مایکروسافت از گوشی تاشو Surface Duo با دو نمایشگر رونمایی کرد

0
۲۷,۵۴۰

تبلت سونی مدل P را یادتان هست که در سال 2012 عرضه شد؟ مایکروسافت هم تصمیم گرفته است تا اقدامی مشابه با شرکت سونی را انجام داده و این بار این کار را در مراسم معرفی گوشی ها و تلبت های Surface انجام داده است. گوشی Surface Dou محصولی است که تا پیش از این شایعات زیادی پیرامون ساخت و یا عدم ساختش به گوش می رسید و هم اکنون بلاخره این محصول رنگ واقعیت به خود گرفته است؛ آنهم به شکلی که هیچکس انتظارش را نداشت. این محصول با دو صفحه نمایش 6.5 اینچی و تقریبا بدون حاشیه ساخته شده است که قرار بود در سال 2012 معرفی شود.

https://www.gsmarena.com/microsoft_announces_surface_duo__a_foldable_android_phone_with_two_screens-news-39448.php

نه، قرار نیست این محصول مانند سایر گوشی های تاشو بازار باشد. در این محصول از دو صفحه نمایش جداگانه با یک فضای اشغال شده توسط دو لولا استفاده شده است که در ویدیوی محصول به وضوح نشان داده شد که کاربر می تواند یک برنامه یا عکس را از سمت راست صفحه نمایش به سمت چپ صفحه نمایش دوم منتقل کند که به نظر می رسد این کار به شدت هیجان انگیز باشد. نمونه مشابه و طرح کانسپت این محصول را پیش از این دو شرکت ال جی و ایسوس ساخته بودند.

https://www.gsmarena.com/microsoft_announces_surface_duo__a_foldable_android_phone_with_two_screens-news-39448.php

اگر فکر می کنید که قرار است این محصول هم یکی دیگر از نمونه های ساخته ذهن طراحان مایکروسافت و تنها یک نمونه تبلیغاتی باشد سخت در اشتباه هستید، چرا که مایکروسافت این گوشی را در تعطیلات سال 2020 به بازار عرضه خواهد کرد و این یعنی انتظار به مدت یک سال دیگر. این مدت زمان به شرکت مایکروسافت این اجازه را می دهد تا برنامه های اختصاصی خودش را برای این صفحه نمایش ساخته و به به خوبی از پتانسیل هر دو نمایشگر استفاده کند. علاوه بر این مورد، همانند سایر شرکت ها، مایکروسافت می تواند در این مدت زمان اقدام به ساخت یک گوشی کاملا تاشو کند که هیچ فضای خالی یا اشغال شده ای توسط لولا ها در آن وجود نداشته باشد. البته ممکن است مایکروسافت ایده دیگری در ذهن داشته باشد.

مایکروسافت از گوشی تاشو Surface Duo با دو نمایشگر رونمایی کرد

شرکت مایکروسافت تا کنون هیچگونه صحبتی در رابطه با مشخصات سخت افزاری این تلفن همراه هوشمند نکرده است، اما تایید شده است که لولا این گوشی قابلیت چرخش به صورت 360 درجه را داشته و بدین صورت شما می توانید صفحه نمایش گوشی را به درون و بیرون خم کنید. ممکن است تا 13 ماه آینده که این گوشی به بازار عرضه شود، اطلاعات مهم تر و حیاتی تری از آن به بیرون منتشر شود. فعلا باید منتظر باشیم.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here