افزار. بنابراین به احتمال زیاد در آینده نزدیک شاهد امکان دسترسی به تعداد زیادی از سرویس های محدود شده مانند پلی استور خواهیم بود.

باید ببینیم که این خبر تا چه حد تبدیل به واقعیت می شود و در عمل آیا شاهد تاثیری واقعی در برداشتن این محدودیت های غیرمنطقی خواهیم بود یا خیر.
narenji

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

4 دیدگاه ها

  1. خوب به 5% احتمال ارزون شدن هست.. ولی تا تحریم ها کامل برداشته نشه و دلار ارزون بشه .. اون وقته که کاهش قیمت شدیدی بازار به خودش می گیره

    پاسخ

  2. نه این فقط میتونه از نظر نرم افزاری مثله باز شدن play store و appstore یا ویندوز اصلی انتی ویروس اصلی پشتیبانی مستقیم از گوگل و… برای ما خوب باشه وگرنه با این قیمت دلار که تازگیا بالا هم رفته کاهش انچنانی را نخواهیم دید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here